Megvan a nyertes!!! :)))

Follow my blog with Bloglovin





A blog 1 éves fennállásának alkalmából nyereményjátékot hirdettem a feliratkozott olvasók között, melynek Újkenyér Ünnepén éjfélkor járt le a határideje és másnap már sorsoltam is: összesen 15 esélyt számoltam össze a felállított játékszabályok alapján, így hát szépen egymás alá, jelentkezési sorrendben írtam össze a neveket és a random.org-ra bíztam a munka oroszlánrészét:


A Generate gomb megnyomása előtt:



És után :)



A nyertesem pedig nem más, mint AZRAIL!!! :))))




Teljes szívemből gratulálok, már küldtem is Neked e-mailt, a lehető legjobban személyre szabott ajándékcsomagot a megadott színek alapján pedig rövidesen megmutatom egy posztban :)

Addig is érdemes feliratkozni mindenféle formában ha szereted olvasni a blogomat (régi Google Reader amíg müxik, Google+, Bloglovin), mert nem ez volt az utolsó nyereményjáték, de nem ám! :)))



Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Nagyon szépen köszönöm, neked is Réka :)
    El sem tudom mondani mennyire örülök, ennek az augusztusnak jó vége van miattad Reni :)
    Köszönöm szépen még egyszer!!! <3

    VálaszTörlés
  2. Gratula, nekem tegnap pont az Azrailtól kapott nyereményem dobta fel a napom, odáig vagyok érte, majd megmutatom a blogon is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Huh de örülök neki, hogy ennyire tetszik a kis meglepi :)

      Törlés
    2. Ne csigázzatok Csajok, muti! :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt