New arrivals és videoklip-debütálás a poszt végén :)

Az elmúlt időszakban sok szaklap és termék gyűlt össze, őket mutatom most meg Nektek:









SZAKLAPOK




A havi járatós szaklapom a Joy és a Glamour, gasztro fronton pedig a BBC GoodFood, melyhez most egy cuki pink-fekete szilikonlapátot csomagoltak :D

Rajtuk kívül néha lekapom a polcról a travel size Cosmopolitant, de most hanyagoltam ezt a lépést, mert a nagyméretű újsághoz Catrice lakkokat csomagoltak: naná hogy kell egy ilyen, mert egy Catrice lakk áráért még egy újságot is kapok, juhéjj! :) Először a lila lakkal összecsomagolt újságra markoltam rá, aztán mint tudatos fruska rájöttem, hogy van jópár lila lakkom, így a piszkos menta színűre cseréltem le az újságot - a végén pedig ezért a lépésért olyan kis büszke voltam magamra #tudatosvásárlómuhaha :D

Annyi eszem nincs, hogy jóval olcsóbban előfizessek a Szép Házak magazinra, mert ááá, úgysem veszem meg mindegyik számot...dehogynem! Lakberendező minime sikítozott belül, hogy ez a példány kell és most sem csalódtam: alhangon 3 házba így ahogy van, beköltöznék és pont.

895 forintért össze van csomagolva a nagy méretű Marie Claire és a Nők Lapja évszakok - utóbbit anyum nagy örömmel fogja olvasgatni :)







KOZMETIKUMOK, AJÁNDÉKOK




Helia-D hajerősítő termékcsalád: hatalmas nagy hálával tartozom a Szépségbolt.hu-nak, annyira drágák voltak, hogy elküldték nekem a képen látható termékcsaládot tesztelésre! :)
Annyira szépen megerősödött a hajam a korábban hosszú-hosszú ideig használt Imperity sampontól, hogy csöppet voltam csak kétségbeesve, amikor elfogyott és kerestem méltó utódját: jelentem, rövidesen beszámolok a terméktapasztalatokról!

Homedics mikrodermabráziós készülék: szombat este, részegen ki ne merje mondani senki se ezt a szót :D Amint megláttam ezt a készüléket a Szépségbolt oldalán, azonnal bevillant, hogy az általam követett Youtube-guruk sorra ilyennel végzik az esti arcápolási rutinjukat, a bőrük meg feszes mint egy ötévesnek. Kedvezmény is volt a készülékre, nem sokáig gondolkodtam a megvételén. Jöhetnek majd róla is a tapasztalatok?

Bella vattakorong - 120-as kiszerelés: erősen fogyóban van a jelenlegi, nagyméretű vattakorongom/négyzetem, madaras teszkóban vettem párszáz forintért.

Szilikon spatula: a BBC GoodFood magazinhoz csomagolták hozzá, ez az egyik olyan konyhai eszköz, amely kötelező eleme kellene hogy legyen minden konyhának: nincs olyan tésztakeverék vagy mártás, amelyből akár csak egy kortyot is a tál alján hagyunk: minden cseppjét játszi könnyedséggel veszi fel ez a kis spatula, nagyon okos kis találmány!

A Cosmohoz hozzácsomagolt, piszkos mentaszínű Catrice lakk: nem sokáig várat majd magára a NOTD :)






És végül, de nem utolsósorban kitörő örömmel jelenthetem be Nektek, hogy annak a bandának, melynek szombat este a magánkoncertjére voltunk hivatalosak a zurammal és csiviteltem róla Twitteren, megjelent az első közös slágerükhöz leforgatott videóklip! :)
Nézzétek, hallgassátok és írjátok meg a véleményeteket :)









Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Huh arról a Helia termékcsaládról de várom a bejegyzésed ^^ A lakkal csinálsz manit a blogra?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Okés, igyekszem mielőbb visszaadni, miként reagált rájuk a hajam. Persze, ezen a héten már fönt is lesz a blogon a napi köröm posztban :)

      Törlés
  2. Na ige, ilyen szilikon spatula tényleg nem hiányozhat egy háztartásból sem, én is nagyon szeretek ilyeneket használni :) A készülékről még nem halottam soha, így kíváncsian várom a tesztet :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hasznos is, cuki is - kell ennél több? :)))
      Feljegyeztem, külön posztban fogok mesélni a kis kütyüről :)

      Törlés
  3. A mikrodermabráziós készülékre nagyon kíváncsi vagyok én is! :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Pancsi, érkezni fog róla az élménybeszámoló :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt