Inspirációs képek

Gyönyörű napsütéses délutánt Csajócák, mizujs? Hoztam Nektek jópár, szívemnek kedves képecskét fashion blogokró, Pinterestről, élvezzétek:




Ujjujjujj, kell nekem egy ilyen fülbevaló, sálálá-lálá:





Szoba kilátással...de még milyennel:




Annyira letisztult, annyira kecses, annyira minimalista:





Életem tökéletes nyaralásán készüljön rólam is ilyen kép, jó? :)





Ne kövezzetek meg, azóta gondolatban én is már 86x megettem:





Csihizmahaaaaaa:





Azt az asszimetrikus mindenit neki:





Lélegzetvisszafojtva nézegetem ezt a naplementét:





Loknis, fodros, pöttyös púderszínű. Annyira cuki, hogy belehaloook! :D





Az éjfekete szín pontosan ilyen számomra kikeverve:





Ez a gyűrű is én vagyok:





Varázslatosan szövődményes:





Hajjaj:





Chiara tökéletesen fest, mint mindig:





Ezt a nadrágot nekem tervezték:





Ohh szaladnom kell, úgy látom, várnak rám a fák alatt :P





Gyönyörű, őszre tervezett tatyó, hajfonat-pánttal, cuki! :)



Mostanában egyre többször igéz meg engem ez a narancssárga - most mondjátok, hogy nem csodaszép:





Gyerekek, ez annyira jó, hogy nekem is kell:





Na most készültem ki végleg, hát ez a földi mennyország:




A NON-PLUS-ULTRA: bársonyos hajzuhatag, korallszínű blúz, aztékmintás szoknya, mocsokjó bokacsizma:





Hogy tetszettek a képek? :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Mind nagyon tetszett, a kommentárok pedig különösen <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszi Drága ;) Örülök hogy tetszenek:)

      Törlés
  2. Hű, hát abban a szobában én is elüldögélnék még egyetemkezdés előtt.. :( :DD

    Mea (Nail Polish Maniac Blog(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Asszem egyhamar en sem kelnek fel arról a kanaperol :D

      Törlés
  3. Az első két képet már azt hittem, nem lehet tetézni, de az a 'cipzáras' bokacsizma, kell, kell, kell!! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye, mennyire el tudja rabolni az ember lányának szívét egy ilyen kis gyönyörűség? :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt