Meglepetés a hazatérőnek

Halihó Csajócák, hazaérkeztem! :) Az utóbbi napokban kissé kivontam magam a forgalomból, mert idén először úgy döntöttem, irány nyaralni :D Bükkszentkereszt felé vettük az irányt, fent a hegyekben aztán volt ideje kitisztulnia a tüdőnek és feltöltődni az ember lányának :)

Még nagyobb volt az öröm a hazaérkezésemkor, ugyanis 3 meglepi csomag várt rám: egyikük a "szokásos havi" Szépségboxom, mert nem tudom nem megrendelni, a másik kettő viszont a postán várt. Izgatottam siettem a csomagkiadó ablakhoz, ahol is megláttam DjKaty csodás kézírását egy cuki sárga, ducira tömött borítékon, mert ez a leányzó volt olyan drága, és termékminta-éhségem csillapításaként elküldött nekem rengeteg-rengeteg termékmintát, hihetetlenül örültem neki!!! :)))

A másik boríték egy fehér, bubis, nyomtatott címzéssel ellátott küldemény volt és mikor megláttam, tudtam hogy ez a boríték rejti azt, amiért életemben először, a Gmailes fiókom előtt könnybelábadt szemekkel ültem percekig: 1,5 hete érte a blogomat az a megtiszteltetés, hogy a La Roche-Posay csapata megkeresett és egy édes, áttetsző neszeszerbe "rejtve" egy csodás összeállítást küldtek a termékeikből hogy közelebbről is összeismerkedjek velük, elképesztően imádnivalóak!!! :)))

A fentiek után érkezzenek a képek, szerintem szeptember 9-ét innentől az őszi születésnapomnak fogom nyilvánítani és a naptárban egy csupa nagybetűs KÖSZÖNÖM-felirattal fogom hirdetni, köszönöm-köszönöm!!!!!!! :))))))))))))))))))))))))))))))))))




Hármas-fogat:





Augusztusi Szépségbox:






La Roche-Posay:







Brutális mennyiségű termékminta Katy-től:






Holnaptól érkeznek folyamatosan a posztok, hozzak nyaralós képeket is? :)



Pusza: meghatódott Reni

Megjegyzések

  1. Igeen. Lássuk lássuk őket, a nyaralás képeit is! :D

    VálaszTörlés
  2. Akkor nem csak én vagyok termékmintafüggő.. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem hiszed el, mennyire megnyugtatott ez a mondatod :D Nemvagyokegyedüüüüüüül :)

      Törlés
  3. Mindent látni akarok!!!
    Nah végre, örülök a felkérésnek mert már rég megérdemelted :) Aztán részletes tesztet :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira köszönöm, nagyon jólesik amit írsz! :)))
      Igenis, értettem, részletes lesz, biza :D

      Törlés
  4. Óóóóó, hát köszönöm a kedves megemlítést <3 Én is most fotóztam be a La Roche-Posay-csomagomat, alig várom, hogy bevessem őket, van is mit rendbe tenniük, mert az államra egy második fej nőtt :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nemigazán hiszem, hogy ilyen jellegű problémád lenne, mert Neked mindig tökéletes az arcbőröd! :))) Bizony, minden videódnál meg kell állapítsam hogy hibátlan! :)

      Törlés
    2. Hát, most bepótolt több hónapnyi pattanást :-D

      Törlés
    3. :D
      Lehet, megterhelte egy kicsit az ősz?

      Törlés
    4. Hát, ha annyira utálja, mint én, akkor könnyen lehet :-D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt