Glamour-napok termése

Ezen a 7végén abszolút mértékben visszafogtam magam (wihhi), anyummal tartottunk egy light-os shopping dayt szombaton és "csak a legszükségesebbeket" szereztük be :D Íme a Glamour-napi dorbézolásom eredménye:



Elsőként a H&M-ben néztünk szét, majd átcsattogtunk a Promodba, végük a DM-ben kötöttünk ki, majd egy csoki-vanília gépfagyival koronáztuk meg az egészet :)

Elkaptam még a lemenő nap fényét, így ilyen kis romantikus-naplementés hangulatban érkeznek a zsákmányok:


Promod - Tigris top: 2.995 Ft, no kupon
Promod - Szürke koponyás-halálfejes, bőrbetétes top: 3.500 Ft, no kupon






Promod - Bézs színű csónak/vízesés kardigán: 4.795, no kupon





H&M: fekete-fehér vékony kardigán blúzhoz: 3.000 Ft, no kupon
H&M: fekete-fehér vastag kötött kardigán: 4.000 Ft, no kupon






DM - Palette Mousse Color: 1.799 - 900 Ft kuponnal
DM - Maybelline Color Tattoo, Metallic Pomegranate: 1.699 - 850 Ft kuponnal
DM - MaxFactor rúzsceruza: 2.199 - 1.100 Ft kuponnal









Hogy tetszenek a szerzemények?

Írjátok meg, kivel vagyunk Pomegranate-tesók? :DDD
Meséljetek kommentben vagy linkeljétek be, miket vettetek! :)
Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nagyon jó ruhákat vettél!A Promod kínálata most nagyon nekem való, én is vettem ott hétvégén egy szőrös nyakú, szürke mellényt nagy kár hogy oda nem volt kupon :(
    Pár nap múlva én is jövök egy Gardróbfrissítő bejegyzéssel, abban majd megmutatom a mellényt is:)

    VálaszTörlés
  2. Hujuj, nagyon klasszak a ruhák, kivétel nélkül mind nagyon nagyon tetszik! Remélem hozol velük outfit posztokat :)

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jó dolgokat vettél, a kardigánok szuperek :) Lehet nekem is be kellene szerezni párat...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi szépen! :) Most rengeteg topot, kardigánt és műbőr dzsekit tettek be a leárazott szekcióba, erősen ajánlom vetni rájuk egy pillantást! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt