Mit vegyek fel ma?

Wendy munkásságát már követem egy ideje: cuki, törékeny alkat egy hatalmas adagnyi kifinomult stílusérzékkel megáldva. Az általa bemutatott öltözetek az irodista nő és a gálákra, fogadásokra járó, decens világi nő-vonalon mozog, mindig csodálattal nézem az összeállításait :)
Ha egy borús, nyúlós-nyálas reggelen az ötlet legkisebb szikrája nélkül ébredünk és tehetetlenül állunk a gardróbszekrény előtt, ez a videó A tökéletes inspiráció. Én imádom. És Ti? :)









Apropó: honnan szoktatok ihletet meríteni? Meséljetek! :) Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én is mindig követem Wendy-t
    Imádom, olyan jópofa nő! :D

    VálaszTörlés
  2. Óóóó, szereznem kell egy terepmintás kötött pulcsit a terepmintás cipellőmhöz :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Aha, egy az egyben mintha magamat hallanám :DDD

      Törlés
  3. Ez nagyon jó! Hiába nézek sok inspirációs, divat blogot, nehéz azt átvinni a mindennapokba, hisz valamikor pont ez meg az hiányzik, ami nélkül az a ruha elképzelhetetlen, és így nem lehet felvenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sokat segít egy ilyen kis videó, azonban nekem is rá kell ilyenkor döbbennem, hogy bizony nem található meg minden basic darab a ruhatáramban. Meg a különleges hercegnős ruha. Meg a Louboutin magassarkú :)

      Törlés
  4. Csapó kettő :D
    Szóval szerencsére én nem vagyok az a fajta hogy úristen nincs mit felvennem :D Nyilván megnézem hogy mit mihez veszek fel, de nem viszem túlzásba a divatolást :D Láthattad személyesen :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Naaaa, mi ez itt kérem? Ne írjál ilyeneket légyszíves, semmi baj nincs a Te öltözködéseddel, megbeszéltük??? :)))))))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt