Marie Claire Fashion Days 2013 Part 1: Van Graaf, Artista, Daniel Benus

A vasárnapomat a VAM Design Centerben töltikéztem szebbnél szebb ruhaköltemények és szuper divatbemutatók között. Íme a Marie Claire Fashion Days beszámolójának első része.








Egy csodás késéssel kezdtem egy útlezárás miatt a délelőttöt, meg is döbbentem, amikor beestem a majdnem üres rendezvényterembe, de még így is volt időm bőven felfedezni az első emeleten helyet kapott programokat: fruit café, Sally Hansen manikűr stand, Cruciani, Maybelline smink stand és egyéb nyalánkságok.






Elsőként a New York Divatiskola végzős hallgatóinak ruhakölteményeiből láthattunk bemutatót, őszintén szóval egy olasz, egy francia emberkére emlékszem a sok-sok húzott szemű hallgató mellett :D
Igazi újító szellemet képviseltek utóbbiak, teljesen úgy éreztem magam, mint egy manga rendezvényen, egészen anime-sre sikeredtek a ruhák, melyek viccesnek viccesek voltak, de hordani tutira nem tudnám őket.


video



video






A Van Graaf folytatta a divatbemutatók sorát, fényképkészítési szempontból ennek a bemutatónak voltak a legideálisabbak a fényei, így érkezzen rengetek sok kép a bemutatott összeállításokról, a sármos modellpasikról és a szerintem Palvin Barbi-hasonmásról - erősítsetek meg, hogy szerintetek is hasonlít rá a kiscsaj:












































Barbi copy:











A magyar tervezőket felvonultató divatbemutatók közül az Artista kollekcióját mutatom képekkel, ez annyira közel áll a szívemhez (kitaláljátok, hogy legfőképp a minták miatt? :D), furfangos szabás, játékos, könnyed ruhák, aztamindenitneki:



















Daniel Benus. Tavaly is leesett a sráctól az állam, idén sem okozott csalódást. Hatalmas tehetség, fiatal életkor, izgalmas és férfias darabok, melyek csöppet sem unalmasak, sőt! Vennék-e életem párjának Daniel Benus darabokat? Hatalmas IGEN!!! :)









Annyira gyorsan rohant le a színpadról, épphogy csak sikerült lenyomnom a gombot a fényképgépen :)







Hogy tetszenek a fenti darabok? Voltatok Ti is a 7végén itt?


Pusza: Reni

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt