Szeptemberi kedvencek 2013

Nézd már, mik voltak a kedvencei szeptemberben! :D




Rájöttem, hogy a macskám is olyan, akár egy kompakt fényképezőgép: photoready. Amint lekapom a védőlencsét és bekapcsolom a gépemet, ő azonnal pattan a képbe. Nézzétek el neki kérlek :)))



Íme a szeptemberben legszívesebben használt termékek, kiegészítők:








FÜRDŐSZOBA





Duchesse Maxi vattakorong/négyzet: vajpuha, hatalmas, kényelmesen lehet használni akár smink- vagy arclemosásnál, vagy körömlakk eltávolításánál. A vattakorong közepén marad a rá felvitt anyag, nem kell óvatoskodni a szélére kifutott/kiázott tonikkal, így a művelet végén is szárazak maradnak az ujjacskáim. :) Müller termék, újravásárlós!

Isana mandulás körömlakklemosó: még mindig szeretnivaló kis jószág, teszi szépen a dolgát a körömlakkok eltávolításánál. Rossmann termék, újravásárlós!

Bioderma Sensibio H2O micellás arctisztító és sminkeltávolító tonik: csak a sminkem eltávolítására használom óvatoskodva, hogy minél tovább tartson :) Nincs benne semmi kivetnivaló, a szememet egyáltalán nem irritálja, bárminemű sminket csodásan leszed. Újravásárlós lesz ha elfogy, de még lesz előtte jópár, jelenleg szekrényben várakozó darabom.

Garnier Moisture Match hidratáló arckrém zsíros és kevert bőrre: mindennapi reggeli rutinom szerves részét képezi: reggeli fésülködés után arctisztítás, majd jöhet rá ez a csodás mattító krém, ami pikk-pakk beszívódik és már lehet is rá sminkelni. Újravásárlós lesz!

The Body Shop E-vitaminos arctisztító: úgy látszik, a bőröm előbb megérezte a munkahelyi válságot, mint ahogy azt bejelentették nekünk, borzalmasan ki volt borulva, zsíros volt szinte a teljes bőrfelület, valóban katasztrófálisan nézett ki, de ennek az arctisztítónak hála már az első arclemosás után lenyugodott a bőröm - frankón, mintha hidegzuhany érte volna a lázadó pórusaimat :) Imádom-imádom és mindenkinek csak ajánlani tudom! :)

4711 Acqua Colonia vérnarancs-bazsalikom tusfürdő: ez a darab sem először szerepel a kedvences posztban, nagyon szeretem a könnyű ám mégis gazdag zselés állagát, az ütős citrusos illatát, a pumpás adagolóját :)

L'Oréal Elséve kollagénes hajdúsító permet: szintén állandó résztvevője ezen posztjaimnak, törülközőszáraz hajra, még a hajhab felvitele előtt fújom rá főként a hajtöveimre és gyönyörűen megemeli a hajtöveket, nagyon jól összerakott termék, csak ajánlani tudom!

Balea Trend It Up száraz sampon: rohanós reggeleken a legjobb barátom :) 5 perc alatt olyan csodás hajat varázsol, melynek selymesen puha a tapintása, ugyanakkor nem kezd el szanaszéjjel szállni, mint amikor fel van töltődve az ember haja. Gyors, könnyű használni és nagyon megszerettem! Újra fogom venni.

Syoss hajhab - ultra erős tartás: nagyon szépen teszi a dolgát ez a hajhab, csodásan megtartja a frizurát, remekül lehet vele beszárítani a hajat, egyáltalán nem hagy ragacsos érzetet vagy csomósodik össze tőle a haj, nagyon pozitív!







SMINKCUCCOK


Maybelline Dream Fresh BB krém: imádom, mert könnyű, vizes hatású BB, amely a tubusban elég sötétbarnának tűnik, azonban az arcra felvive gyönyörű, világos rózsás tónusban olvad bele a bőrömbe és egyenlíti ki azt. Fedését tekintve a szokásos drogériás BB hatás, de ezzel a legkevésbé maszk hatású a búrám. Ajánlom nagyon, főként mert nem sárgás tónusú bőrrel rendelkezem és ez a termék az árnyalatát tekintve is csodás (mondanom sem kell, hogy vámpír fejecskémre a legesleges-legvilágosabb árnyalat kell :D)

NYC High Definition Volume szempillaspirál - black: 700 forint körül vehettem talán anno a Müllerben? Azt tudom, hogy nagyon pitiáner összeget fizettem érte :) Szempillagöndörítő nélkül sajnos egész nap látom a látóteremben az összekent pillatincseimet, így muszáj előtte ezt a segédeszközt használni! Amúgy viszont az árnyalatának megfelelően tényleg fekete és csudi cuki kislányos tekintetet varázsol: nincs pókláb-, vagy műszempilla-hatás, tényleg csak cukiságfaktor van :) Szeretem, mert nagyon jó vétel volt!

Catrice Camouflage Cream korrektor: piros elszíneződéseim és az arc gyulladásainak tökéletes vakolata, épphogy csak bele kell nyúlnom, felkenem az érintett területre és kész! Fed és pont. Ha a Maybelline BB krémemnek rózsaszín tónusa van, ennek a korrektornak nagyon világos bézs-szürke az alapszíne.

Yves Rocher pirosító: ehhez nyúltam automatikusan a reggeli sminkelésekkor, cuki rózsás pírt varázsol élettelen arcomra, like!

Maybelline Color Tattoo - On and on bronze: hogy én mennyire nem tudom megunni ezt a szemhéjkrémet! I-má-dom! Ecsettel szeretem felvinni, mert akkor jó sokat fel tudok kenni a szemhéjamra és akkor jó kis arany-metál fényárban úszik a szemhéjam egész nap :) Ezzel együtt viszont hatalmas lelkiismeret-furdalásom van, mert bizony a többi Color Tattoo is itt figyel a fiókban, de folyton csak a bronzos árnyalatot használom. Szeretnétek részletes leírást, melyik szín hogyan áll kék szeműeknek és hogyan viselkednek a termékek? Mert szerintem ezek a kis tetkók lesznek a jövő heti Glamour-napok abszolút favoritjai, szerintetek is :)

The Body Shop - Leona Lewis collection pirosító ecset: szinte nyersen hangzik csak simán leecsetezni egy ilyen gyönyörű virágkompozíciót, amit én előszeretettel használok a pirosítóm felvitelére, de hát ha egyszer ecset... :) Imádom, mert puha, cuki, csodásan felveszi pl az Yves Rocher pirosítóját, ugyanakkor megnyújtja a reggeli sminkelési folyamatot, mert hosszú percekig csak nézegetem és simizem, mielőtt elkezdenék dolgozni vele :D







BIZSUK, KIEGÉSZÍTŐK



H&M zoknik: igen, a hülyéje zoknikról posztol :))) Életem egyik legjobb vételének tartom ezeket a pöttyös zoknikat, annyira de annyira de annyira vajpuhák és szellőzik benne a láb, hogy az valami eszméletlen! Ráadásul bármilyen talpbetét van a cipődben, nem csúszkál rajta minden egyes lépésnél, hanem szépen a helyén marad - ez igencsak bokakímélő tud lenni egy olcsó kínai, műszálas-csúszkálós zoknihoz képest. Sima egyszínű darabokkal összecsomagolva kapható, mindenképpen vessetek rá egy pillantást vagy kettőt a jövő heti kuponos napokon! :)





Myaudio MP3 lejátszó: szerintem nem nagyon ismerős senkinek a márka neve, de én nem emiatt, hanem a 2.500 forintos ára miatt csaptam le rá. Több órányi zene ráfér, i-koppintósan fehér a fülhallgatója, cuki pink, kemény vázas maga a lejátszó. Álmos, antiszoc vagy csak sima merengős reggeleken tökéletes szolgálatot nyújt!




GO - Girl Only karóra: még tavaly, a kuponőrület kellős közepén vettem meg életem első márkás, sokba kerülő óráját (amúgy fanatikus, New Yorkerben kapható akciós 2.000 forintos karóra-függő vagyok), nagyon-nagyon szeretem, igazi almazöld-fűzöld színekben pompázik, elegáns és nagyon nőcis viselet :)





Neon sárga-ezüst háromszög bedugós fülbevaló: minden ilyen alakzatból automatikusan jön nálam az aztékminta és ezennel vége is a magyarázatnak :D





Királykék csillámos gyűrű: egészen éjkéken is tud világítani, amint kikerül a neonfény alól, azonban ha mesterséges megvilágításba helyezzük, élénk királykék színt vesz fel. Imádom, szinte minden nap vagy minden második nap ezt viseltem.





Ezek voltak az én szeptemberi kedvenceim - tudom, igencsak sok, de most szeretős hónapban voltam :PPP Írjátok meg kérlek kommentben, melyik termékről szeretnétek többet tudni, vagy a Color Tattoo-poszt mennyire érdekelne Titeket!



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A cica nem látod, hogy szerepelni akar? Sőt, szerintem célozni akart, hogy ő is a kedvenced, csak egy kicsit másképp, és ha már október 4. az állatok világnapja volt, akkor kiharcolta egy ilyen burkolt módon a figyelmet! :D
    Legközelebb ültesd be a cuccok közé, szerintem hatalmas lenne! :D És ahova ficcen a nózija, az lenne a legkedvencebb őszerinte. Jól bele lehetne magyarázni a dolgokat, abba is hagyom, ilyen elvetemültségek szerintem csak az én fejemben születnek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez aranyos komment volt, itt vigyorogtam a gép előtt :) Egyébként fiú létére ő viselkedik a legribisebben a lány cicákhoz képest, így a cuccaim iránti rajongásán már nem is csodálkozom :D

      Törlés
  2. A cicus nagyon édes! Szerintem őt azért érdekelte a kozmetikum-kupac, mert nem a szokásos helyükön voltak és nekik ilyenkor mindent meg kell vizsgálniuk. Jäger is egyből jön és vizsgálgat mindent, amit fotózok.
    A Color Tattoo állandó szerelem nálam is, már van négy színem és jövő héten megveszem az ötödiket is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az összes macska hivatalosan szakértő :) Mi lenne velünk nélkülük? :D

      Törlés
  3. Cicaaaaaa! :-D Jók a képek, és a termékek között nekem is sok kedvencem van, ha egyszer sikerül végre videót készítenem, majd meglátod, melyek azok :-D

    VálaszTörlés
  4. A cicád nekem havi kedvencem lenne :D nagyon cukiiii O.O
    Huh, most már tényleg utálom magam, hogy a bazsalikomos tusfürdőnél nem rendeltem dobozt :( Annyian dicsérik...Nagyon jó kis összefoglaló volt :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nálam napi kedvenc harc folyik, ha éppen egyszerre két macsekra is rájön a dorombolós, szociális őrület :D
      Köszönöm, igyekeztem :)
      Most például erre a tusira 50%-os kedvezmény van, tök jó! :)
      http://www.szepsegbolt.hu/termekek/14875/4711_acqua_colonia_tusfurdo_vernarancs_bazsalikom/

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt