A nagy korrektor teszt

Hi Béjbik, ki süttette ma még a hasát a napon délután? :) Kell ám az a D-vitamin! Na igen, én meg itt ülök a szobában, ehh :)

Érkezzen ma egy nagy-nagy korrektor teszt a jelenlegi korrektoraim felhasználásával:






A tesztelésben segédkezők: egy csodásan zöld BH Cosmetics szemceruza, egy AVON Super Shock gél állagú szemceruza Blackberry árnyalatban és az eredetileg fekete, gyakorlatban viszont grafit színben működő MAC szemceruzám:



 






Korrektorok csatája a felkenés sorrendjében:

1. Astor: Astor Cover Stick, 001-es árnyalat
2. Bourjois: Bourjois Unifying and illuminating texture expert brush, árnyalat ?
3. Clinique: Clinique airbrush concealer: illuminates, perfects, 04-neutral fair árnyalat
4. Miss Sporty: Miss Sporty Liquid Concealer E&C-vitaminnal, 001-light árnyalat
5. Catrice: Catrice concealer cream with full coverage, 010-ivory árnyalat






Bénán, de feliratozva :)
Miután felírkáltam a bőrömre a kezdőbetűket, utána hosszában felkentem elsőként a MAC, majd a BH Cosmetics, majd az AVON ceruzáját. A korrektorokat 2-3 húzással kentem fel a bőrömre, íme:



Astor: mint egy zsírkréta :( Semmilyen csúnya pöttyöt, elszíneződést, heget nem lehet elfedni vele, inkább jobban kiemeli azt, mert fénylő, viaszos felületet csinál. 5/0

Bourjois: ne kérdezzétek, miért vettem meg ezt a megasötét korrektort, asszem akkor beszámíthatatlan lehettem, vagy ilyesmi :) Csodásan fed, esélyes, hogy gyengén muzsikáló barna szemhéjpúderek alá fogom felvinni.
Kapcsolatunk viszont úgy kezdődött, hogy nagyjából 10-15 percig csak tekergettem, rázogattam, ütögettem, mert csak egy átlátszó, olajos réteg folyt ki az az applikátorból, na mondom átvágtak a palánkon! Végül megjött a kedve a korrektornak és előmászott. 5/2

Clinique: Pixibox által ismerkedtünk össze, azóta is bőszen használom a szemeim alatti lila táskák enyhítésére, de a pattanások és pirosodások eltüntetésében sem nyújt rossz teljesítményt! 5/4

Miss Sporty: akciósan, valamelyik brands.hu rendelésemmel érkezett, mindössze párszáz forintért. Az elején ömlött össze vissza, híg és kezelhetetlen volt, dühömben el is süllyesztettem egy alig használt termékes fiókba. Egyik reggel viszont az összes korrektorom eltűnt (nem tudom hova, szerintem a hajgumikkal járnak együtt bulizni, mert azok is dettó ugyanezt csinálják) és már csak ehhez tudtam nyúlni. És láss csodát: besűrűsödött, csodásan fedett, hát meg is dícsértem. Azóta is töretlenül segédkezik az arcom szebbé tételében álmos, de rohanós reggeleken :) 5/5

Catrice: igen, a Camouflage. És nem kamu, amit ígér :) Ez a termék gyanítom, a görög istenek hagyatéka az embereknek. Alap darab, minden lány sminkes készletében ott a helye, olyan mint a sminkvakolat: felkened és fed! Ez tényleg azt csinálja, amire az összes többi, korrektor néven legyártott termék a világban rendeltetett: korrigál. Majdhogynem szebben fest ott a bőröm, mint újkorában! 5/5*




1 stiftes, 2 ecsetes, 1 szivacs applikátoros és 1 tégelyes korrektor vett részt az összehasonlító tesztben:






Milyennek találtátok az összehasonlítást és a teljesítményüket? Melyik korrektor van meg Nektek?



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. És nem kamu, amit ígér- haláli volt, jót nevettem. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Örülök, hogy ilyen jót mulattál rajta :D

      Törlés
  2. Ez egy nagyon látványos és hiteles teszt volt! :)
    Az én hajgumijaim is "eljárnak bulizni" :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Gabica! :)
      Komolyaaan? Valami nagyon tuti helyet találtak ezek a kis szemtelenek maguknak! :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt