Augusztusi Szépségboxom

A lila meglepi doboz augusztusban sem maradhatott ki (imádom, na! :D), nézzük, milyen kincseket is rejtett:






Doboztető le:





Lila selyempapír félre:




Ebben a hónapban sem spóroltak a termékekkel, annyi szent! :)


Women'secret Sea parfüm, 50 ml: több helyen is rábukkantam, a Parfümcenter oldalán jópárszáz forinttal jobban járunk, mint például a Shopmania honlapon. Ide most a kedvezőbb árat írom be, amivel máris szembetűnik, hogy borzasztóan megérte ez a doboz: 6.180 Ft

Essence Show Your Feet csillogó testápoló lábra, 125 ml: 1.290 Ft
Ez azt jelenti, hogy a cidri idő beálltával nem fog lefolyni a lábamról ez a kence, viszont muszáj lesz végre felavatnom a burgundi színű, kötött egyberuhámat gyáva Reni :D
Nem használtam még ilyen terméket, ez lesz az első élményem, de ha tényleg betartja a csillogást amit ígér, most már komolyan vámpír leszek, az tuti!

Himalaya Herbals tápláló kézkrém, 50 ml: 594 Ft: akció nélküli ár, de jelenleg a Szépségbolt oldalán 34% kedvezményt kaptok rá! :)
Nagyon-nagyon rá vagyok kattanva a különböző kézkrémekre, iszonyatosan ki tud száradni a kézfejem az ősz beálltával, úgyhogy eszméletlen jókor jön!

Max Factor Smoky Eye Effect szemhéjfesték, Blue Tempest: ennek a duó szemhéjfestéknek is elég zúzós ára van eredetileg és csöppet sem bánom, hogy kék színben kaptam meg, mert ez is lázadás a konvenciók ellen: kék szeműként igenis hordtam, hordok és hordani fogok kék szemhéjfestéket! :))) A Parfümpláza oldalán ebben az árnyalatban is rendelhető a termék, 2.930 Ft-ért.


X-Epil eldobható női borotva, 1 db: 300 Ft

Ahava Time to hydrate essential day moisturizer - normál és száraz bőrre, 15 ml: már volt szerencsém egy korábbi boxban ehhez a csodakrémhez, amit a neve alapján sima testápolóként alkalmaztam, azonnali babapopsi effektus! Aztán DjKaty felhívta rá a figyelmemet a videójában, hogy ezt inkább pofira kellene kenni...jó-jó, nem volt benne a termék nevében az hogy face meg lifting, így nem is közelítette meg a termék az arcomat. Na de most! :)))
Ezt a nappali krémet a márka eredeti oldaláról számítottam át, ott 50 ml-et adnak 39,50 dollárért, a mi kis tubusos 15 ml-ünket átszámítottam napi árfolyamon, így ezt a kiszerelés 2.685 Ft-ra jön ki!




Összeszámolva a havi szépségbox a termékminták nélkül 13.979 forint összértékben tartalmaz termékeket, komolyan mondom, elképesztőőőőőőőőőő! :)))



A termékmintákat sem hagyom ki természetesen, ők érkeztek a dobozban:

Himalaya Herbals Nourishing Skin Cream - All Day Moisturising, 6 ml: nappali arckrém aloe verával és téli cseresznyével
Himalaya Herbals Skin Smoothing Body Lotion - Dry Skin, 6 ml: száraz bőrre való testápoló mandulaolajjal és szőlőmag olajjal

Clinians hipoallergén, érett bőrre való arckrém, 35-65 évig és felette: anyum boldogan fogja tesztelni :)
Clinians Daily Action, 2,5 ml: energizáló nappali arckrém, kortól függetlenül
Clinians Daily Action, 2,5 ml: hidratáló nappali arckrém 24 órás hatással, kortól függetlenül
Clinians Intensive Action, 2,5 ml: arckrém kollagénnel, 50+: anyukámhoz vándorol :)
Clinians Intensive Action, 2,5 ml: arckrém elasztánnal, 50+: anyukámé lesz szintén :)
Clinians Anti-Aging Action, 2,5 ml: nappali arckrém retinollal, 40+
Clinians Anti-Aging Action, 2,5 ml: nappali arckrém gránátalma-kivonattal, 30+

X-Epil Intimo intim törlőkendő, egyesével csomagolva: összesen 2 db-ot csomagoltak a dobozba, tipikusan táskába, neszeszerbe dobós, díjazom nagyon ezeket a megoldásokat! :)






Mit szóltok Csajszik, tetszik az augusztus havi boxocska? Nekem nagyon! :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Tényleg mindig ütősek ezek a csomagok. Legjobban azt bánom, hogy akkor nem rendeltem meg, amikor 3 havi előfizetéshez parfüm járt, amit djkatybeauty-nál láthattunk is. Csak akkor még nem tudtam, hogy ennyire megéri, de folyamatosan figyelem, hogy mikor lehet lecsapni hasonlóra. :-)
    Ivett
    http://fairyjuice.blogger.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tutira lesznek még előfizetési akcióik, én is nézegetem folyamatosan :D

      Törlés
  2. Ez a doboz számodra a minták tekintetében is kánaán volt! Az Ahava pedig csodajó krém, továbbra is nagy kedvenc, az első tubussal már el is fogyott :-(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tutira egy varázskrém, nagyon meggyőztél ám, hogy minél előbb használjam :) Ezt a dolgot már csak a Garnier arckrémemmel kell megbeszélnem kettesben :P

      Törlés
  3. Nagyon jó kis doboz volt ez, bár nálam a parfüm végül anyukámnál landolt, nem tudtunk megbarátkozni egymással :), de ennek ellenére eddig ezt tartom a legjobb doboznak. Kíváncsi vagyok a szeptemberire már O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még ismerkedek vele, hol van szaglásom, hol nincs :D

      Törlés
  4. Ahava krémet én is szeretem!! bár most nem rendeltem, de lehet majd fogok!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondolom kiütéssel győzött a többi arckrémed felett :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt