Music of the day: az örök darabok

Van úgy vele az ember, hogy akárhány éves, mindig vissza tud térni ezekhez a számokhoz: jól össze vannak rakva, legendásak és igen jól felidézhető emlékek kötődnek hozzájuk. Nektek mely dalok számítanak örök darabnak?



Ezt akkor hallgatom meg, hogyha emlékeztetnem kell magam arra, hogy igenis tettrekész és vakmerő kéne lennem vagyok:






Amikor a sulibulik lassúzós részeit szeretem felidézni, azonnal bekapcsolom:







A Hirtelen 30 című film óta nagyon megszerettem, tök jó lenne egy karácsonyi partyn előadni a kollégákkal, de hát ez már egy igencsak lerágott csont - szó szerint :P







Lehet egy zeneszámot kizárólag a benne lévő gitárszóló miatt szeretni? Én ezt teszem:







Haspóló, kockás, derékra kötött ing (hoppá, idén újra divatba jött!) és bakancs, megvan? Nekem hozzá ez a zene passzol és mosolygok az akkori, vidám és őrült magamon :)







Karaoke estek nélkül is üvöltöttük tánc közben a diszkóban :)







A kimondhatatlan nevű zenekar cuki slágere, amit rongyosra játszottak a rádiók a megjelenést követően:







Ó béjbe-béjbe: és mindenki vágta a koreográfiát :D






Ez AZ A ZENE, mindenki erre nyomta, vittük ki a kisrádiót a játszótérre a haverokhoz, hogy a Juventus esti kívánságműsorában elcsípjük:

Megjegyzések

  1. Mekkora zenék :) Nálam is hasonló élményeket idéznek fel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Őrület, mennyire örök emlékű események kötődnek ezekhez a slágerekhez! :)

      Törlés
  2. Szuper zenéket válogattál, szerintem mi jól ellennénk egy közös házibulin :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 10 percig hátravetett fejjel hahotáztam azon, amit írtál, cuki!!! :)))))))))))

      Törlés
  3. Feldobta a napomat!(: lett belőle egy youtube lista, most válogatjuk a csajokkal a személyes kedvenceinket hozzá.^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Istenem de édik vagytok, dobtok a zeneválogatásról egy közös képet Twitterre? :)))

      Törlés
  4. Egy-két kivétellel szeretem az összes számot, basszus lassan retrok leszünk :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naggggggggyon durva egyébként! Negyed évszázadot él kb az ember és máris retrónak számít :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt