Nagy brands.hu bevásárlás

Follow my blog with Bloglovin

Mily' nagy szerencse, hogy a brands.hu oldalon együtt futnak olyan márkák akciói, amelyek egyformán érdekelnek? És mily' nagy ügyesség, hogy ezt elfelejtettem Nektek megmutatni? Íme az én vegyesvágottam, melyek pár hete érkeztek meg a fenti webáruházból, mocskosul akciósan:


A ruhák kettesével fotózva - tudom, egy kissé öreges ez a kettő itt, de majd feldobom pár dögös kiegészítővel :)
Az első, kék ruha háta annyira ejtett, hogy vettem hozzá direkt a New Yorkerben bandeau-topot, mert nem szeretem, ha a melltartóm így kilátszik.
Serap Koc kék női ruha: 4.750 Ft
Mexx fekete női ruha: 5.400 Ft


Egy korall - a képen full rózsaszín -, középen húzott ruha, ami tökéletesen eltakarja a problémás területeket, a mellette lévő narancs pedig felvéve olyan, mintha átmentem volna gésába :D



Zsui kolléganőm rendelte magának ezt a két "mosónő ruhát, de az M/L méret túl nagynak bizonyult, nekem pedig ideálisnak. Mivel nem nagyon szeretem, ha ugyanabból a fazonból több színben van, így a fáradt lila színűt anyumnak adtam, nagyon cukin áll rajta és megy a hamvas szőke hajához és kék szeméhez.


A kiegészítők: életem első Retro-márkájú cucca, életem első borítéktáskája és életem első retro tubusos kézkrémje - tisztára olyan, mint a '90-es évek elején a hagyományos baba kenős tubusa :)
Retro borítéktáska: 6.300 Ft
The Body Shop Vadrózsás kézkrém: 3.050 Ft
The Body Shop mangós testvaj: ? a csajok rendelték, náluk van a számla
Astor Skin Match BB-krém: 1.860 Ft


A The Body Shop is akciózott, nagyjából 30% kedvezménnyel jutottam hozzá a termékekhez, a mangós testvajat pedig még le is ragasztották a brands-esek, nehogy bármi miatt szétnyíljon.
A vadrózsás kézkrémet az első TBS shop meglátogatásakor szúrtam ki magamnak, az első 3 termék között volt, amit közelebbről megvizslattam, de 4.700 forintot nem voltam és vagyok hajlandó kiadni érte. Annál kevesebbet viszont igen :D



Szeretem ezt a márkát és nemrég rukkoltak elő a BB-krémmel, ez volt a legjobb vétel a maga 1.860 forintos árával. Jelenleg ez a termék pl. a Szépségbolt.hu oldalán teljes áron 4.022 forint. Ki adna ki érte ennyit?



Nyári surranókra is lecsaptam, a barna színű egy az egyben sebtapasz barna-árnyalatú, emellett nagyon kényelmes is, olyan, mintha légpárnákon lépdelne az ember.
A kék delikvens már megjárt velem egy bulizást, mire lencsevégre kaptam, így Ti is láthatjátok, hogy mennyire megmarad benne az ujjlenyomat. Ez egy RedHot márkájú szandál, amiatt is rendeltem meg, mert amikor elsétálok a bolt kirakata előtt, mindig jojózik a szemem az árcédulák láttán és amelyik cipellő tetszik, az tuti nincs 19e forint alatt. Ez a babakék-égszínkék változat 6.000 forintért jó kis tanulópénz volt, a következő képeken mutatom is, hogy miért:
Uno Fashion telitalpú szandál: 4.750 Ft
RedHot telitalpú szandál: 6.000 Ft








A fenti anyagbeli kopásokat 5 hordás után produkálta a cipő, pedig esküszöm, hogy nem kőműves vagy kertépítő munkás vagyok!
Az biztos, hogy a guta megütne, ha teljes áron vettem volna meg a RedHot üzletben és dettó ugyanígy viselkedik a cipő.



Nektek is volt már drága cipőtök, ami hipergyorsan adta meg magát?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. A ruháid meseszépek, a korallos nagyon nagyon tetszik O.O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, bevallom, az a legszebb mind közül :D

      Törlés
  2. Az első 2 ruha és a táska nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) A kéket nagy valószínűséggel felveszem a héten.

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt