Mini vásárlás: Müller, Rossmann, Flormar, Lidl

Jelentősen megnyírbáltam a vásárlásaimat, úgyhogy "csak" az alábbi akciós gyöngyszemeket szereztem be mostanában :)








TOPOK


Lidl basic top fekete illetve smaragdzöld (napfényben egy az egyben türkiz színe van, úgyhogy iszonyú csalóka :D) színekben: 1.299 Ft/2 db






KOZMETIKUMOK



Rossmann
Akciós Lovely fedőlakk: 349 Ft
Lovely Baltic Sand lakk: eddig csak OPI lakkom volt, így elhoztam az első Lovely márkájú, homok hatású lakkot 600 forint körül volt talán?
Akciós Catrice zöld szemceruza: 645 Ft
Catrice Camouflage Cream: 990 Ft, jön róla külön poszt, mert annyira de annyira megérdemli :)

Flormar
Flormar Wet Look babakék lakk: 700 Ft

Müller
Maybelline Color Tattoo - Pink Gold: 1.600 Ft, egész egyszerűen imádnivaló!




Elkaptam közelről a Lovely lakkok csillogását, meseszépek ugye?







Ezt a bébit már be is vetettem és nem okozott csalódást:





Életem megkönnyítője, welcome :)





Mostanában rá vagyok kattanva a zöldre, kíváncsi vagyok, mert még nem volt a Catrice-től szemceruzám:





A hét tanulsága:

Saját magamat nevettem ki jóízűen korábban, amikor megbeszéltem magammal, hogy mostantól tudatosan vásárolok. Mert mindig jött olyan leárazás és olyan termék, amire akkor nem gondoltam, mikor letettem a virtuális fogadalmat, amit utólag nem is gondoltam természetesen komolyan.
De amikor a banknál egy csapásra ügyfél megnevezésből adós lesz, akkor az ember lánya leül a földre, mert keményen tarkón sújtja a valóság és a külföldi deviza végelszámolása. Nagyon durva hét áll mögöttem, nem kívánom senkinek. Maradjunk annyiban, hogy most végre igazán felfogtam, mit is jelent a tudatos vásárlás és ehhez kell tartanom magam. Nincs (már) baj Csajok, de inkább az én esetemet olvasva szembesüljetek ilyen esettel, mintsem a való életben, a saját bőrötökön tapasztaljatok ilyet!

Vagyis tényleges tudatos vásárlásra fel, nem is hinnétek, mennyire hálás lesz érte a pénztárcátok! A Glamour-napok amúgy is egy pillanat alatt beszippantanak majd mindenkit, illetve a tanulási szezon új ismeretségekkel, új helyekkel és szórakozási lehetőségekkel csábít majd, jó érzés lesz a spórolt pénzből megvalósítani ezeket! :)))



Nagyon kellemes sulikezdést kívánok Mindenkinek, no para, ne görcsöljetek rá, egész egyszerűen adjátok önmagatokat és nem csúszhat be hiba :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Most ismerkedem én is a Camoflage korrektorral, tényleg jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira hálás vagyok nekik, hogy feltalálták! :)

      Törlés
  2. Jó kis zsákmányok :) Az a Lovely piros csillámost megmutatnád egy manidon? Kíváncsi vagyok hogy teljesít :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Feltétlenül, mert még volt a körömlakk-készletemben fedőlakk, úgyhogy már én is nagyon kíváncsi vagyok rá :)

      Törlés
  3. Ó, a LIDL-ös pólók nagyon jók szoktak lenni, ennyiért kár lett volna otthagyni őket :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azon csodálkoztam, hogy 1 darab ilyen basic top kerül a H&M-nél 1.300 forintba, itt meg kettőt adtak ennyiért :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt