Mi van az utazó neszeszeremben?

Most, hogy véget ért a nyaralásom és a nyaralószezon egyaránt, pont aktuálissá vált egy kis utazó neszeszer bemutatása :D
Már fél éve megvan ez a csodás, kék színű Reisenthel szütyő, ebbe a hajkefén és sminkcuccaimon kívül minden szükséges piperét be tudtam pakolni, ami a nyaraláshoz kellett:







Az alsó rész hátsó fele kis hálós tartókkal van felszerelve, ebbe csúsztattam bele többek között a hajhabomat és a hajdúsító folyadékot (2 szélső termék):





A felső része - ami a cipzározásnál ráhajlik az alsó részre, 2 cipzáros rekeszt rejt, középen a tépőzár pedig a piperetáskához járó minitükör tartója :)






A legfelső cipzáros részbe jól elkülönítve a többi holmitól, steril fültisztító pálcikákat tettem, természetesen előtte a tatyó is megjárt egy alapos fürdést :)






Egy szinttel lejjebb a fejpántom és a hajgumim költözött be:






Na és akkor mutatom is, mennyi mindennel zsúfoltam tele a táska alsó tárolóját:



Izzadásgátlás: Rexona Maximum Protection
Pixibox Summer termék, ami ugyan kíméletlenül befogja a fekete ruháimat, a hegymászáshoz azonban extra védelemre volt szükségem, amit még tetézett a jó meleg, késő nyári meleg mint az izzadás non plus ultrája :) Nem volt rá panaszom, tényleg hatékonyan működött, a játszós ruháimat pedig itthon kimosta a mosógép, szóval most nem érdekeltek a fehér foltok :)

Sampon: Gliss Kur hajdúsító sampon
Szaklaphoz csomagolták hozzá ezt a kis mini terméket, tudták, hogy utazáshoz fogom felhasználni amit ezúton is köszönök :) A hajdúsításhoz azonban kevés önmagában ez a termék, de ezt már sajnos megszoktam a többi, hasonló ígéretekkel árusított samponoknál, vagyis további segédtermékeket kell bevetnem az emberi kinézethez :D

Hajhab: Syoss Volume Lift hajhab
Rásegít a dúsításra, jó kis hab ez, de még jobb lenne, ha nem oszlatnám el a terméket a fejem hátulján, amihez persze nem férek oda a körkefével és így nem állna össze hosszúkás, nehezen szétjövő tincsekbe a hajam. Ugyancsak szaklaphoz volt csomagolva, megkockáztatom, hogy egy InStyle magazinhoz, igazán praktikus méretű flakon utazáshoz.

Tusolás: Fa sport Sporty Fresh tusolózselé
Enyhén pinkes beütésű áttetsző zselé, aminek borzalmas illata van: mintha a nagypapa 70 éves borotvahabját és csajozós kölnijét összekeverték volna. És természetesen ennek a terméknek érződik a legtovább az illata a bőrömön, valami orrfacsaró! És ez külön sportolóknak lett kifejlesztve? Akkor én tutira nem ülök többet bringára vagy futok 2 kört a ház körül! :(

Színvédelem: Balea hajbalzsam festett hajra
Nemrég lett befestve a hajam és ehhez mérten váltottam le a hőn szeretett koffeines Balea balzsamomat erre a színvédőre, gondoltam, ugyanabból a termékcsaládból hasonló minőségű terméket tudok kifogni...nem így lett...Mintha elillanna a felkenés után a balzsam, semmi beszívódás, semmi selymes tapintás, nem utazós hajmosáskor bizony utána rá kell segítenem egy kis olajjal, hogy ne lázadjanak annyira a kis hajvégeim.

Hajtőemelés: L'Oréal Elséve Volume Collagen hajtőemelő spray
Hajszárításnál a hab felrakása előtt mindig ehhez a sprayhez nyúlok, nélküle meg sem próbálom beszárítani a hajamat, must have termék és imádom!

Női szakasz: Libresse és O.B.-tárolók
Mindig viszek magammal bennük cuccokat sose lehet tudni-alapon, tökmindegy, hogy a hónap melyik szakában utazom el - én már csak ilyen kattant vagyok :P
Iskolai nyári táboroknál mindig is utáltam ezeket az intim higiéniás dolgokat magammal cipelni, a papírdobozba csomagolt termékeket ugyan még be lehetett pakolni a sporttáskába, de onnan már csak agyonra gyűrve jött ki :( Imádom ezt a műanyag megoldást, egy egyszerűen felpattintható és ugyanilyen könnyen visszazárható, cuki színű tartó már kapásból feldobja az ember kedvét, ha már azok a bizonyos napok talán annyira nem telnek vigyorgósan. Fémdobozos kivitelben is láttam hasonló tárolókat a drogériákban, de ezt a zörgő-szakaszt inkább meghagyom másnak :)

Rakoncátlan tincsek: Oriflame Fix'n'Go hajkrém
Hajformázó termékek és körkefe ide vagy oda, ha fellázadnak a hajtincseim - főként a frufrum ilyen kis öntörvényű, akkor jöhet ez a tincs szelidítő, szépen teszi is a dolgát.






Milyen termékekkel pakoljátok meg a pipere táskátokat utazáshoz? Ti is a fél fürdőszobát be akarjátok csomagolni, mint ahogy én is akartam első nekifutásra? :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Én mindig azt hiszem tudatosan tudok bepakolni, de most is vittem nyaralásra testradírt...egyszer se használtam, lábradírt szintén nem :D Nagyjából én is ezeket pakolom be mint te, de valahogy mindig belekerül egy-két felesleges dolog, de tanultam a régebbi hibákból idén egy darab sminket se vittem, se cerkát se spirált, nem is kellett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, ne is mondd, a sminkeimet külön vittem és persze a harmadát sem használtam...meg a bizsuim is ugyanígy jártak :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt