Shopping: Reserved, Tally Weijl, Rossmann és utószülinapi ajándékok

Follow my blog with Bloglovin

Nem, egyáltalán nem volt tervbe véve, hogy én iskolakezdésig a leárazások közelébe megyek...aztán ez természetesen másként alakult. El kezdtem magam meggyőzni, hogy bizony nem mondhatnak rosszat azok, akik azt írták, hogy a Stradivariusban óóóriási a leárazás. Eredetileg oda is indultam, de végül nem jutottam el az üzletig :)




Először is kezdjük azzal, hogy bombasztikus akciók vannak a Tally Weijl-ben, oda be sem akartam menni, mondván ott csak anorexiás minitiniknek van méret...nagy tévedés, kérem szépen! :D Nomeg nagy leárazások, mutatom is a listát:






Tally Weijl
- neon citromsárga, szegecses kardigán: 1.500 Ft
- neonbarack táska: 1.300 Ft
- fekete öv színes kövekkel: 600 Ft
- fáradt menta színű öv: 600 Ft
- narancssárga-ezüst "domina" fülbevaló: 300 Ft
- hármas fülbevaló-készlet: 1 ezüst bedugós négyzet, 1 neon citromsárga bedugós bogyó, 1 bedugós háromszög (aztééééééék! :D) neon citromsárga fülbevaló: összesen 300 Ft
- neon pink szilikon karkötő: 600 Ft
- narancssárga masnis, telitalpú szandál: 1.700 Ft
- fekete-fehér, lakkhatású, parafa magassarkú: 1.700 Ft


Reserved
- fekete, szegecsekkel kirakott rövidujjú top: 2.295 Ft
- fekete, puha műbőr pénztárca: 2.295 Ft
- fekete-citromsárga, azték és zebramintás sál: 795 Ft
- púderrózsaszín lógós, háromszöges fülbevaló: 595 Ft
- szürkés-citromsárga, többször áttekerős karkötő: 595 Ft


Rossmann
Catrice Ultimate Shine rúzs - 080-as árnyalat: Corallicious pink: 699 Ft-10%
Rimmel Lasting Finish rúzs - 012-es árnyalat: Guest list: 899 Ft-10%
Rimmel Crack Colour repesztős körömlakk fekete színben: 599 Ft-10%
Mandulás körömlakklemosó+vattakorongok: 589 Ft





Megérkeztek Imi nővérééktől a megkésett szülinapi ajándékaim, egy Miss Rose paletta és két ADEN szemceruza Forest, illetve Violet-árnyalatokban:




Rimmel és Catrice-szépségek:



Tally-s kiegészítők:



Reserved kiegészítők:



Szegecsek: bling-bling :)



Űberkényelmes:




Még bevetésre vár:






Tilos visszamennem az Árkádba, mert egyre lejjebb nyomják az árakat, már-már botrányos szinten :) Jártatok mostanában a Tally Weijlben? Én eldodtam az agyamat, mennyire durván akcióznak, egy csomó trikó és vékonyka top 900 forintért áll a bejárattól jobbra az Árkádban és várják leendő gazdáikat :D


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A pénztárca az abszolút kedvenc, meg a Tally-s kiegészítők. Ma én is megyek ékszervadászatra, ezek szerint oda is :-)

    VálaszTörlés
  2. húú Utólag is Boldog szülinapot!! nagyon sok szép minden! tetszenek!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Köszönöm szépen, már nagyon régen volt, 2,5 hónapja, de végre ezek az utsó ajcsik is befutottak :D

      Törlés
  3. Juj de szép dolgok O.O az a sárga kardigán nagyon nagyon tetszik. Megnézném rajtad :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha hüvi lesz egy kicsit az idő, az elsők között fogom felvenni és ígérem, nyomok vele egy outfit posztot :)

      Törlés
  4. Irigykedem, mert én is nagyon szerettem volna ezt az árnyalatot a catrice rúzsból, de már nem volt:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Komolyan? Melyik Rossmannban voltál? Mert az Örsön az Árkádban még 4 db volt ebből az árnyalatból.

      Törlés
  5. Aztamindenit! Nagyon jó dolgokat vettél!!! A fülbevalók iszonyat jók és 300Ft-ért...én a C&A-ban vásároltam be ékszereket, nemsokára fel is teszem a blogra :) de a Tallyt is célba veszem!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen :) Hjajj igen, a C&A-s 250 forintos pofátlan leárazást már láttam egy pár helyen, oda semmiképpen se tehetem be a lábam :D Kíváncsi vagyok, figyelem a blogodat!

      Törlés
  6. Ma voltam a Tally-ban, és én is úgy gondolom, ahogy te, hogy valami eszméletlen az akció. Tetszenek, amiket vettél, nálunk már cipők nem igen voltak. Én is vettem pár cuccot, ha érdekel itt megnézheted: :)

    http://fashion-by-asu.blogspot.hu/2013/08/nyari-haul-2.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most olvastam a bejegyzésedet, irigykedem ám, szuperjó dolgokat vettél, az a maxiszoknya pedig...awww! :)

      Törlés
  7. A fülcsik nagyon tetszenek, és az utolsó Tally-s szandi! Én is letiltom magam az Árkádról...Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :) Tudom, mit érzel, még csak a pékségbe sem ugorhatok be a földszinten, mert útba esik az összes kísértés :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt