Nail of the day: Lovely Baltic Sand Nr. 3: sellőlánykék

Halihó evribodri, mizu? Nekem masszívan nyögve nyelősen indult ez a hét, elfáradtam ma rendesen, este ráadásul nagybevásároltam most anyummal és persze hogy konzervek tömkelegét emelgettem, jó volt! :)

Mai nappal töredelmesen bevallom, én is áldozatul estem az olcsó homokhatásnak, ugyanis a Lovely Baltic Sand-ja került a körmeimre, mint ordító sellőlány a habokban, nézzétek csak:







Úgy-úgy, itt az ősz és a korai naplemente, így begyűrűznek a vakus képek:








Tapasztalatok:
A lakk nagyon gyorsan szárad, talán gyorsabban is, mint az OPI Liquid Sand, eltérést azonban máris tapasztaltam: míg a drága tesó félig kifehéredik, ezzel jelezve hogy megszáradt a réteg, addig a Lovely társánál ha nagyon odafigyelek a gyors felkenések között, talán max akkor látok egy hangyányi árnyalatbéli változást.
Textúráját tekintve számomra az OPI lágyabb, megtöri a szúrósságot a sok glitter tapintása, a Baltic Sand viszont felületre inkább olyan, mintha só került volna zselés közekbe, élesen érdes a felülete! Vagyis most nála csak óvatosan a simizéssel :D


Csodás a körmeimen ez az árnyalat, kifejezetten üdítő látványt nyújt: a könnyű, gondtalan és fesztelen nyaralást juttatja eszembe, ez most igencsak jót tesz a pici lelkemnek :)


Nektek melyik árnyalat van meg a Lovely Baltic Sand-családból? Szeretitek ezt a textúrát?




Bréko-bréko: két csatornát is a figyelmetekbe szeretnék ajánlani, napközben a Twitteren vagyok aktív és csicsergős, ráérős óráimban pedig Pinteresten töltöm fel a tábláimat szebbnél-szebb képekkel, kövessetek és nézelődjetek! :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. ezt a lakkot én nekem is megvan, és imádom!!

    VálaszTörlés
  2. OPI lakkom még nincsen úgyhogy különbséget nem tudok írni, de én nagyon szeretem a Lovely sand lakkokat, talán jobban mint az új Essence-t, jó lenne ha kijönnének már valami friss színnel :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tutira lecsapnék új Baltic Sand árnyalatokra! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt