Color Tattoo kvartett: pink, bronz, babakék, türkizkék

Mizu Glamour-naposok? Van, aki már túl van az ember(telen) tömegen és megvannak a kincsek? Én holnap plázanyitáskor szándékozom kezdeni célirányos léptekkel és vállfáról történő leakasztásokkal a napot, meg persze a drogériákat sem szeretném elkerülni :)

Most, hogy szépen begyűrűztek a legújabb árnyalatok  Maybelline Color Tattoo-kból, szeretném letenni a voksomat a klasszikus, már meglévő színek mellett és meghozni hozzájuk a kedveteket, neadjisten azért, mert már csak ezeket az árnyalatokat hagyták a polcokon:





65-ös árnyalat: Pink Gold
35-ös árnyalat: On and on Bronze
87-es árnyalat: Mauve Crush
20-as árnyalat: Turquoise Forever




Pink Gold: selymes fényű, arany csillámokban gazdag, krémes pink. Egészen vékonyan felkenve bombajó alapot ad a porzó szemhéjpúdereknek, nekem egy mono Maxfactor ehhez a tökéletes párosítás





On and on Bronze: nem véletlenül az egyik legnépszerűbb Color Tattoo, mert brutálisan eltalálták a színét, minden szemszínhez tökéletesen passzol és munkahelyi, esküvői vagy esti bulis sminkhez egyaránt bevethető! Vékonyan felkenve a szemhéjra az arany fényét villogtatja a krém, én pont az ellenkezője vagyok, ecsettel és az anyagot nem sajnálva kenem fel reggel, így egy fémes mélybronz árnyalatot kapok. Imádat! :)





Mauve Crush: egy szürkébe áthajló, kissé uncsi babakéknek hinnénk első blikkre, pedig hjajjh de mennyire nem az! :D Nézzétek csak, milyen huncutul átfordul mályvába ez a krém a képen, a swatch-nál pedig pont, hogy nem fogjátok látni ezt a sejtelmes árnyalatát, igazi kaméleon, mindig meg tud lepni!






Turquoise Forever: ordítóan kék, tiszteletet parancsolóan domináns szín, óvatosan kell vele bánni a szemhéj vele való befedésénél, azonban ha van kéznél egy tusecset vagy egy ferde ecset, máris meg van oldva a napi tusvonal kérdése. Király!




Swatcholva, a sorrendet szigorúan betartva :P









1 perccel felkenés után, dörzsölést nem kímélve:











Melyik árnyalat van meg Nektek a fentiek közül, meséljetek! :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Szió!

    Nekem a Mauve Crush kivételével mindegyik megvan :) Imádom őket :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hühh, akkor Te nagyban nyomod ilyen készlettel! :)))

      Törlés
  2. Nekem az van amit tőled kaptam, és imááádom ^^ alig várom az október végét, azt zsutty kedvencekbe :D
    Ma szerettem volna venni, de mindegyik ami tetszett ki volt bontva, ott detonáltam helyben, ezért vettem egy fehér lakkot - durva bosszú!:D
    Mondjuk amit tőled kaptam azt nagy becsben tartom, más kedvencem nem is lenne O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cuki! :)))))))) Én ma a Pólusban könnyűszerrel megvettem a Pomegranate árnyalatot, abszolút nem bántották az állványt, kár hogy máshol nem kímélnek semmit sem :(

      Törlés
  3. Szia!

    Én ma hoztam haza az elsőt, Pink Gold színben. Mindenki azt írja, hogy a bronzos mindenkinek jól áll, valahogy mégis kételkedem benne az én szemszínem esetében, ezért döntöttem a Pink Gold mellett. Ez volt az utolsó abban a boltban ahol vettem (DM) ebből a színből, látszólag érintetlen volt a csomagolása, remélem így is van, még nem próbáltam. Már késő van a sminkeléshez.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez a bronz árnyalat ezer százalék, hogy bombajól állna! :))) Írd meg, milyen volt a Pink Golddal az első élményed! :)

      Törlés
  4. De jó kis összefoglaló! :) Nekem a pink, a türkiz, a bronz van meg, ezeken kívül van még egy smaragdzöld és egy szürkéskék ebay-ről, az arany és a mai Glamour-szerzemény a pomegranate. A bronzból pedig már megvan a pótdarab, ha beütne a világvége és csak egyetlen szemhéjpúderem maradhatna, akkor ő lenne az. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Drága! :) Aztamindenit, durva készleted van belőlük :D Ma én is sikeresen elhoztam a Pomegranate-ot, izgatottan várom, hogyan fog mutatni a kék szemeimen!

      Törlés
  5. Válaszok
    1. Annyira jól van összerakva, igen jól dolgoztak a készítők :)

      Törlés
  6. A Mauve Crush kivételével mindegyik megvan nekem is és nagyon szeretem őket! :-)
    Ezeken felül még a Permanent Taupe és ma megérkezett a legújabb bandatag, a Metallic Pomegranate :-D
    Nagyon jók ezek a Color Tattook, biztosan nem ma vásároltam utoljára belőlük!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádnivalóak mind! :) Ma én is a Pomegranate-et újítottam be, nagyon kíváncsi vagyok rá!

      Törlés
  7. A Mauve crush kivételével nekem is mind meg van. Sokáig gondolkoztam az eternal goldon, de inkább mégsem kell, nem az én színem, csak hát szerelmes vagyok a Color tattooba, úgy érzem mind kell! :D De pink goldot lehet beszerzem, elvégre csak 800Ft körül van most, az meg szinte semmi :D Kész meggyőztem magam :D
    Nagyon jó kis poszt volt! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ennyi :DDDDD
      Szegény aranyszínt én is nézegettem, eléggé vérszegény, nem tudom egyenlőre letenni mellette a voksom :-/
      Számolj be mindenképpen a pink CT-ről! :)))

      Törlés
  8. Imádom őket, sajnos csak kettő van meg, de azért ezeknek is örülök persze :)

    VálaszTörlés
  9. 3 árnyalatban vettem meg, alapként használom őket, nagyon jól beváltak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendkívül örülök ennek amit írsz! :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt