Nail(land) of the day: A England és Golden Rose

Szikrázó napsütés. Erre volt szükségem, mert a Nailland-es bevásárlást követő napon már ugyan felkentem a körmeimre az itt látható kombót, de az A England lakkot csakis és kizárólag szikrázó napfényben lehet élethűen bemutatni, íme a nemveszektöbbetdrogériáskörömlakkot kijelentésem felbujtói:










A England - Briarwood: egy csodás, rezes aranybarna, melyből 1 réteg is untig elég volt elsőre a tökéletes fedéshez, aztán mosogatások+hajmosás után szintén csak 1 réteggel kellett újra életre keltenem és tökéletesítenem (a magam kis szintjén) a manikűrt. Napfényben brutális zöld és kék mikrocsillámok élednek fel a lakkban a piros, barna, arany társai mellett, ihhhistenkém!





Régi típusú vékony, lefelé szélesedő ecsettel rendelkezik, amely nem lapított és duci, hanem kör alakban helyezkednek el a műanyag szárba dugdosott ecsetszálak:





Golden Rose Jolly Jewels - 106: instant Karácsony csodás zöld, lila és melegséget sugárzó arany glitterecskékkel - a gyűrűsujjam méltó ékszere! :)





Az ecsete dettó ugyanolyan, mit az A England-é, régi és klasszikus és kecses és glittergyűjtő alkalmatosság:


















És akkor a következő 2 képet csak erős idegzetűeknek ajánlanám, mert itt mutatkozik meg igazán, hogy egy amolyan "sima" rézbarna lakk mire képes az UV-sugárzásban és amiért kegyetlenül megérte az árát:









Kicsit olyan vagyok most, mint egy tudamódosított bige, jelen állás és képekkel alátámasztott élményeim alapján nem áll szándékomban egyhamar drogériában lakkot venni. Én most szerelmes vagyok, mint a nagyágyú.



Nyilatkozzatok, milyennek találjátok szívdobbanásaim tárgyát? Megérte a kicsike? :)))



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. ez a -england nekem nagyon tetszik.szép kis őszi lakk

    VálaszTörlés
  2. Mindkettő nagyon szép! Ezen a GR lakkon én is gondolkozom. Nagyon szép, és bármilyen évszakban lehet használni. Hány rétegben fedett?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2 réteg tökéletesen elég volt neki, nagyon kis ügyes ez a GR lakk :)

      Törlés
  3. Hát igen, az A-England... Egyelőre maradok annál a stratégiánál, hogy a Golden Rose lakkokra pályázom, meg a CG-szettekre, de majd meglátjuk...

    VálaszTörlés
  4. Ohm, nem fogod tudni tartani magad az ütemtervhez, ha elcsábít, ne ellenkezz! ;)))

    VálaszTörlés
  5. Válaszok
    1. Köszönöm :) Vérzik is a szívem hogy le kell mosnom őket.

      Törlés
  6. Nem is gondoltam volna, hogy ennyire jól mutatnak együtt :)) Jó ötlet volt ez a kombó :)) A Briarwoodról meg már tudod a véleményem :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen harmonizálnak, én sem gondoltam volna még felkenés előtt, hogy ilyen tökéletes lesz az összhang :))))))))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt