Személyes: Ősz TAG

A nyereményjáték bejegyzéseinél bizony jól megkaptam, hogy kevés a személyes bejegyzés :) Kezdjük első lépésként egy TAG-el, az évszaknak megfelelően, remélem végigolvassátok mert már egy ideje tömegesen kifutott a blogokról :D





1. Milyen ízesítésű a kedvenc teád?
Erdei gyümölcs

2. Szereted a sütőtököt?
28 éves koromig a világból ki lehetett kergetni sütőtökkel, de idén kora ősszel egy gasztro rendezvényen megkóstoltam grillezve és kifejezetten ízletesnek találtam és azóta szépen be is fészkelte magát az agyamba, hogy közelebbről is ismerkedjünk össze :) Hiába, 7-évente változik az ízlés, így pont a fordulópont/évnél vagyok :D

3. Ha meghívnának egy Halloween buliba, minek öltöznél be?
Tutira a boszi vonalon mozognék, fekete-lila színkombinációban hoznám a fekete macskás nőszemélyt :)

4. Kedvenc dolgod az őszben?
Gereblye

5. Ilyenkor jobb szereted a meleg színeket használni sminkeléskor?
Nem úgy vettem észre, kicsit tojok az évszakokra, az elképzelésem és hangulatom szerint választok színeket sminkeléskor

6. Mivel töltődsz fel ilyenkor?
Miért? Fel lehet töltődni a zimankós hónapokban bármivel is? :P

7. Kedvenc őszi kiegészítőd?
A sálgyűjteményem

8. Nagy meleg pulcsi vagy vászonkabát utcára?
Mindkettő. Ha átfúj a szél a pulóveren, végem van. Fázós gyerek vagyok, na.

9. Kedvenc ősszel induló sorozat?
A hogyan redukáljuk le a fűtési számlát - daily sitcom at home :)

10. Sima sál vagy gyűrű/csősál?
Egyértelműen a csősál: nem sokszor van türelmem a kreatív megkötéshez meg saját magamat fojtogatni ahhoz, hogy átérjen/áthurkoljam/átdugjam/visszakunkorítsam/elrendezzem

11. Előfordul, hogy ilyenkor még napszemüveget hordasz?
Naná, ebben az eszeveszett időjárásban? :)
Amúgy vezetéshez szinte mindig, a borostyán lencsés napszecsóm egy álom a borongós esőben, tökéletesen kiemeli a kontrasztokat

12. Mi az a 3 dolog, ami beugrik elsőnek ha az őszre gondolsz?
Takaró alatt bekuckózás
Folyamatosan jéghidegre van fagyva a lábfejem (pedig jó a keringésem, becsszó!)
Tanévkezdés - ami persze nekem már sajnos nem aktuális :(

13. Kedvenc őszi tevékenység?
Gyertya-hangulatvilágítást megkreálni hazaérve, a laptop elé lehuppanva pedig élvezni a békés fényüket

14. Kedvenc zene amit ilyenkor hallgatsz?
Ebben az időszakban előkerülnek a chillout-lounge zeneválogatások Youtube-ról, imádom őket!

15. Kedvenc illat ősszel?
Fahéj, valamint a bükki erdő fűszeres nyárvégi, sprőd vaddisznósörte-szagú, édeskés makk- és fenyőtoboz illata, amely harmonikus táncot lejt a sárguló falevelek és fenyőfák illatával




Remélem tetszett Nektek ez a TAG :) Kitöltitek? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Gereblye :D :D szétröhögtem magam :D aztán mutattam K-nak is, ő neki is tetszett :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :P Örülök hogy mindkettőtöknek tetszett :)

      Törlés
  2. A gereblyén én is jót mosolyogtam :D

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt