The Body Shop: E-Vitaminos arctisztító

Rossz kislány voltam, ugyanis vettem egy 77. arctisztító krémet a meglévő arclemosó zseléim mellé, de sajnos muszáj volt, mert az arcbőröm teljesen kiborult: szerintem kijött rajta az stressz, amit a hőingadozás miatt eddig magában tartott, nem bírta ezt a nyárnak nevezett valamit.
Ez olyan formában mutatkozott, hogy fénylett az egész arcom de olyannyira, mint egy Cooper-futás után közvetlenül. A kis mitesszereket nem tudtam eltávolítani, csak csúszott az ujjam az arcomon, annyira nem volt magánál a bőröm, hogy én magam sem hittem el.

A 30-50%-os leárazásokat sasoltam meg és gondolkodás nélkül lekaptam az állványról ezt a 30%-al leárazott szépséget. Úgy voltam vele nem érdekel, nekem megoldás kell és pont. Lett is :)




Egy nagyon tartalmas, ámde könnyen kezelhető krémet kapunk a pénzünkért, cuki babarózsaszín, már ennek a látványa javít a bőrtónusunkon, pedig még fel sem kentük :P


A kinyomófej alatt lévő 2 fekete pöttyöt ne kérdezzétek hogy micsoda, a nyílás és maga a pink tubus között van egy külvilágtól elzárt, kemény műanyagos közeg, na ott figyelnek ezek a pötyik, hozzáférhetetlen. Szóval nem tudom, mik ezek :)




A remek állaga miatt egy pillanat alatt eloszlatható a bőrön, miután körkörös mozdulatokkal belemasszíroztam, öblíthetjük is le.

Általában esténként csak tonikkal töröltem át az arcom a sminklemosás után, nem szerettem vízzel eltávolítandó krémet vagy zselét használni az arctisztításra, csak hajmosásnál - tudom, ez az én perverzióm, bárhogyan is csatoltam vagy tűztem el a hajamat és a frufrumat (lófarok+hullámcsat+vastag fejpánt kombinációval), mindig úgy éreztem, hogy nagyjából a tarkómig összevizeztem magam.

De ezzel a szokásommal immáron kijelenthetem, hogy szakítok: annyira de annyira jól dolgozik ez az E-Vitaminos arctisztító, hogy az valami hihetetlen.
Másnapra gyönyörűen levitte a gyulladásokat, nem volt fájó duzzanat az előző napi szörnyűség helyén, én magam is alig akartam elhinni.
Szárító hatása van egy pici, az éjszakai krémemet amúgy is használom mindig, így automatikusan kentem is fel a pofimra lefekvéskor. Jó. Nagyon jó. Megmentette a kiborult bőrömet, így most már emberien tudok kinézni, nagyon megszerettem!!! :)



Szóval Lányok: ha fellázad a bőrötök, ne menjetek el emellett az arctisztító mellett, számomra ez most már egy csodafegyver!!! :)



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Jól hangzik:) amúgy teljesen megértelek a vízzel leöblíthető arctisztítókkal kapcsolatban, nekem is ugyanez az érzésem, hogy bármit csinálok a hajammal, nem ússza meg szárazon (és a víz még egy dolog, de mikor az arcradír szemcséit kell horgászni, az gáz:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó jajj, azok a szemcsék mindenhová bemásznak!!! :D

      Törlés
  2. Ez nagyon jól hangzik, de jelentem még a 7000 huffos kiszállítási díjnak is ellent tudtam állni, úgyhogy erről a csodáról tényleg lemaradtam. Nem baj lesz ez még akciós :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Wihihi, erős voltál! :)))
      Én sosem rendelek netről, elborzasztanak a kiszállítási díjak :(
      Ha rendbejön a térded, megyünk együtt Body Shopba? :D

      Törlés
    2. Simán, úgyse voltam még egy üzletben sem, de e-mailben ha tényleg jó neked mindenképpen le kéne szervezni, veled tuti jó lenne a vásárlás :D :)

      Törlés
  3. Ó, ez jól hangzik. Amúgy én rendelni szoktam tőlük, és Pick Pack pontba nem vészes a szállítás, 390 Ft szokott lenni :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ui: a tarkóig vizezéssel én is így vagyok :-D

      Törlés
    2. "Sajnos" nekem mindig útba tud esni a TBS, így persze jóval többet vásárolok, mintha neten adtam volna le az eredeti megrendelést ;)

      Törlés
    3. Hát, a hatásodra megvettem, és vazeg, az ELSŐ használat után jobb lett a totálpattanásos terület, ami egy hete a nyakamon csúfoskodik :-)

      Törlés
    4. Ezt nem mondod komolyan!!! :))))))) Jajj de nagyon örülök neki, szuper érzés ezt olvasni! :D

      Törlés
    5. De bizony. Ma másodszor használtam, alig várom, hogy mi lesz reggelre az eredmény. Ja, egy állon lévő pattit is mintha leszárított volna, ugyanakkor máshol nem száraz tőle a bőröm, szóval odavagyok érte. Köszönöm a tippet :-)

      Törlés
    6. Ez a legkevesebb, csak reménykedtem benne, hogy másnál is ilyen hatékony bőrmentő, mint nálam :)))
      Jelentem, ahogy visszatértünk Pest megyébe a nyaralás után, azon nyomban kiborult ismét a bőröm, ma reggel is ezzel a lemosóval kezdtem és vele fejezem be mindjárt a napomat :)

      Törlés
  4. Jajj úgy szeretem a stílusodat, ahogy írsz :D Mindig megmosolyogtatsz :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gabicám, de aranyos vagy, köszönöm szépen! :))))))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt