La Roche-Posay: megváltoztatja az érzékeny bőr életét

Hihetetlenül boldog voltam, mikor lehetőségem nyílt kipróbálni La Roche-Posay termékek egész sorát, szorgalmasan használtam a termékeket a mindennapi rutinomba iktatva, őket teszteltem:






La Roche-Posay termálvíz - érzékeny bőrre: isteni a finom permet, amelyet az arcunkra juttat a fújóka, tök vicces mert kicsit csiklandós az érzés! :) Arctisztítás után, a hidratáló krém felvitele előtt alkalmaztam, hagytam neki egy kis időt hogy felszívódjon és már mehetett is rá az arckrémem. Szépen ellátta nedvességgel a bőrömet, a bőrhámlás az orromon igencsak visszavett a lendületéből, ennek nagyon örülök!


La Roche-Posay fiziológiás micellás víz, parabénmentes - érzékeny bőrre: sminkeltávolításra használtam, ugyanolyan víztisztaságú mint pl. a Bioderma lemosója, a folyadékot mozgatva is víz "sűrűségű" a termék.
A szememre felvitt szemceruza, Color Tatto és nem vízálló szempillaspirál lemosására vállalkoztam vele nap mint nap, a vattapamacsot rajta hagytam egy kis ideig a szememen, majd utána kezdtem el törlő mozdulatokkal leszedni a sminket és sajnos elég hamar jelentkezett ennél a terméknél a gond: ugyan feloldotta a sminket, de le már nem tudta szedni, csak kikente a halántékomra mindkét oldalt. Ennek egyáltalán nem örültem, jöhetett a következő vattapamacs, csak a maszatolt szemfesték leszedésére.
Plusz pont azonban, hogy egyáltalán nem csípte a szemem!
A BB krémet szépen le tudtam törölni vele az arcom többi részéről, de utána ragacsos érzés ült a bőrömön, muszáj voltam az általános tisztító tonikommal újból áttörölni az egész búrámat, hogy elmúljon ez az érzés.


La Roche-Posay Hydreane Legere hidratáló krém érzékeny bőrre: nappali arckrémként alkalmaztam, alá természetesen a termálvíz permete került és jó kis babapopsi érzetű lett tőle az arcom! :)
A krémezést követő 15 percen belül még ragadt ugyan a bőröm és a felszívódás után még éreztem ahogy hozzáértem, hogy igen, van rajta krém, de nem fulladoztak alatta a pórusaim, nem nehezítette el a bőrfelületemet. El is felejtkeztem róla, mikor aztán később hozzáértem és fini puha bőrrel találkoztam, jó ez a cucc! :)


La Roche-Posay Lipikar Lait kiszáradás elleni testápoló tej: na vele aztán szenvedtem rendesen, mert este, jóval lefekvés előtt szépen fel is kentem magamra, vigyázva hogy ne túl vastagon, mert hát ez egy igencsak drága termék. :)
Pikk-pakk eloszlattam a bőrömön, ami igencsak kívánja a vizet - nem baj, hogy hengerszámra állnak a testvajak az éjjeliszekrény polcán, miért is használnám őket hogy táplált legyen a bőröm, á, minek? Jobb, ha csak porfogó, ugye? :DDD
Na szóval viccet félretéve vártam, hogy szépen felszívódjon és hát fél óra várakozás után már jócskán elálmosodtam, a krém azonban még mindig csak ott csücsült a bőrömön. Mondom nincs mit tenni, betakarózom és alszom. Reggel felébredtem és ugyanaz az érzés fogadott, erősen elgondolkodtam egy reggeli gyors zuhin, aztán a későn kelés győzedelmeskedett.
Az esti zuhanyzásnál egyáltalán nem fogadott semmiféle filmréteg a bőrömön - tudjátok, amire ráengeditek a meleg vizet és jó csúszós, egybefüggő réteg, amit el kell távolítani ahhoz, hogy a saját bőrötökhöz férjetek :) -, így tuti, hogy mind felszipkázta a krémet, csak hát azt kiböjtölni...nem lett sajnos a kedvencem, elhiszem hogy nagyon tápláló, de a felszívódási SLA-ja egyáltalán nem jó :(







A BB krémjük és a Cicaplast krém - értitek, macskás nőnek cicaplast, ezen kifeküdtem :D - a következő körben kerülnek bemutatásra, keresek magamon valami sérülést vagy horzsolást, avagy irány egy jó kis biciklitúra :)





Ismeritek a La Roche-Posay termékeket? Nektek melyik vált be igazán?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Köszönöm a tesztet, nagyon hasznos volt...amúgy így többségében nem hangzik valami túl jól :D
    A víz tökéletesen hangzik, meg a hidratáló krém se lehet rossz...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen, reméltem hogy segítek az általam tapasztaltakkal:)

      Törlés
  2. A Cicaplastot én is szándékosan magyarosan ejtem, úgy az igazi, na :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van, ez már szinte kötelező érvényű nálunk :DDD

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt