Nail of the day: OPI Mariah Carey: The Impossible

Follow my blog with Bloglovin

Egy igazi málnafröccs, csodásan csillogó ezüst, arany és málnaszínű glitterekkel! A mini Mariah Carey-kollekció részeként én is boldog tulajdonosa lehetek ennek a kis liquid-sand gyönyörűségnek, már nem először virít a körmeimen és most a hőhullám kellős közepén igazán helyén valónak éreztem :D







Glitterecskék:



Folyékony homok-hatás:



Igen, ez az üvegcse rejti a varázslatot :D





Ti is beszereztétek a Mariah Carey-kollekciót? Vagy inkább most a Lovely-félékre csaptatok le?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Annyira szép *.* én csak a Lovely sand lakkokat szereztem be, úgyhogy már várom az Essenceét is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, én Lovely-t sosem találtam, mindig csak a hűlt helyét találtam, bárhol is néztem :D

      Törlés
  2. De szép, tetszenek benne a glitterek, hmmm :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt