Beérkezések - október

Összegyűlt pár termék a közelmúltból, melyeket Glamour napok előtt szereztem még be - őket a Glamouros poszt bizony szépen be is előzte :)







Syoss Color Seal - színvédő sampon és balzsam: vadonatúj termékcsalád, melynek a festett hajra való samponját és balzsamját vagyok szerencsés kipróbálni, a héten már be is festettük ehhez a hajamat, mert lilulni az ősz beálltával muszáj :) Tesztelem szorgosan, a közeljövőben érkezik a részletes bemutatása ennek a már dizájnjában és illatában rögtön rabul ejtő családnak :)

Nailland: a zsákmányos bejegyzés jelentős részét az első körben (igen, van második is, nem bírok magammal, na) vásárolt gyönyörűségesen szépséges lakkok teszik ki :)
Elsőként az A England - Golden Rose párosítást láthattátok, majd a Models Own lilája rabolta el a szívemet. Rövidesen érkezik a China Glaze brutál neonnarancssárga lakkja :D

Kék-sárga köves nyaklánc: kolléganőmtől kaptam névnapomra, aszonta meglátta és egyből én jutottam róla eszébe...én ezt mondjuk megcáfolnám egy picit a lila beütésem miatt









Cruciani karkötő: A Marie Claire Fashion Days-en elcsábultam a Cruciani pultjánál, megbabonázott ez az éjfekete-égkék-ezüst csillámos kombináció, így megleptem magamat vele, mindennel jól mutat ez az árnyalat:





Melyik lakk kövesse a China Glaze-t? Lehet ám kommentben szavazni bátran! :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt