Nailland nyitással egybekötött bloggertalálkozó

A földi mennyország. Komolyan. Meg pénztárcagyilkos, de most már legalább tudom, melyik az az üzlet, ahová el tudom irányítani a mit kérsz szülinapodra kérdést feltevőket :D


Látatlanban a felét sem terveztem ennek a mennyiségnek megvenni, de a személyes találkozás alkalmával csak úgy huppantak be a tenyerembe az alábbi kis gyöngyszemek:






Golden Rose Jolly Jewels - 106: Edinánál ezt a kollekciót látva nekem azonnal egy zöld színvilág ugrott be, zöld színben kellett ez a lakk nekem és igen, meglett :)

Golden Rose Matte Velvet - 105: gyönyörűséges smaragdzöld színben vettem meg ezt a matt lakkocskát, már maga az üvege az, amitől készen vagyok!

China Glaze - Japanese Koi: ez a lakk egy nagyon brutálisan neon narancssárga, így az ősz beköszöntével egész egyszerűen nincs épeszű magyarázatom erre a lakkra, szerelem első szívdobbanásra!

Barry M Gelly Hi-Shine - 335 Pomegranate: ez a lakktípus mindenkinek kötelező, pláne ha meglátjátok a brutálkék változatát :D

A England - Briarwood: csodaszép rozsdabarna és mélybordóval kevert tűzzománc arany. Nem is folytatom tovább :)

Seche Vite - Portobello: cappuccino és csokoládé. 2 függőség, 2 árnyalat 1 üvegben. Gondolom, nem is kell tovább magyaráznom a lakk készletemben történő meglétét...

Models Own Velveg Goth - Amethyst: nem lett volna szabad lila lakkot vennem, mert enyhe lila függőségben szenvedek mondhatni, emiatt is lett a matt lakk színe csodás mélylila helyett smaragdzöld. Amíg meg nem láttam ezt a Models Own lakkot...nem volt kérdés, hogy lila vagy lila színben hozom-e el :)



Egyúttal kérnék szépen kommentben szavazatokat, hogy melyik lakkal kezdjem a bemutatást? Azt hozzáteszem, hogy itt tipródom a csomagom felett és neeeeeeem tudok egész egyszerűen dönteni, annyira de annyira csodálatosak! :))))



Jöjjenek hát a képek a pénztárcapokolról földi mennyországról:















Ezt a csodás Nailland nyitási napot titkosügynökünk jóvoltából bloggertalálkozóval egybekötve ünnepelhettük meg, még most is, hogy a posztot írom annyira zavarban vagyok, izgultam ám rendesen, na! :))) Csoportképpel később fogok tudni szolgálni, de addig is a részt vevő leányzók:
Lakkomlakkom Edina
Lakkhatalom Aggie
Petronella's Beauty Petra
Carmenesque Kriszti
Me :D


Remekül éreztem magam a lányokkal, akik hatalmas tudásbázissal felvértezve magabiztosan, ámde a bőség zavarában vizsgálták az állványokat, én már közel sem voltam ennyire összeszedett, csak szín alapján választottam - itt tenném hozzá, hogy jobb is, hogy a textúrát nem néztem, mert minimum 2 Golden Rose homokhatású lakk már itt lenne velem! :)

Nagyon jó volt megismerni a tégedolvaslakúristen bloggerinákat, egytől egyig cukik és humorosak, remélem lesz még jó sok alkalom bloggertalikat szervezni! :)))

Sok pusza: Reni



UPDATE: Edina volt olyan drága és elküldte a csoportképeket is, íme :)

Balról jobbra: Ági, Petra, Én, Kriszti, Edina




Megjegyzések

  1. Ohhh ezer köszönet a képekért...ha egyszer eljutok oda...mostmár tényleg ideje lenne felmennem Budapestre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jössz szólj előtte légyszi nekem is :)

      Törlés
    2. Eggyel több ok, amiért szólít a Főváros :D Bizony, csatlakozom Azrailhoz, tessék szépen előre szólni és akkor karonöltve rohamozzuk meg a félretett pénzünket :P

      Törlés
  2. japanese koi nekem régi listás lakkom,főleg mert az ink kollekcióban volt!!! :) a celtic sun-al együtt.
    azt hiszem egy ilyen túrára gyűjtenem kell:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egy nehéztüzérség, nem lehet kevés lakkal távozni, annyi szent! :)))
      Már ki is próbáltam barna lakkra felkenve, csodásan matt halloween tök színe van :D

      Törlés
  3. Kinyírtál a képekkel. Itt el fogok veszni! xD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne haragudj, pedig ezek "csak" telefonos képek :) Azt kell írjam hogy igen, el fogsz veszni, saját tapasztalat :D

      Törlés
  4. Sírni fogok O.O Mikor lesz már november?:D GR lakkot szeretném elsőnek látni, mert azokból a lakkokból néztem ki a legtöbb szívemnek vágyát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pikk-pakk itt lesz, de szerintem a tervezett lakkmennyiség duplájára számíts, mert egész egyszerűen nem lehet őket otthagyni! GR lakkok pedig...awww...nem írok róluk, elfogult vagyok :)

      Törlés
  5. Kicsit most akkor sírok, de remélem, máskor eljutok majd :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megvárnak a csodás lakkok, garantálom! :))) Mikor jössz? :)

      Törlés
  6. Ez tényleg maga amennyország! :-)
    A China Glaze lakkra lennék nagyon kíváncsi :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wahh, az bakker, nagyon durván mennyország-feeling :DDD
      Okés, felírtam, jövő héten már fent is lesz a blogon :)

      Törlés
  7. Szép darabok, én mindre kíváncsi vagyok! :D Bárcsak hamar eljutnék oda, bár pénztárca szempontjából meg jobb is, hogy csak soká fogok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, szorgosan lakkozok+fotózok amikor csak a nap engedi :)
      Személy szerint én javasolnám a gyűjtögetést, mert ha van is kívánságlistád, jóval több lakkal fogsz hazatérni :D

      Törlés
  8. Mikor megyünk megint? Most? Vagy most? Menjüüüüüüüüüüüüüüüüüüüünk!!!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Öööööazonnal??? :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

      Törlés
    2. Jaj én is mennék akár most is megint és nem csak a lakkok miatt :DDD

      Törlés
  9. Sziasztok, hol található ez a csodás kincsesbánya? Én a múlt hétvégén az Árkádban voltam, egy konkrét CG lakkot, a Gossip Over Gimletet kerestem, és azt sem tudták, miről beszélek. Még szerencse, hogy gyorsan fölismertem a lakkok között. A kínálat pedig elég gyér volt a képeken látható Kánaánhoz képest.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt