Mozisarok: A nagy Gatsby

Follow my blog with Bloglovin

Ezen a héten a Sugár Mozi 590 forintos jegyár mellett vetített jónéhány filmet, köztük A nagy Gatsby-t. Ma van anyukám naptár szerinti, igazából meg nem tartott névnapja, így elvittem erre a filmre, amit már tavasz óta terveztem megnézni...anyumnak, az örök reménykedőnek legalább tetszett...

Ez nem egy rózsaszín limonádéval átitatott poszt lesz.




A látványtervező, a jelmeztervező és a zenei betétdalért felelős gárda nálam csillagos ötösre vizsgázott. De ennek a filmnek annyira nincsen története, erőlködni erőlködik, hogy elvigye valamilyen irányba a filmet, de folyamatosan kétes lábakon áll az egész. DiCaprio is igyekszik sokszor halálra vált ábrázatának mutatásával elbizonytalanítani a nézőt, de egy idő után már uncsi, nem hittem neki. És tényleg nem lett izgalmasabb a mimikai tárházak bemutatásától a film. Most igazán örülök, hogy nem teljes áron néztem meg egy részemről hőn áhított filmet, a maga 2,5 órájával pedig elég húzós volt.

A moziplakátot sem értem, a fekete hajú Elizabeth Debicki annyira nem nyom sokat a latba, hogy még a szereplői montázs-plakátra sem raktam volna fel.




A moziélményt más is csorbította: kérlek Titeket, akik olvassák ezt a posztot, erősítsetek meg benne, hogy nem az én moziba meneteleim vannak elátkozva és Ti is találkoztatok már hasonlóval!
Az esetek 80%-ban - mert én merek pimasz módon előre tervezni -, előre lefoglalom a jegyemet, ezáltal a még üres moziterem legjobb üléseire tudok lecsapni. Bármikor érkezem eztán a vetítés időpontjára, vagyis 15 perccel a mozi vetítése előtt, vagy épp amikor elhalványulnak a fények, mindig ülnek a lefoglalt helyemen. Szépen odacaplatok, megkérdezem, nekik hova szól a jegy, majd mikor kiderül, segítek neki, hogy az övék egy pár üléssel arrébb található. Ekkor érkezik a kérdés: NEMMINDEGGGGY? Nem babám, qrvára nem. Megszűntek azok az idők a '90-es években, amikor ott toporogtunk a Chio Chips-es zacskókat szorongatva a jegyszedő néni mellett és amikor kinyílt az ajtó, mindenki sprintelt, hogy a középső helyeket tudja megcsípni magának. Nyilván azért vannak sorszámozva az ülések és betűsítve a sorok, hogy mindenki a kis nyomtatott jegyével el tudjon navigálni a helyére. Tömött moziterem esetében pedig aztán ez hatványozottabban igaz, hogy mindenki a neki kiosztott helyén üljön.

Ma az előttünk lévő sorban ült egy párocska. Mozijegy alapján két hölgy ült volna le a helyére, erre a csávó totálisan felháborodva elhajtotta őket, hogy menjenek innen, mert az ő helyén is ülnek és ő sem rúgdosta ki az illetőket a moziból...3 nekifutás után jött a személyzetből egy srác és 5 másodperc alatt elhajtotta az eredetileg pofátlankodókat, leültette oda a nagyhangú csávót meg a barátnőjét és láss csodát, a két hölgy is elfoglalhatta az eredeti helyüket. Még mindig nem tudom megemészteni ezt a mérhetetlen bunkóságot, komolyan mondom, még én éreztem magam kellemetlenül. Mióta lett ilyen a világ, megmondaná valaki?

Totálisan elment a kedvem ettől az egész mozizástól, ha meg el kezdek kalózkodni tiltott oldalakon, akkor meg bűncselekményt követek el. Elkeseredtem.


Meséljetek, Veletek történt már ilyen vagy ehhez hasonló?



Megjegyzések

  1. Húú, én nagyon szenvedtem a film alatt, ráadásul este is néztük, többször elaludtam, hiába a gyönyörű képvilág. Ilyen "össze-vissza ülünk problémával" szerencsére még nem volt dolgom, bár már sokszor tapasztaltam, hogy az emberek nem figyelnek egymásra, és ha valami olyat csinálnak, ami zavaró, még nekik áll feljebb... Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihi, én is egyik oldalról a másikra támasztottam a karomat és hajtottam rá a fejem :D

      Törlés
  2. Nem láttam a filmet, és nem is érdekel, ezek után meg főleg :-D Nálunk csak olyan volt, hogy ugyanoda szólt a jegy a színházban, de szélén lévő helyek voltak, így pótszékekkel csak kicsit kellett odébb ülnie a később érkező, egyébként szintén jeggyel rendelkező személyeknek. Kedves fiatal pár volt, nem hőzöngtek, így nem kellett Anyukámnak és Keresztanyámnak pótszéken ülni, a személyzet pedig nagyon hatékonyan, gördülékenyen, na meg udvariasan intézte a dolgot :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sorry ha ennyire elvettem a kedvedet, bár a hatalmas, romantikus lélekkel megáldott Andi kolléganőmnek bejött a film :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt