Pacsun: Kendall&Kylie-kollekció

Follow my blog with Bloglovin

Szeretnék most tinédzser lenni Kaliforniában. Bizony ám! Tinédzserkori rajongásom - melynek egykoron a Backstreet Boys volt tárgya - újra visszatért és egyenesen rajongok a Pacsun alábbi kollekciójáért!
Kb. hasonlóan elfogult voltam, amikor el kezdtem rendszeresen látogatni a Bershka üzleteit, valahogy sokkal inkább magaménak érzem, mint mondjuk egy Zara-t.


Fekete-fehér monokróm összeállítás: a fekete betétet a bőr adja, szerintem igen ütős darabok:

 





A két Kardashian féltestvér, Kendall és Kylie Jenner a Pacsun céggel kollaborálva saját kollekciót adtak ki, melyek egyértelműen tinitársaikat és pénztárcáikat célozzák meg: igazi friss és fiatalos, pimasz és azték (igen-igen, tudom :D) jegyekkel megtűzdelve. Én mindegyikre vevő vagyok kérem szépen, ezek a minták egyszerűen nagyszerűek:


 





A galaxis-téma sem maradhatott ki, ha már a Romwe legalább egy éve ha nem több, az arcunkba tolja ezt a leggingsektől kezdve a pulcsikon át, minden ruhadarabon.
És ez a szaggatott, korall színű pulcsi nyári cidri estékre? Imádom:


 






Farmer farmer hátán: crop toppal kombinálva cuki ez a mini kantáros farmer, a mellette lévő shortról pedig már nem is írok semmit. Tudjátok :D
 





És végül, de nem utolsósorban újabb őszi csizmára vagyis kincsre bukkantam, beleszerettem:



Az első, bohém stílusú, aztékmintákkal kevert kollekciójukat az alábbi videó mutatja be:








A mostani Back to School-kollekciót pedig már saját maguk tervezték a lányok:






Most már csak arra vágynék, hogy 15 évvel később szülessek meg az eredeti születési dátumomhoz képest, a nyugati parton, gazella alkatú kaliforniai lánykaként. Nomeg egy 500 dolláros Pacsun vásárlási utalványra :D




Nektek hogy tetszik? Szeretitek az ilyen stílusú rucikat?


Pusza: Reni

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt