MCFD 2013 előzetes és NYX-leárazás a Szépségbolt.hu-n!

Tegnap megajándékoztam magam névnapom alkalmából egy majdnem egésznapos rendezvénnyel, hamarosan jön a részletes beszámoló, addig is egy olasz divattervező tehetség remekművei érkezzenek egy kis kedvcsinálónak:


video





És hogy ne hosszú várakozással teljen az idő, megosztom Veletek az őőőőőőőőrületes hírt, mely szerint 40% (igen, jól látjátok) kedvezménnyel kaphatóak a NYX termékek a Szépségbolt.hu oldalán. Elhiszitek ezt? Mert én alig! Azt sem tudom, melyiket válasszam! Katt ide körülnézni, nehogy elkapkodják őket! :)

Megjegyzések

  1. Külföldi webshopokhoz képest így is rettentő drága a NYX termékek ára, még ezzel az akcióval is. Nevetséges!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nézegettem, mennyi az eredeti áruk az amcsi webshopokban - egyedül annak örülök, hogy nem nekem kellett behoznom őket az országba kartonszám és kemény adókat fizetni utánuk :)

      Törlés
  2. Megnézem az akciót, mert itt legalább nem jön rá a vám, ami előre nem látható pluszkiadás :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne is mondd, az én rendelésem már le is van adva...nem álltam meg a nézegetésnél...kész! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt