Beérkezések október - 2. felvonás

Kicsivel később szerettem volna ezt a posztot megmutatni Nektek, de tegnap akkora meglepetés ért a zuram részéről, hogy ezt muszáj megmutatnom :)

Múlt héten hétfőn ambuláns sebészeti műtéten estem át, sírt is a szám rendesen egy A England lakkért mondván, csak ez képes elfedni a sebemet és enyhíteni a fájdalmamat - Drama Queen of course :P
Nailland Madlennel korábban megbeszéltük, hogyha egy zavart tekintetű srác állítana be azokkal a paraméterekkel, hogy A England lakk, asszonykámnak lesz és zöld színű legyen, akkor az az én férjecském lesz :)
Tegnap délután meg is történt a tranzakció, én meg fáradtan egy gyönyörűséges lakkra estem haza - innen is nagyon köszönöm Madlen, sok-sok puszi! :)))))))


Társítottam a beszerzett lakkokkal hogy mégse legyen azért egyedül, íme a most megérkezett ASOS, Nailland, Szépségbolt rendeléseim bemutatása:








ASOS.COM


Annyira felbátorodtam a kabát rendelésemen, hogy megigézett a sale-felirat és lecsaptam erre az akciósan 22.77 Eurót kóstáló bőr bokacsizmára:
Ráadásul hasonló csizmát már korábban is kerestem, így dupla volt az öröm azután a bosszúság után, hogy a 10,50 Eurós akciós csizmák már minden méretben elfogytak.





Cuki cicafüles, fekete kötött sapka - 5.21 Euró volt akciósan, nyau:





A legnagyobb zimankóban, ezt a maxi csősálat 2x átvetve a nyakamon NEM fogok fázni, annyi szent! Ráadásul annyira puha, mintha száz pici bébinyuszi csücsülne a nyakadban, imádom!!! 15.62-ért vesztegették:








SZÉPSÉGBOLT.HU




Hát az úúúgy volt, hogy Glamour napok ide vagy oda, 40% kedvezménnyel árulták a NYX termékeket és nem tudtam magam visszafogni - meg amúgy is kellett pár dolog a háztartásba, többek között mosópor, úgyhogy össze is kattintgattam a rendelésemet egyhamar. Emlékeztek még a NYX-kívánságlistámra? No igen, mintha valamennyire egyezne a rendelésemmel :D








NYX füstös szem szemhéjpaletta: 2.793 Ft - jelenleg ezt nem találtam az oldalon, a lila füstös sminkpaletta még rendelhető:





A paletta alsó fiókja:





NYX Jumbo szemceruza - strawberry: 1.183 Ft





NYX The Curve precíziós szemhéjtus: a kialakítása révén azonnal vágytam erre a termékre, de őt sem találom már az oldalon, de sima tűhegyű szemhéjfilc még van akciósan:









Szemöldökcsipesz beépített LED-világítással: 50%-al volt leárazva 1.500 forintra, nagyon bulis kis termék :)








NAILLAND és lakktársaik






A Barry M Asos rendelésem eredménye, a piros Astor lakk pedig nem egészen 900 forintért lett az enyém a Szépségbolt.hu oldalon, de mivel volt egy 800 forintos kuponom, így szinte ingyen kaptam :)

Az ajándék sebgyógyító A England zárja a sort, a Golden Rose-al kezdődően a lakkokat egy igen csúnya, borongós, esős napon vettem Madlennél :D




Barry M Gelly Hi Shine Gel Finish körömlakk - Satsuma árnyalat: 3.90 Euró
Astor Lacque Deluxe - 250: Rojo Passion árnyalat: ebből már csak világosabb piros színben tudtok rendelni az oldalon, belinkelem a Red Passion lakkot
A England - Dragon: a meglepi lakk, tökkkéletesen megy a zöld kabátomhoz :))))))))))
Golden Rose Jolly Jewels - 104-es árnyalat






China Glaze - Pool Party
China Glaze - Surfin' for boys
China Glaze - You're a hoot
Flormar Matte - M18: matt piros árnyalat






Picit mintha rá lennék kattanva a neonra és a pirosra, nem? :P Melyik szerzemény tetszik a fentiek közül? Melyikről érkezzen teszt vagy NOTD?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az a csizma, micsoda vétel volt! Persze a többi sem semmi! :) Szeretem az ASOS-t én is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nem írod meg azt a posztot, bizony értékes euróktól fosztom meg a webáruházat :DDD Tényleg nagyon hálás vagyok hogy rávettél az asos-ra, saját magamtól bizony tuti nem garázdálkodtam volna az oldalon :)

      Törlés
  2. A csizmaaa *-* Vedd majd fel ha talizunk O.O A lakkok..az NYX, mindent látni akarok :D

    VálaszTörlés
  3. A CG lakkokrol olvasnek szivesen, a Pool Partyt ma en is nezegettem Naillandben, de vegul - tobbek kozott persze :) - a Sneaker Head jott velem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okés, felírtam! :) Írd meg, hogyan teljesített Nálad a Sneaker Head!

      Törlés
    2. Egy masik friss szerzemenyt kentem fel, a GR Holiday 54-t (ami nekem ANNY Rock your nails dupe gyanus) es egyelore nincs szivem megvalni tole... :) De majd beszamolok rola es nalad is varom mar a lakkteszteket.

      Törlés
    3. Nincs szíved megválni tőle? Hmm, csak nem belopta magát a szívedbe? :D Ejj, ezek a huncut GR lakkok! :)
      A hét elején érkezik egy CG manikűr, most 7végére beelőztem egy Seche lakkal aljas módon.

      Törlés
  4. Jajj, ez a bokacsizma 'élőben' is csodálatos!! *.* Igazi búfelejtő szerzemények! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ahogy mondod, abszolút így van :))))))))))))

      Törlés
  5. :))) örülök, hogy tetszenek, a dragonnak pláne, bár nem kételkedtem egy percig sem, hogy szeretni fogod-e :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, de még hogy! :))))) Ámulva nézegettem az üvegcsében és csendben kántáltam, hogy ez az! ez az! ez az! :DDD

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt