Szeptemberi Szépségboxom

Annyira nem zavartatom magam, hogy már október közepén járunk és a bejegyzés címében az előző hónap figyel, úgyhogy Ti se zavartassátok magatokat, íme az ősz első szépség(es) dobozkája:




A szeptember havi dobozkához külön járt még egy Ziaja márkájú narancsvaj tusfürdő/bőrradír is:





Doboztető lehull, lila selyempapír fellibben:









Jöhetnek a mocskos anyagiak, szigorúan az akció nélküli, teljes árával :)




Teljes kiszerelésű és tubusos termékek



Ziaja narancsvaj tusfürdő/bőrradír, 200 ml: 1.420 Ft
Egy jó bőrradír ami ősszel narancsillatba öltözteti a fürdőszobát, alapdarab. DjKaty már áradozott erről a termékről, remélem én is hamarosan ezt fogom tenni :)

Clinians Reducell Forte narancsbőr elleni krémzselé, 200 ml: 4.433 Ft
Narancsbőr elleni harcosra minden körülmények között szükségem van, mivel bőven 20 éves korom felett kezdtem el a napi 4-5 dl folyadékot felváltani 2 literre per nap, így mondanom sem kell, hogy igenis van helye a fürdőben ennek a krémzselének, amint megmutatta a hatékonyságát, jövök róla beszámolóval!

Armonia Helix Active csiga szemránckrém, 15 ml: 4.105 Ft
Vannak fenntartásaim, igen: félek ettől a cucctól, mert hát a csiga az mégiscsak csiga. Ha rávettem magam a használatára, azonnal jelzem! :)

Ahava Plants Body Sorbet, 40 ml: Sorbet-termékcsaládból csak a sima testápolóra bukkantam rá a honlapon, így a termék árát a belinkelt 200 milis termék árából számítottam: 2.689 Ft
Ahava termékben eddig soha nem kellett csalódnom, a termék megbízhatósági mutatóját a csodás letisztult csomagolás, az elégedett vásárlók és magas ára is jellemzi - nem minden esetben elvetendő a magasabb árfekvésű termék

Zelka körömvirágos szappan shea vajjal és kecsketejjel, 90 gr: 1.253 Ft
Valamelyik korábbi brands.hu rendelésem alkalmával táraztam be ilyen szappankákból, melyekből csak a narancsos-csokis fogyott el, az teljesen rendben volt. Kíváncsi vagyok a kecsketejes változatára, hátha egy kicsit Kleopátrává tud varázsolni :D

MaxFactor Vibrant Curve Effect szájfény, 16-os Artistic árnyalat: 2.799 Ft
Miután tegnap idegesen tettem vissza egy bogyós gyümölcs árnyalatú, már belenyúlt terméket a MaxFaktor rúzsceruzái közül, ez a szájfény tökéletesen fog érte kárpótolni :)
(Minek van a teszter, minek van a teszter, minek van a teszter, dísznek bmeg????? :( )



Összesen: 16.699 forint értékben tömték tele normál kiszerelésű termékekkel a szépségboxocskát, pedig csupán 4.990 forint kellett érte fizetni, bámulatos!!!!!!! :)))







Termékminták




Katy Perry - Killer Queen, 1,5 ml

Garnier Fructis Pure Shine samponminta, 10 ml

L'Oréal Elséve Arginine Resist hajerősítő samponminta, 10 ml

Garnier Moisture Match hidratáló arckrém zsíros és kevert bőrre, 1,5 ml
Garnier Moisture Match hidratáló arckrém száraz és nagyon száraz bőrre, 1,5 ml
Figyelem! Ha normál vagy fakó bőrötök van, most 50% kedvezménnyel adják a teljes kiszerelésű terméket a Szépségbolt.hu-n!

Gerovital Plant ceramidos arckrém, 2 ml

L'Oréal Lumi Magique alapozóminta - Nr4 Pure Beige, 1 ml

Ziaja kakaóvajas tápláló krém száraz és normál bőrre






Hogy tetszik ez a dobozka? Rendeltetek már a Szépségbolt.hu-ról? Mik a tapasztalatok?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Annyira jó, hogy mindig kiszámolgatod az értékét, jó rájönni, hogy mennyire jól jártunk :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem feleslegesen számol. kiírták az oldalon, hogy hány Ft a doboz értéke és ahelyett kapod meg annyiért, amennyit fizettél. 12475Ft-ot írnak pontosan.

      Törlés
    2. Mostanában kezdték el kiírni a honlapon, de látod, én jobbra hoztam ki a doboz beltartalmát kedves Névtelen :)

      Törlés
  2. Nekem a szeptemberi volt az első, de annyira bejött a tartalma, hogy bevállaltam az októberit is. :-)
    Ivett
    http://fairyjuice.blogger.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szuppper, abszolút nem fogod megbánni, legalábbis az én boxaim tavasz óta sosem okoztak csalódást :D

      Törlés
  3. Én most egy időre lemondtam a boxokról, annyi elhasználandó cucc gyűlt fel úgyis itthon, hogy ha egy fél évig nem vennék semmilyen kozmetikumot, akkor sem szenvednék hiányt semmiben kb :)) A teszteres dolgon pedig én is rendszeresen kiakadok. Főleg Glamour napokon tapasztaltam, hogy 5-6 ugyanolyan terméket végigpróbálgattak a kedves vevőjelöltek (persze egyik sem a teszter volt) :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó mamám, ne tudd meg, ki kellett pakolnom a mosdó alatti szekrényt, mert eresztett a szelep a lefolyónál: szívrohamot kaptam az ott felhalmozott cuccok láttán, úgyhogy én kb. 10-12 hónapra tippeltem, hogy addig nem nagyon kéne vennem semmit :)
      Már én sem rendeltem meg erre a hónapra, persze Azrailnál láttam a doboz tartalmát és beleszerettem ebbe a mostani kiadásba - ilyen az én formám :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt