Mini shopping: Deichmann, New Yorker

Tényleg csak a létezéshez legszükségesebbeket vásároltam az utóbbi időben, mert a bank jött, mint egy tornádó: vitt mindent. Nyugi, nem annyira vészes a helyzet, de most tripla csomót kötöttem a pénztárcámon, amivel csak egy baj van: jövő hónapban nyit az Árkádban a Nailland olyan márkákkal, amelyeket eddig sokezer mérföldről csodálhattuk...ez már önmagában egy fizetésgyilkosság :D Ha annyit mondok, hogy China Glaze, elég ennyi? :)

Szóval, amik nélkül nem tudtam volna tovább létezni (bahh, na persze :P), az ez a pár gyönyörűség:






2 pár fülbevaló a New Yorker kiárusítós szekciójából, összesen 290-ért:





Vékonyan és vastagra kihajtogatva is hordható fejpánt, én arctisztításhoz használom, 290 forintért vesztegették ezt a darabot is:






Őszi kívánságlistám dobogós darabja, mellyel már outfitet is fotóztunk: fekete és szegecses és csizma és kell: 2.000 forint kedvezménnyel, 6.990 forint:





Lázadóra vettem a figurát: a másik párjánál leszakadt a hordást követően szinte azonnal a mini pánt és így elállt az öv, így hát a másik oldalon is kihajtogattam és így maradt:






Van egy lábfejgyilkos, szegecses, magassarkú bokacsizmám és fájdalmaim enyhítésére ezt a zselés talpbetétet vettem:








Ti is leredukáltátok mostanság a költéseket? Készültök a Glamour-napokra?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. huuu holnap meglesem itt is ezt a csizmát.nagyon szuper!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira beleszerettem, ráadásul az egyik legkényelmesebb darab, amit valaha hordtam! :)

      Törlés
  2. nekem is ilyen csizmám van! a sál nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ja én azt hittem sál, de most olvasom fejpánt :) :D

      Törlés
    2. Te is annyira imádod a csizmát, mint én? Mert én nagyon megszerettem! :)

      Törlés
    3. Ééés még mindig ezt a csizmát hordom napi szinten, nagyon betalált nálam! :D

      Törlés
  3. A csizma nagyon vagány!!! Majd azt nagyon szeretném látni élőben is :D
    Ne is mond az új körmös boltot...megláttam és majdnem elsírtam magam :D Tényleg fizetés gyilkos...persze pont karácsony előtt kell ezt is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igenis, értettem :D
      Nekem is+a pénztárcámnak is párás lett a tekintete... :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt