Születésnapi Pixibox

Sziómió Mindenki! Mától félkarú rablóként tartom a frontot, délelőtt ugyanis intéztem magamnak mínusz 1 anyajegyet, ahogy pedig a karomból megy ki az érzéstelenítő hatása, az vicces kiáltásokat szül a lakásban :)


Jöhet akkor egy kis születésnapi bejegyzés? Ugyanis Pixiboxocskánk betöltötte az első életévét :D






Hatalmas mérföldkőhöz érkezett el a Pixibox csapata: 1 éve tiszteljük meg őket bizalmunkkal, ők pedig szépen sorjában halmoznak el minket csodás kozmetikai termékekkel, valamint cuki termékmintákkal :)
A Pixi sikerét nagyban jellemzi, hogy másfél óra alatt elkapkodtuk a honlapjukon a szülinapi dobozkákat, mondanom sem kell, hogy leesett az állam a hírtől és hangos köszönetet mondtam magamnak, amiért sebtiben sikerült megrendelnem! :)


Az arany feliratú doboztetőt leemelve a doboz a következő termékeket rejti magában:




Biotherm Aquasource Nuit éjszakai hidratáló arcápoló gél minden bőrtípusra, 5 ml: reggelre hidratáltabb, ragyogóbb és simább arcbőrt ígér - ezekre naná, hogy szüksége van a pofimnak :)

Vichy Eau Thermale termálvíz, 50 ml: vigyorogtam egy sort, mikor megláttam ezt a terméket, mert szándékomban áll összevetni a LaRoche-Posay termálvízzel, remélem kíváncsian várjátok róla a posztot! :)

Vichy Purete Thermale 3in1 micellás arclemosó, 100 ml: még mindig levakarhatatlan a mosolyom, a Biodermával és a LaRoche-Posay-el fog ringbe szállni a legjobb micellás lemosó címért :D

OPI körömlakk - Blue it out of proportion, 3,75 ml: ismerem ezt a körömlakkmárkát, a Mariah Carey liquid sand minikészlettel indította nálam pályafutását, majd jött az Euro Centrale kollekció, majd szépen lassan egyesével a többi. Picit később fog felkerülni a blogra Nail of the day posztként, mert jelenleg a Nailland-es függőségem lila felhőjében leledzem

Kérastase Nutritive tápláló hajfürdő normál vagy száraz hajra, 250 ml: nedves hajba kell belemasszírozni majd alaposan kiöblíteni, mindezt 2x. Nagyon kíváncsi vagyok erre a márkára, még nem volt velük tapasztalatom, ráadásul a hajamra kifejezetten ügyelek, szegénykéből igen nehéz egy dús és tartós frizurát varázsolni, így mindennemű táplálás és egészség-megőrzés jöhet - nem mintha annyira jót tennék neki a folyamatos festéssel, de az eredeti hajszínemet tekintve muszáj, na :)

BareFaced Beauty Mineral Blusher - ásványi pirosító Athena árnyalat, 4 gr: újdonsult márkaként a Pixiboxon keresztül gyűrűzik be egy komplett új termékcsalád, nagyon kíváncsi vagyok hogyan teljesít ez a természetes kozmetikum





Termékminták:

Vichy Idéalia Life Serum, 7x1,5 ml: ideális bőrre törekvőknek íme egy hétre elegendő adag (nekem több időre, mert 1 tasaknyi termékminta nem tud nálam, csak több használatra elfogyni), kíváncsian várom, hogyan fog nálam teljesíteni

Biotherm Aquatrio 3 lépéses program, 3x1,5 ml: tisztítás-tonizálás-hidratálás. Ebből a márkából komplett programot kapunk kérem szépen, kíváncsivá tett :)

Biotherm Aquasource BB krém, medium to gold árnyalat, 1 ml: koreai BB krémre esküvők ne figyeljenek most ide: szeretem az itthon kapható drogériás BB krémeket. Azzal, hogy ennyire enyhén fednek, ugyanakkor egységesítik a bőrömet, nem érzem azt mint mondjuk egy alapozónál, hogy ráraktak egy maszkot az arcomra és egész nap hordanom kell.
Biotherm márkával még nem találkoztam a BB krémek piacán, hidratáló krémmel felhigítva fogom felvinni az arcomra, mert ez az árnyalat hjajj de messze van az én kis vámpírbőrömtől :P

Nina Ricci - Mademoiselle Ricci parfüm, 4 ml: első szaglásra igencsak édes parfüm, megírom majd nemsokára, hogy az én bőrömön hogyan változott meg az illata






Papírmunka:

Megkapjuk a dobozhoz a Pixi csapat köszönőlevelét, a termékeket bemutató 2-oldalas kártyát, egy Biotherm márkabemutató füzetkét és végül, de nem utolsósorban a Vichy valamint az OPI kedvezményre feljogosító kuponját:






Nagyon-nagyon örültem ennek a doboznak, minden egyes termékét tudom hasznosítani, folyamatosan tudósítani fogok róla, melyik hogyan vált be az én jó öreg kevert-zsíros bőrömre, nomeg persze a termékek összehasonlításában sem maradok szótlanul :D


Happy Birthday Pixibox!!!


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nekem is nagyon bejött ez a szülinapos doboz. De szép kék az az OPI! :)

    VálaszTörlés
  2. Ó, a samponra nagyon kíváncsi leszek, az enyémben hajolaj lapult :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na én meg az olajra vagyok különösen kíváncsi! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt