Bevásárlás és akcióvadász: Müller, Rossmann, DM, Gyuri bácsi gyógyteái

Azt a beborult mindenit neki! Alig látok már most is lámpa nélkül, nem tetszik ez nekem! Na de nézzük is az időjárás helyett, milyen zsákmányokkal tértem haza az őszi nyaralásból:







Bükkszentkereszt - teaház

Gyuri bácsi teái: asztma tea, allergia tea és az őzikés egy téli immunerősítő: asztmás és allergiás lévén, alacsony immunrendszerrel ezeken a teákon kezdek el élni amint beköszönt az ősz. Nem vagyok egy nagy gyógynövényes, meg alternatív gyógymódos, de a tavalyi, ünnepek előtti lázas-megfázásos időszakban bizony 1 éjszaka alatt kihúzta belőlem az egyik ilyen teakeverék a kórságot, így nem kellett betegácsiba vonulnom!

Már van Budapesten is mintaboltjuk, teák egész tárházát kínálják, de aki nem szenved allergiától vagy éppenséggel köszvénytől, az megtalálja a saját generációjának megfelelőt is, pl. nők teája... :) (Ilyenkor mindig a pezsgőtabletta reklám jut eszembe, most is itt vihorászom a gép előtt :D)






Müller

Ajándékbevásárlást tartottam barátosnémnak a Müllerben: vegyi gyümis Lindt csoki, cuki színes gyertya, Miss Sporty szempillaspirál és egy NYC Gloss Stick egy nagyon dög színben :)






Kifogytam az arctisztító- és sminklemosó kendőimből is:







Rossmann, DM

Csak 1-1 termékkel jelentkezem a fenti drogériákból, vettem egy Astor korrektort és egy leárazott Essence Oz the great and powerful-kollekciós ajakbalzsamot...elöljáróban csak annyit, hogy rövidesen érkezik egy poszt azokról a termékekről, melyek csalódást okoztak és bizony, mindketten benne lesznek:














Akcióvadász, eseménynaptár


A Szépségbolt.hu oldalán ma éjfélig még fel tudjátok használni az alábbi kupont, 5.000 forint felett 800 forint kedvezmény:





Ásványi sminkek? Akció? Akkor irány a Mineral Beauty Shop oldala, mert most Mineralissima termék vásárlásakor kedveskednek nekünk:






Győr, figyelem-figyelem: Dj Tompi, aki egész nyáron Siófokot tartotta mozgásban éjszakánként, Hozzátok érkezik! Az életvidám, cuki mackós külső ne tévesszen meg senkit, nem lesz light-os a talp alá való! :)))





Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Az őzikés teát szívesen kipróbálnám :-) Ősszel én is szoktam immunerősítést tartani, leginkább kasvirággal :-)

    VálaszTörlés
  2. Válaszok
    1. Őszintén szólva mint valami rossz zsírkréta :( Nem érte meg az árát.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt