Outfit of the day: Military girl

Legszebb öröm a káröröm, mert nincs benne irigység: ezen a héten abszolút komfortban néztem a bőrdzsekis, vesét masszívan fagyasztó, didergős csajokra a megállókban, mert én bizony nem fáztam, sőt! :) Ha éjjel fagy, akkor már egyik sálammal sem tud megfelelő (fagy)védelmet biztosítani egy sima műbőr kabát, így hatalmas nagy szerencse, hogy a héten kézhez vehettem életem első Asos.com rendelését, benne életem első külföldi ruhadarabjával :)






XL-es méretben rendeltem meg Viki posztja alapján ezt a barna promóképpel ellentétben igencsak katonai zöld, bélelt kabátot, 23,42 Eurót fizettem érte: vasárnap este rendeltem meg és rá 1 hétre, hétfőn került kiszállításra.


A kabát nagyon jól melegen tart, megfelelően karcsúsít, talán tüdőben picit passzentos, de ez egyáltalán nem zavar:









A mai szerelésem nem volt túl bonyolult: egy mályva színű, csíkos pulóvert és egy rózsaszín statement nyakláncot vettem fel a boyfriend jeanshez és a fekete wedge sneakerhez:




Hogy tetszik? Ugye Ti is melegen öltöztetek a héten?
Netről szoktatok kabátot rendelni, vagy mindenképpen üzletben, kötelező próbálással vásároltok?
És a végére még egy kérdés: Marie Claire Fashion Days-en kivel fogok személyesen is találkozni közületek? :)

Megjegyzések

  1. De jól áll Neked *-* Én is akarom :D (persze aztán kitagadnak itthonról) :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! :))) Á, biztosan nem, hisz' olyan jó áron van, hogy vétek nem megrendelni :D

      Törlés
  2. Wow, szuper. A színe tényleg kicsit más, de ilyenek ezek a promo képek. :) Látom az ujja is pont jó, nekem ez a vesszőparipám, UTÁLOM, ha rövid a kabátom ujja :D (de nekem túl hosszú a karom szerintem).
    Amúgy vettem már neten kabátot (mit nem? :D ), azt hiszem, hogy hármat, mind a három téli, abból kettő szintén a Vila-tól van :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az ujja is tökéletes, nem spórolták ki az anyagot belőle. Ne írj ilyeneket, mert nem tudok leszakadni többek között a 70%-os leárazási oldalukról :DDD

      Törlés
  3. Hu de bátor vagy! Én soha nem mernék kabátot netről rendelni, el sem tudom képzelni, hogy próbálás nélkül vegyem meg, még ha fel is próbálom akkor is órákig gondolkozok rajta, hogy jó e :D
    Egyébként jól áll Neked, nagyon tetszik a színe is!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Gabica :)
      Itthon még csak-csak bátor voltam a brands.hu-s rendeléseimmel, de külföldről nagy lépés volt számomra ruhát rendelni - rendkívül pozitívan csalódtam ám :D

      Törlés
  4. OK, akkor most bővült a kívánságlistám...

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt