Elfogyott termékek

Hoppá, beindultam mint egy gőzgép, fogynak a kicsikék rendesen, őket használtam el végre:








KIEGÉSZÍTŐK


Müller 4-rétegű dobozos zsebkendő: erős, de ugyanakkor vastag anyag, abszolút orrkímélő és tüsszentésálló. Náthásoknak, allergiásoknak, orrpolippal lakóknak előszeretettel ajánlom (én mindhárom kategóriába beletartozom, lol)






Claire's szemhéjpúder ecset: ezt a szivacsos applikátorral megáldott ecsetet is belecsomagolták egy ecsetkészletbe, de ez a példány szó szerint önmagától ment tönkre...no comment...
Ide már csak egy rádiókabaré részlet illik a legjobban (by Bödőcs Tibor): "Ne haragudjon Zsuzsi néném, anyagfáradás"






FÜRDŐSZOBA


Fa Double Sport Power Sporty Fresh tusolózselé: végre-végre-végre valahára elfogyott, hálát adok a bedugult orromnak, mert szó szerint orrfacsaróan kellemetlen, fáradt férfiparfüm szaga illata volt :(

Balea hajbalzsam festett hajra: egyáltalán nem voltam megelégedve szegénnyel, nagyon örülök hogy elfogyott! Ha a balzsamjaim végére érek, tutira ennek a márkának a koffeinesére fogok visszatérni!







TERMÉKMINTÁK


Clinians Hydra Plus nappali arckrém búzavirág-kivonattal: Szépségbox volt teletömve többek között ezzel a termékkel, kíváncsi voltam már erre a márkára!
A krém egy lágy, krémes búzavirág kék árnyalatú anyag, a bőrre felvive kellemesen hűs érzést ad és vizes hatású. Nagyon szépen beszívódik, érezni egyáltalán nem érzem, hogy valami csücsülne a bőrömön, nagyon megszerettem már így, a tasakos mintája alapján. Like! :)

Garnier Moisture Match hidratáló arckrém normál bőrre: ő a muszáj elhasználnom-kategória, ettől a cucctól nem kifényesedik, hanem szó szerint bezsírosodik az arcom, a homlokom meg aztán hatványozottan :( Hétvégéken szeretem ezeket elhasználni, mert ha hétköznap folyna le emiatt rólam a smink, asszem visítanék mint egy fába szorult :D

Garnier Moisture Match hidratáló arckrém kevert és zsíros bőrre: normál kiszerelésben is megvettem természetesen, de a tasikat is használni kell :) Megnyugtatok mindenkit, nincs különbség köztük: akár tubusból, akár alutasakból (hú, ez olyan macskaeledelreklám-szagú volt, nyihihi :D) nyerjük ki, ugyanúgy mattít a kicsike :)

Himalaja Herbals Skin Smoothing testápoló: könnyű, lágy krém, a lábikóim szerették! :)






Mely terméket próbáltátok már a fentiek közül?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ó, igen, elő kellene vennem a boxban kapott mintáimat...

    VálaszTörlés
  2. Nekem is pont az jutott az eszembe mint Katynak :D Én is csak halmozom halmozom, igyekszem többet összegyűjteni, hogy ne csak egy használatra legyen elég :)
    Amúgy megint nem ment komment, de akkor még egyszer:
    NAGYON BOLDOG NÉVNAPOT! (utólag sajnos ) :) :*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is jópárszor figyelmeztetnem kellett saját magamat, hogy ne automatikusan a flakonos, hanem a tasakos minta után nyúljak, amit persze a lakás különböző pontjaim raktam le... :P
      Nagyon-nagyon szépen köszönöm! :)))))))))))) (No para, 8 napba simán benne vagy :D)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt