Syoss Supreme Selection Revive Színmegtartó sampon és balzsam festett hajra teszt

A Syoss márka egy újdonságát, a Supreme Selection Revive kollekció, festett hajra való samponját és balzsamját szeretném Nektek ma bemutatni:




A Szépségbolt.hu jóvoltából sikerült hozzájutnom ehhez a 2 termékhez, hálásan köszönöm szépen, hogy lehetőséget adtak tesztelni a termékcsaládot! :)))




Csomagolás
Mindkét termék puha műanyagban található - ez nagyban segíti az igencsak sűrű termék kinyerését, ez a csomagolás a legtökéletesebb! Fémes csillogása mellett képtelenség elmenni, remekül felhívja a figyelmet magára a termék illetve már sejteti a benne rejtőző illatokat is :)
250 ml-t rejt a tubus, ez egy jó ideig elegendő, mivel igencsak sűrűre komponálták a kis drágákat.

A kinyomócső egy biztonságosan felpattanó fedél alatt található, a termék záródását ugyanez a kattanás jelzi:





Syoss Supreme Selection Revive sampon:

Állag
A sampon egy sűrű, opálos, halvány barack színű krémzselé, nézzétek csak, ahogyan megcsillan rajta a napfény:




Illat
Friss, gyümölcsös, erdei gyümi illata van, Anyum a '80-as évek végén, '90-es évek elején a fodrászatokból emlékszik olyan hajlakkra, amit akkor még nem flakonból fújtak, hanem pumpás kiszerelésű volt és annak az igen egyedi, kellemes illatára asszociált erősen: vicces, hányan hányféle illatot éreznek ki egy termékből :)




Tapasztalat
Jó ideje használom ezt a terméket és szintén jó ideje kutatom a tökéletes színvédő terméket, nem véletlenül: bármikor, bármilyen lila-árnyalatúra festettem a hajamat, az az 5., 6. mosásra rókavörösre kopott ki, a hajamból csak úgy ömlött kifele a szín, szinte "öröm" volt nézni. Olyan termékre vágytam régóta, ami segít a hajamnak, magába zárnia a festéket és a hajfestéknek segít nem eltűnni végre, illetve ha kopik, akkor úgy kopjon, hogy ne egy fakó, egészségtelen, száraz szénakazalhoz hasonlító valamit hagyjon maga után.
Jó sok elvárás, ugye? :) Én magam is meglepődtem, mennyire kényes vagyok e téren, de lássatok csodát velem együtt: EZ AZ a sampon, ami minden felsorolt szempontnak megfelel!

Sokadik hajmosáson vagyok túl, a cékla lila hajfestékem gyönyörű csillogó, mély lila-csokibarna árnyalatban pompázik a fejtetőmön cuki ciklámen beütéssel, nem fakó, nem sprőd!
A fürdőkád aljában ugyan a lemosásnál halvány rózsaszín a víz, de közel sem olyan, mint a korábbi samponjaimnál - ott konkrétan mintha rendes, higítatlan céklalével kínáltam volna meg a kádat (gondolhatjátok, mennyi festék maradt utána a hajamban :D)





Syoss Supreme Selection Revive balzsam:


Állag
A sampon párja, a balzsam már egy fehér alapú krém, benne a samponban már felfedezett, gyöngyházfényű komponenssel:





Illat
Abszolút mértékben harmonizál a samponéval :)



Tapasztalat
A balzsamot a fejtetőm kivételével végig felvittem a hajamra, majd hagytam rajta csücsülni pár percig, végül lemostam. Felvitelnél alig kellett belemasszírozni a hajba, szinte azonnal eltűnt a kezeim közül, mintha a hajszálaim szívószálakká változtak volna: az összes balzsamot felszipkázták! :)
Az állaga viszont annyira masszív, ugyanakkor csúszósan krémes, hogy a balzsam kiöblítése után kellett megmosnom a nyakamat és a tarkómat, hogy eltávolítsam a balzsam anyagát, engem személy szerint idegesített, hogy van egy furi anyag a bőrömön, ami sima vízzel nem jön le maradéktalanul.






Összességében rendkívül meg vagyok elégedve a kiemelkedő színvédelemmel és azzal, hogy a festett hajam hosszú-hosszú idő után először csillog és természetesnek hat!
Egy negatívumot azonban a balzsam bőrhöz történő ragaszkodásán kívül kiemelnék: a nagyfokú színvédelemnek és a csillogás biztosításnak hátulütője lett az, hogy a korábbi 3-4 napos hajmosási rutinom 2 naposra csökkent, igen, idő előtt zsírosodott, a 3. napon szárazsampon nélkül vállalhatatlan volt a búrám :(


Az, hogy a fentit a sampon vagy a balzsam, avagy ketten együtt generálták, azt az együtt használat miatt sajnos nem tudom megmondani, de én amondó vagyok, ezért a hajszínvédelmért megérte, nem szerettem szmöre lenni pár hajmosás után és folyton arra a kérdésre válaszolni a kollégáknak, hogy eredetileg milyen színnel lettem befestve!
Már be is szereztem a Syoss száraz samponját a 3. napokra, most őt tesztelem nagy bőszen :)



A fenti termékek jelenleg 10% kedvezménnyel, 1.187 Ft/darab áron vásárolhatók meg a Szépségbolt.hu oldalán(sampon illetve balzsam), vagy 999 forintra leakciózva megtaláljátok őket a Rossmann polcain.







Hogy tetszett a teszt? Találkoztatok már ezzel az új termékcsaláddal, ki fogjátok próbálni? Festitek a hajatokat? :)

Pusza: Reni





>>A termékeket tesztelésre kaptam, melyért cserébe semmilyen anyagi juttatásban nem részesültem. A bejegyzés az őszinte véleményemet tükrözi, saját és rendszeres használat alapján<<

Megjegyzések

  1. Nekem is így viselkedett a vörös a hajamon, akármilyen szuper festéket és sampont használtam, így aztán letettem a vörösről, és jött a szőke. :-) Majd utánajárok, szőke hajra is van-e valamilyen szuper termékük :-)

    VálaszTörlés
  2. A sampont elég szimpatikusnak tűnik :) Igen, nekem is szőke kéne :D

    VálaszTörlés
  3. Bármilyen színű festett hajra bevethető, csak én voltam a lila tesztalany! :) Bezárja a színt ez a termék, annyi szent :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt