Dream of the day: kiegészítők

Mai kalandozásom tárgyai a kiegészítők, helye az internet, eredménye a sok és mély sóhaj:


Cowgirl bokacsizma: Mango
Rohangálós, Texast idéző, tökéletes barna árnyalatú csizmácska, amit ha elég forró lesz a vénasszonyok nyara, magas derekú farmersorttal és mintás toppal hordhatunk, reggelente egy farmerdzsekivel megbolondítva




Füldísz: Asos
Nem, ehhez nem nyiratnám fel oldalt a hajam, csak simán hátrafésülném wax meg hullámcsat segítségével. Nekem ennyi is elég lenne ahhoz, hogy kicsit Ikarosznak képzeljem magam




Gyűrűóra: Asos
Gyönyörű, csak egy bajom van vele: minden kézmosásnál levettem a gyűrűórámat és 10 alkalomból 16x otthagytam pl. a munkahelyi mosdóban. Takinéni már vigyorogva hozta oda a helyemre automatikusan...no comment...



Legyező gyűrű: Asos
Micsoda páva-feeling! Miközben pötyögök a klaviatúrán, automatikusan legyezem magam báhh :D



Azték oldaltáska: Pacsun
Na ebbe aztán lehet pakolni! Teletömés és vállon átvetés után pedig lehet is indulni megváltani a világot




Kockás hátizsák: Pacsun
Isitasi a javából annak, akit túlságosan erősít a most újra divat kockásing (ez jelenti finoman azt, hogy erőszakos leszbi kinézetet generál amihez már csak egy bajusz kéne mint amolyan hab a tortán), de mégsem akar lemaradni a mostani diliről. Bakker, amikor konfirmáltam, akkor hajkurásztam ilyen mintás inget apám szekrényében!


iPhone tok: Pacsun
Már belefájdult a fejem, annyit néztem ezt a telefontokot, már vibrál az íriszem. De ettől függetlenül KELL!


Aztékmintás iPhone tok: Pacsun
Még mindig ugyanaz a lemez, ugyanaz a minta képezi mániám tárgyát



Aztékmintás iPhone tok: Pacsun
Na hát itt szintén! Ez egy fokkal bohémabb, mint előző társa - gyanítom, lennék olyan elvetemült, hogy naponta cserélgetném őket




Titokzatos Aranyvárosok mesesorozat nyaklánca (ugye Ti is néztétek?): Boohoo





Denevér nyaklánc: Asos
Az az aranyberakás mindent visz! Lázadj denevér, lázadj!






Önvédelmi gyűrű: Boohoo
Fene hajtogasson ki mindenféle svájci bicskát, amikor itt van hasfelmetsző Jack gyűrűje! Hazafelé menet bevásárolsz a halasnál, jóformán csak kezet kell mosnod és még átöltözés előtt kifilézed a halat az esti vacsihoz :)



Bajusz vállfa: Pacsun
Ez nálam a qrvaötletes kategória, nagyon bejön!




Aztékmintás sál: Asos
Belebujcis, sálban eltűnős darab, must have!





Lila kötött sapesz: Asos
Na ez olyan Renis: imádom a színét, a mintáját és minden képzeletemmel azon vagyok, hogy ugyanilyen gyönyörű napbarnítottan mutassak én is ebben a sapiban





És a végére jöjjön a non plus ultra, amelynél felnyikkantam a gép előtt:
Óra: Asos
Ki van párnázva, meg csillog, meg elegáns, meg...na ezt hívják retinapettingnek!!!







Induljon a 7vége! Ki merre? :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az önvédelmi gyűrűhöz írt szövegen akkorát röhögtem hogy szerintem a fél utca hallotta :D :D
    amúgy ez az Asos valami pénztárca gyilkos honlap, én már nézni se merem :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi :DDD Nem ajánlom egyébként, hogy felmenj rá vagy akár a boohoo.com-ra: ha nem költöd el az összes pénzedet, akkor is sírás a vége :P

      Törlés
  2. A denevérnyaklánc és az óra NAGYON tetszik :-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt