Welcome fall - képválogatás

Helló ősz, isten hozott! De attól még igenis nyári képeket hozok és pont. :D



Legszebb öröm a csodás köröm:





Űbercuki lábtörő:





Álom. Konyha. Sarok.





Tündérvarázsgömbgyűrű :D





Pillangós cipő: KELLKELLKELLKELL!!! :)




A legfinomabb 1000 kalória:





Hasít a monokróm-őrület:





Kilátás...szívem dobb-dobb...:




Ezt óriásplakátokra és forgalomjelző táblákra kellene nyomtatni :D





Ez a csávó mindig nagyon el tud varázsolni, hihetetlenül imádnivaló az öltözködési stílusa. Meg a pofija. Meg a huncut mosolya...





Sylver - Turn the tide-színű virágok:





Mi a manó? Csak nem aztékmintaaaaaaaaaa? :P Egy ilyen törülközőre már most benevezek:




Büszkén vállalom:





Ha valaki ittfelejtene engem, nem nagyon tiltakoznék:





Ordítóan harsány színek, imádom!





Az biztos, hogy egész nap az időt lesném, ezzel a gyönyörűséggel a csuklómon :)




Én egy ilyen sminkkel már tökéletesen boldog vagyok:





Nincs mese. Meg kell szereznem:





Glamouros, rohangálós, marha kényelmes szett:






Jóéjt Csajszik! :)

Megjegyzések

  1. Király, hogy a monokróm divat lesz végre, ugyanis rengetegszer így öltözöm amúgy is :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én meg pont rávettem magamat a színes öltözködésre, pedig nekem is ez volt az egyik favoritom! :D

      Törlés
  2. Übercuki lábtörő :D :D de jót röhögtem rajta :D
    Nagyon tetszenek a képek :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezer százalék, hogy komplett kínszenvedés végiglejteni egy ilyen cipőben, de én sem mondtam volna rá nemet a masnik miatt :)))

      Törlés
  3. Az a konyha tényleg egy álom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem nem a lakásba, hanem a konyhába költöznék be :P

      Törlés
  4. Ohhh az a konyha! De szeretnék én egy hatalmas konyhát fullosan felszerelve/berendezve!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira gyorsan beleszeretos, azóta is sajog a szívem mióta posztoltam ezt a képet, hjajj!

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt