Tavasz az őszben nyereményjáték

Helló Csajócák! Megbolondult az időjárás, így én sem vagyok nyugodt és tétlen: nyereményjátékot hirdetek :))))




A csomag tartalma egyenlőre meglepi, de annyit elárulhatok, hogy Nailland-es gyönyörűség bizony lesz benne :D

Játékszabályok:
- legyél a blog feliratkozója bloggeren keresztül
- és/vagy google+ segítségével
- és/vagy a bloglovin' felületén
- és/vagy legyél a blog facebook csatornám követője
Minden csatorna +1 esélyt jelent :)

- rendelkezz magyarországi postacímmel

Kommentben jelentkezz kérlek a fenti csatornákon a felhasználóneveid, e-mail címed és kedvenc 3 színed megadásával.
A játék 2013.11.17-én éjfélig tart!

Emellett aki október és november hónapban nem lesz rest kommentelni, közöttük külön ajándékcsomagot sorsolok :D

A jelentkezés mellett pedig nagyon megköszönöm ha megírjátok, hogy milyen jellegű posztokra vagytok kíváncsi :)




SOK SIKERT!!!!!!!!!!!!!!! :)))))))))))))


Egy kis emlékeztető a blog első nyereményjátékáról, sasoljátok meg :D

Megjegyzések

  1. szia! köszi a lehetőséget! Klassz nyereményjáték *-*
    kedvenc szín: rózsaszín, fehér, és mindne ami csillog :) pl csillogós nude szín *-*
    email cím: torteijudit@gmail.com
    Szeretem a blogodat, és amilyen stílusban írsz azt meg imádom:) Én olvasnék outfit, körmös posztokat és diy posztokat, meg egy kicsit magán jellegű dolgokat Pl; TAG kérdések kitöltése.
    Bloggeren keresztül követlek: Judit Törtei néven.
    twitteren: torteij88 néven.
    facebook: Judit Nails
    Bloglovin: Judit Törtei
    GFC: Nail Judit néven követlek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Judit a jelentkezést! :)

      Törlés
  2. Szia!
    GFC: Fajer Melinda néven követlek.
    Bloglovinon: fmelinda9 néven
    Email cím: fmelinda9@gmail.com
    Szívesen olvasnék magánjellegű posztokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja és a kedvenc színek: zöld, lila és bordó :)
      Köszi a lehetőséget.

      Törlés
    2. Köszi Mely a jelentkezést és a javaslatot :)

      Törlés
  3. Szia! Köszi a játékot :) Réka Réka P. néven követlek bloggeren és bloglovinon is :)
    Van magyarországi postacímem is. A kedvenc színeim ősszel: piros (bár az inkább mindig), burgundi és a sötétzöld. a blogodban az szeretem, hogy minden téren olyan kis lelkes vagy :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó de cuki vagy Rékám, köszönöm szépen :)))

      Törlés
  4. Szia! Szeretnék jelentkezni a játékra! Az én kedvenc színeim a sötét lila, bordó és fekete! Bloglovin+blogger megvolt :) Felhasználó név: Barbara, email : barbi(pont)gy(kukac)gmail(pont)com

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Izgi kis titokzatos egy nyereményjátékot találtál ki, nagyon tetszik!

    Bloglovinon, G+-on és Facebookon Kiglics Tímea, Readeren pedig Lina néven követlek.
    Az én kedvenceim alapvetően a zöld, lila és kék, de ha már megsúgtad, hogy nailland, akkor lakkban a bordós, feketés, lilás, és csillogjon:).
    A blogodban az írásaid hangulatát szeretem, olyan kis összevissza izgága, persze a jó értelemben véve.
    E-mail címem: mivanlina@gmail.com

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, igazi rejtélyes, halloween-i hangulat :D
      Köszönöm szépen Lina a kommentet és a jelentkezést :)

      Törlés
  6. Szia!
    Szeretnék jelentkezni!
    rone2122 néven követem a blogod.
    bloglovin-on Schmidt Renáta néven követlek.
    facebook-on lájkoltam az oldalad Schmidt Renáta néven.
    Magyarországon élek.
    Kedvenc színek: fekete, barna, lila
    E-mail: rone2122@gmail.com
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    zsoXcore néven követem a blogod
    Bloglovinon zsoxcore (vagy smink és ami hozzá tartozik) néven
    Facebook-on: zsoxcore (vagy smink és ami hozzá tartozik) néven

    Kedvenc színek: piros, fekete, lila
    Magyarországon élek és e-mail címem: zsoxcore @ hotmail.com

    Én is magánabb jellegű bejegyzésekre lennék kíváncsi :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Zsó a jelentkezést, a javaslatot pedig felírtam :D

      Törlés
  8. Követlek itt Rami néven,
    fb-on Róth Ramona
    bloglovinon Rami
    twitteren stilusesegyeb
    mail címem: rothramona@hotmail.com vagy stilusesegyeb@freemail.hu
    kedvenc színeim a kék, türkiz, piros.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. outfiteket mindig szívesen látok tőled:)

      Törlés
    2. Rami, nagyon köszönöm a jelentkezést és a kommentet! :)

      Törlés
  9. Játééék! :) Köszönjük Reni! :):)
    Én itt is és bloglovinon is Gabica néven vagyok feliratkozva.
    e-mail címem: pgabica88@gmail.com
    hmm a kedvenc színeim a barna(bézs), rózsaszín, fekete
    Én imádtam azt, amikor összehoztál egy képzeletbeli filmet, sorozatot és kiválogattad hozzá a szereplőket a sztárvilágból (anya-lánya) :D de amúgy mindent szívesen olvasgatok nálad, nekem így tetszik az egész blog, szerintem semmiből nem kell több vagy kevesebb.
    puszi: Gabica

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy jelentkezel Gabica :)
      Köszönöm, vannak ilyen agymászott pillanataim :D

      Törlés
  10. Szia!
    Jelentkezem én is!
    Minden felsorolt csatornán követlek:
    PAncsi néven a bloggeren, Annamária Prépost néven a többin. No és persze van magyarországi postacímem is :-)
    A kedvenc színeim a piros, a rózsaszín és a barna - micsoda változatosság :-D
    Nagyon szeretem a körömlakkos és kedvences bejegyzéseket, ha lenne még DIY, annak pl nagyon örülnék!
    Köszi a lehetőséget - a Nailland szó nagyon felcsigázott ;-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Pancsi a jelentkezést - sejtettem, hogy ez a kulcsszó megteszi a hatását :P

      Törlés
  11. Zsákbamacska, de jó :D Itt Negiluy néven követlek, facebookon és bloglovinon Kitti Horváth néven. Kedvenc színek: narancs, burgundi, mustár. Köszi a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az-az, az előző játéknál is sejtelmes voltam :))))
      Köszi a jelentkezést!

      Törlés
  12. Juj megint meglepi játék O.O Megpróbálkozom megint vele ^^ Először is köszönöm szépen a lehetőséget!
    Azrail néven követlek itt és bloglovin'-on is Rofcsász Eleni néven facebookon és elvileg google+-on is, bár azon nem tudok kiigazodni mindig, de én úgy látom :D - ha tévedek javítsz ki :)
    Kedvenc színeim: rózsaszín, fekete és most legyen a harmadik kedvenc a lila :)
    Nagyon izgatott vagyok :) az e-mail címem tudod :)
    Köszönöm a lehetőséget még egyszer ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó hát welcome első nyereményjáték-nyertes :)))

      Törlés
  13. szia, szeretnék jelentkezni :)
    cs.szandraa néven követlek itt, és bloglovinon is ezen vagy csszandraa néven :)
    e-mail: csongedi_szandra@citromail.hu
    kedvenc színeim, lila,barack és bordó :)
    szívesen látnék személyes posztokat,sok körmös bejegyzést, de szívesen fogadok mindent :)
    köszi a lehetőséget :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Szandra a jelentkezést és a tippet :)

      Törlés
  14. djkatybeauty.blogspot.com néven követlek itt és a bloglovinon is, és szeretnék jelentkezni. A kedvenc színeim jelenleg a türkiz, a padlizsánlila és a khakizöld. Outfit bejegyzésekből látnék többet, mert azok mindig nagyon tetszenek :-)

    VálaszTörlés
  15. Nézzük csak. :)
    Bloglovinon és bloggeren Nita néven követlek, Google+-on és Facebookon Ferencz Anitaként.
    A három kedvenc szín a kék, a lila és a piros. :)
    Mailcím: mamendesz (kukac) gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia!
    Fanni Kereki néven követlek bloglovinon, itt a blogon, és facebookon is.
    A Google+-on Kereki Fanni néven követlek.
    Kedvenc színek: fekete, rózsaszín, piros.
    Email: kereki.fanni@freemail.hu
    Köszönöm a lehetőséget! :)

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Melinda Magyar néven követem a blogod itt a blogovinon,és facebook-on is,illetve google+-on is!
    Kedvenc színem: fehér
    E-mail címem: magyar.melike@freemail.hu
    Köszönöm hogy itt lehetek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Meli a jelentkezést! Többi kedvenc színed a fehér mellett? :)

      Törlés
  18. Sziaa!

    Manna (mannakörmök) néven követlek itt is és bloglovinon is. :)
    Facebookon Marianna Kovács néven lájkoltalak.
    3 kedvenc színem: rózsaszín, piros, kék.
    e-mail: manna0319@gmail.com

    Szeretem a blogod, körmös bejegyzéseket bármikor minden mennyiségben szívesen látok. :)

    Köszi a lehetőséget!! :))

    VálaszTörlés
  19. Szia!

    Köszi a játékot, szeretnék jelentkezni! Bloggeren és bloglovinon is zizitim néven követlek, FB-on Tímea Vass néven lájkoltalak. e-mail címem: t pont varvari kukac gmail pont com.
    Legjobban a körmös, sminkes és tesztes bejegyzéseket szeretem!
    3 kedvenc színem: sötétlila, sötétkék, bogyószín.
    Nagyon igényes a blogod, további sok sikert hozzá!

    VálaszTörlés
  20. Szia! bloggeren hagi névvel, bloglovinon horvatha88@gmail címről követlek, ez az e-mailem is.Kedvenc színeim, lila, leginkább a sötét árnyalatai, bordó-burgundi és aranybarna:) Köszönöm a lehetőséget!:)

    VálaszTörlés
  21. Szeretnék jelentkezni a játékra! :)
    Elíz néven követlek.
    Bloglovin'-on Elíz Csomós (Divat, szépség és a többi) néven.
    Facebookon Divat, szépség és a többi néven.
    E-mail címem: zile (kukac) freemail.hu
    Kedvenc színeim lakkban: élénkpink, arany, türkiz. (jajj még sorolhatnám :D)
    Én mindenféle posztra vevő vagyok, jöhet teszt, összehasonlító, smink, outfit, minden!
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  22. Szia!

    Szeretnék jelentkezni a játékra, nem is tudom hogy nem vettem észre ezt a bejegyzést :)
    Szóval: itt fairyland néven követlek, bloglovinon is fairyland néven.
    Facebookon pedig Ssq Kri néven.
    email cimem:fairyland088@gmail.com
    Kedvenc szineim: lila, zöldes, kékes árnyalatok, igazából bármi, csak különleges legyen :D
    Mindenféle bejegyzés érdekel, smink, teszt stb :)
    Köszönöm a lehetőséget

    VálaszTörlés
  23. Szia! :) Én is szeretnék jelentkezni a játékra! Egyúttal nagyon köszönöm a lehetőséget, bár én még új vagyok nálad, de kedves tőled! :)
    Facebookon, Bloglovinon, bloggeren, Google +-on is Gabriella Ember néven követlek! :) E-mail címem: e.gabriella@mailbox.hu
    Kedvenc szineim a fekete, zöld, kék.. (szürke, lila :D)
    Én is vevő vagyok mindenféle posztra, de a sminkes, tesztes posztokat szeretem a legjobban! :))
    További szép estét kívánok! :)

    VálaszTörlés
  24. Szia!
    réka kerekes néven követlek itt,
    Bloglovinon Kerekes Réka néven,
    facebookon pedig Krisztina Réka Kerekes néven.
    Email: reka0804@gmail.com
    Kedvenc színek: rózsaszín, bordó, lila :)

    Köszi a játékot, kedves Tőled! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Isten hozott Réka, köszönöm a jelentkezésedet :)

      Törlés
  25. Szia! Köszi a játékot! :)
    Blogger: Petra világa
    Facebook: Petra világa
    Bloglovin: Petra világa
    Email: petravilaga@indamail.hu

    VálaszTörlés
  26. szia :)
    köszi a játékot
    itt mdollas nails néven követlek
    facen:minden ami smink és műköröm
    bloglovin:mdollas nails
    google plusz mdollas nails
    nekem a fekete pink és zöld színek jönnek be :)
    én a körmös bejegyzéseket csípem,de minden jöhet. csak így tovább :)

    VálaszTörlés
  27. Szia!

    Bloggeren Niki Strawberrykiss néven követek.
    Bloglovin-on Csipai Nikoleta néven követlek.
    Facebook-on is Csipai Nikoletta néven követlek.
    MAgyarországon lakom.
    E-mail: linkinpark90@freemail.hu

    3 kedvenc színem: királykék, fukszialila, piros.

    Én leginkább a sminkes, tesztes, körmös posztokat szeretem, leginkább ezek érdekelnek. :)

    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  28. Google+,Blogger és Facebook rendszerében Lengyel Zsofia néven követlek,(van ahol hosszú ó-val,de az nem lényeg :D ).
    Köszönöm a lehetőséget!
    Itt kérdezném: az esküvős out fitekről láthatunk képeket,ugyeee? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Zsófim a jelentkezésedet! :)
      Esküvős outfit? Mármint a sajátomra gondolsz vagy a barátosném jövő nyári esküvőjére? :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt