Csalódtam bennük termékek

Érkezzen most újabb pár termék, melyek nem váltották be a hozzájuk fűzött ígéretüket:



Florena arctisztító kendők: még szerencse, hogy akciósan vettem a Müllerben 500 forint körüli áron, de így is sajnálom, hogy megvettem, mert rettenetesen kiszárítja a bőrömet :( Tisztítani tisztít ugyan, de a bőröm ezt egyáltalán nem köszöni meg, pár percen belül elkezd nagyon húzódni tőle.

AVON revitalizáló glicerines kézkrém: valamikor nagyon leakciózva vettem ezt a 125 milis kézkrémet, de gyakorlatilag teljesen feleslegesen: felkenem a kezemre, félig beszívódik, majd a következő kézmosáskor vígan leugrik a bőrömről, alatta ugyanolyan száraz és kirepedezett marad a kézfejem bőre, mint amilyen a krémezés előtt volt, pff.

Balea hajbalzsam festett hajra: minekután beleszerelmesedtem a koffeines társába, örömmel vettem meg a festett hajra való típust ebből a termékcsaládból, viszont közel sem viselkedik úgy, ahogyan azt az elődje tette. Nem olyan selymes és gazdag a balzsam mint a koffeines volt, ez a termék automatikusan hozza a balzsamok szétesős, csúszós de ugyanakkor darabos állagát. Na jó rendben, ez még elmegy. Felkentem a hajamra és abban a pillanatban mintha elillant volna az, ami a kezemen volt: a hajamon nem éreztem ebből a balzsamból semmit.
Természetesen a hajammal sem sokat tett, száraz és sprőd hajvégeket eredményezett. Nem szerettem ezt a terméket.

Ezüst lógós fülbevalók: talán Tally Weijlben vagy a Pimkie-ben vehettem őket? 700 forintomba került ez a pár fülbevaló, súlyát tekintve nem egy nagy vaszizdasz, de mégis nap végére annyira durván megfájdul tőlük a fülem (nincs fémallergiám, nem akad bele semmibe a fülbevaló), hogy csak a legkitartóbb napokon tudom hordani őket.






Alicia da Silva púderecset: meg nem mondom már, honnan van, de ez az ecset valami borzalmas. Felveszi a púdert/pirosító gyönyörűen, azonban amint hozzáér a bőrömhöz, elképesztően szúr. Mintha hajzselét hagytam volna beleszáradni a sörtékbe, hihetetlenül rossz érzés! Kuka.





Miss Sporty fekete szemceruza: nagyon szépen fog, tényleg fekete színt produkál ez a ceruza, de a pandamaci effektus 2 órával a felkenés után automatikusan jelentkezik és ez addig tart folyamatosan, míg az összes, reggel felvitt festék le nem mászik szépen.




Melyik fenti termékkel volt tapasztalatotok?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. nekem alterra koffeines samponom van illetve volt-semmi köze a bejegyzésedhez- viszont BORZALMAS. szerintem ezek a koffeines cuccok nem valók festett hajra!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fú, Alterra márkát ha lehet, kerülöm, mindenféle formában. De ebből a Balea termékcsaládból a koffeines tett csodát a hajammal, valami eszméletlen erős és életteli lett tőle

      Törlés
  2. Nekem ez a Miss Sporty fekete szemcerka a kedvencem, par `high end` kitero utan mindig visszakanyarodtam hozza, nem is ertem miert akarok tobb penzt kiadni... :) Amiket nalam siman lekorozott: Dior szemceruzaja (aminek a masik vege satirozos szivacsosgumi-szeru) es az Urban Decay agyonhypolt 24/7-jet is. Na de itt jon ki, hogy mindenki mas, az en szememen szupertartos es nagyon intenziv!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hoppá, akkor ez Neked nagyon bevált! :) Durva amit írsz a high end termékekről, én még nem kanyarodtam el ebbe az irányba, de ezek után nem is valószínű.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt