Mi van az utazó sminktáskámban?

Az utazás még folytatódik itt a blogon: megmutatom Nektek, mekkora az a minimális mennyiségű sminkcucc, amivel el tudom hagyni a házat :)




Igen, ezt a kis gyönyörűséget fogtam be az útra, hogy teletömhessem a cuccaimmal, még mindig hihetetlenül puha és csajos! :)





És amiket rejtett:


Fleur de Santé körömreszelő: praktikus kis műanyag tartóban: imádom, egy jóideje megvan, kevés helyet foglal és még külön tartóban is utazik :)
L'Oréal Super Liner Blackbuster fekete tusfilc: nem azért vittem, mert szuper termék, hanem mert el akartam kerülni az üvegtégely+ecset+ecsettisztító kombináció hurcibálását
Kallos szemöldökceruza: alapkellék, nem tudnék nélküle fullos szemöldököt varázsolni, nagyon szeretem!
MAC szempillaspirál: fake termék ugyan, de mivel egy tökéletes állagú, puha és félig nyúlós szurok (nem tudom szebben körülírni bocsi) és a pilláim is imádják, ezért jött velem
Yves Rocher pirosító: cuki pink, nekem most ez az árnyalat áll legközelebb a szívemhez
Catrice Camouflage Cream: mindenféle csúnyaságot már egy laza réteggel javít, imádat-imádat! :)
Clinique Airbrush Concealer: őt a szemem alatti lilaság eltüntetésére dobtam a sminkes tatyóba, remekül dolgozik ez a kis termék!
Maybelline BB-krém: a fedése nem éppen a legjobb, de ha már magamra kenem egy laza nyaraláson, jó az, ha természetesnek hat, mert átsejlenek a szeplőcskéim :D
Miss Sporty szájfény: mert mire másra jönnének a bogarak, ha nem erre? :) Csodásan csillogó, igen enyhe lágy rózsaszín és lágy barack színekben pompázik, love!
Claire's púderecset: marha jól veszi fel pl. az Yves Rocher pirosítómat, kitűnő munkát végez!
Körömolló+csipesz: olyan nincs, hogy nincsenek nálam az utazáson! :D




Ééés amiket a fentiekből használtam is a nyaralás során: tusfilc, szemöldökceruza, szempillaspirál, tégelyes és ecsetes korrektor. Pff. Nesze neked őrült, raktározó pakolás! :)))

Ti is túl szoktátok pakolni az utazó sminkkészletet? :D



Pusza: Reni

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt