Csalódást okozott termékek

Összegyűlt pár újabb delikvens, melyek nem váltották be a hozzájuk fűzött reklámszlogent avagy termékleírást:










SZEMREVALÓK





L'Oréal Super Liner Blackbuster fekete tusfilc: ugye nektek is van olyan élményetek, amikor nem alkoholos filccel akartok CD lemezre írni és tintapöttyökbe áll össze a szín? Na, ez a szín is így viselkedik a szemhéjamon. Persze megjártam a nekem is olajos a szemhéjam dolgot, arctisztító zselével vagy tonikkal történő alapos bőrtisztítás után kentem fel, de nem viselkedett jobban a termék.
Emellett nem fekete, hanem egy erőltetett szürke. Egyáltalán nem bánom, hogy nagy kedvezménnyel rendeltem meg anno, mert ha teljes áron vettem volna meg, még mindig visítanék egyfolytában.










She Stylezone twin kajal - kék, kétvégű szemceruza: egy babakék és egy királykék színt kapunk ezzel a termékkel, nomeg csodás monoklikat a szemünk alá, mert 2,5 óra alatt gyönyörűen lemászik magától sírás, pára és szemdörzsölés-mentesen. Fail!








Essence makeup remover wipes - waterproof makeup: ha jót akarsz magadnak, ezzel a kendővel nem mész a szemed közelébe. Természetesen voltam olyan idióta, hogy pont elutazáskor adtam egy esélyt ennek a márkának, mert hát nyaralás közben ki fog vattakorongokkal meg sminklemosó folyadékkal zsonglőrködni? Pff, hát én nem az biza, így megvettem ezt a csomagocskát. Aha, este sminklemosásnál miután eltávolítottam a szememről is az összes sminket, 25 percig ültem az ágy szélén és pislogtam mint az őrült, mert kegyetlenül csípte a szememet ez a kínzóeszköz! Max a BB-krémet szedjétek le ezzel, szem környékére ne jusson a kendő, mert az az érzés már egy kínvallatásnak is beillik! :(








TESTREVALÓK




Fa Sport Double Power Sporty Fresh tusolózselé: 40 éve lejárt büdös férfiparfüm zselésítve, egész egyszerűen orrfacsaró, még az allergiától bedugult orrom is kitisztul pikk-pakk, olyan mint a cukorkareklám: "Még az orrodat is tisztíccsa!"
Reggeli zuhanyzásoknál igen erősen elkerülöm, mert ebben a napszakban igencsak jól működnek az érzékszerveink. Esti fürcsinél is csak akkor vetem be, amikor tutira nem fog kidugulni az orrom. Mert természetesen ennek a tusinak hosszan tartó az illata, bezzeg a fini tusfürdők nem tartanak ki ilyen hosszan, mint ez a pacsulizselé...








Bioderma Sensibio Déo - alumíniummentes izzadásgátló golyós dezodor: amennyire jól működött az elején, most már annyira nem tud. Szerintem megszokta a bőröm vagy épp ellenkezőleg: fellázadt ellene, mert érzem a saját testszagomat ééééés hát nem nagyon szeretném, ha ez érződne, hisz' épp emiatt használunk mindenféle csodaszert nem? Maradok az alumíniumsónál, nem érdekel.







Ismeritek valamelyik terméket a fentiek közül? Nektek is hasonló tapasztalataitok vannak velük?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A Blockbustert nézegettem én is korábban, de végül nem vettem meg - ezek után nem is bánom :-)

    VálaszTörlés
  2. Én megvettem a blackbustert- látva a promóvideókat azt mondtam, hogy egyszerűen ez kell nekem- de iszonyat csalódás volt. 3-4 rétegben sem lesz belőle fekete soha, és egy nagyon apró dörzsölést sem bír ki. Én is kedvezményesen vettem, elkenegetem a hétköznapokon, de soha nem venném újra. Szerintem kicsit gáz, hogy egy terméknek ekkora feneket kerítenek, holott azt töredékáron megvásárolható termékek is lepipálják, mind állag, mind szín, mind kezelhetőség, és tartósság szempontjából.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ráadásul L'Oréal, aminek a tűréshatáromon kívül van az árfekvése és még nem is dolgozik jól a termék :(

      Törlés
  3. Tessék kisfelsőkhöz finommosószerként elhasználni a tusfürdőt, ott az öblítő úgyis elnyomja az illatát :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Te jó ég, az én termetem és a kis felsők? :))))))))))) Köszi a tippet drága! :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt