Július-augusztus kedvencei

Sziasztok Csajócák!

Múlt hónapban feltűnően nem készítettem havi kedvences posztot, az a forróság nagyjából a létezést is lenyomta a minimumra, így a szépségápolás és kiegészítők terén sem volt ez másképp. Augusztusban már nagyjából visszatért belém az élet, így az előző havi minimált fel tudtam turbózni, íme az elmúlt 2 hónapban leggyakrabban használt termékeim és ékszereim:







ZUHANYZÓ


Elséve kollagénes hajdúsító permet: hajszárítás előtt, a nedves hajamat szoktam befújni vele, mert enélkül nincs, ami megemelje a hajtöveimet. Továbbra is imádom, mindenképpen újra fogom vásárolni, ha elfogy.

Balea Trend It Up száraz sampon: amikor egy hőségben "átfürdött" éjszakai tollasbál után arra riadsz, hogy elaludtál és a hajad 1 nappal korábban döntött úgy, hogy az izzadság miatt mosásra szorul, na akkor ez egy életmentő termék: haj átfésül, ráfújom, rohanok magamra aggatni a kiegészítőket és mire visszaérek a fürdőbe, már csak ki kell fésülnöm a hajamat és száguldok kifele az ajtón. Ennyi. Előszeretettem ajánlom! :)

Imperity sampon Panthenollal: minden havi kedvencekbe bekerül, mert egyrészt hihetetlenül nagy mennyiség lapul ebben a flakonban, másrészt pedig nem vagyok hajlandó lecserélni, kizárólag akkor, ha elfogy. Megerősítette az összes hajszálamat, 3-4-naponta kell csak hajat mosnom (egy-egy korábbi rossz samponvásárlás eredménye bizony a felére redukálta le nekem ezt az időt). Szerezzétek be a fodrászotok által, mert ez a sampon mindent visz! Természetesen újravásárlós lesz a fürdőszoba szekrényem leürítése után :)

AVON Planet Spa - Bali Botanica testradír: a TBS kókuszos testradírom elfogyott, így megrendeltem ezt a türkíz csomagolású szépséget, egyenlőre igen jól teljesít, de bárcsak ne úgy habzana a fürdővíz, mint a mosogatólé. Tényleg! :)
Vannak azok a habok, amelyek lágyak és sűrűek, mint például a habfürdő habja. És van a folyékony mosogatószer kemény, pici bubikból álló habja, ami élesen serceg amikor belenyúlsz. Na ennek a terméknek ez utóbbi a jellemzője, nagyon furi! :)

4711 Acqua Colonia vérnarancs-bazsalikom tusfürdő: Szépségboxban jutottam hozzá ehhez a termékhez, egy áttetsző gélt kapunk, amelynek igazi "zöld színű" grapefruit illata van, valami mennyei!!! Újravásárolnám, ha nem lenne ennyire borsos az ára, ugyanis ez a termék nálam igencsak gyorsan fogy :) Most a Szépségbolt oldalán 50% kedvezménnyel juthattok hozzá, mindenképpen megér egy próbát, a pumpás kiszerelése pedig egyenesen főnyeremény! :)






ARC


The Body Shop E-Vitaminos arctisztító: kevés használat után is ódákat tudok róla zengeni, hatalmasat segített a kiborult arcbőrömön, iszonyatosan ott van ez az arclemosó krém! Újravásárlós lesz majd.

Garnier Moisture Match hidratáló arckrém zsíros és kevert bőrre: napi szinten használom, az oil-control nagyon működik - kivéve persze az extra módon kifényesedő homlokomat, de ott is csak minimálisan töri át a védvonalat a bőröm :D -, erre a bőrtípusra nagyon ajánlom, hogy kipróbáljátok ezt a kis zöld tubusos csodaszert! Újravásárlós lesz ő is.

Maybelline Dream Fresh BB-krém: nem éreztem, hogy az arcomon van, nem fülledtem be alá, a Garnier arckrémmel pedig tökéletesen dolgoztak együtt. Fedését tekintve nem biztosít tökéletes takarást, de nem is ez a dolga. Nem fogom most újravásárolni, mert még jópár BB-krém várakozik nálam elhasználásra és néznek rám már most szemrehányóan :D

Bioderma Sensibio H2O sminkeltávolító tonik: nem tudok sehol sem belekötni, leszed minden sminket ami az arcomra került aznap, nem csípi a szememet, nem irritál: szó szerint mintha vízzel érintkezne a bőröm, annyira kis könnyű termék! Természetesen már most benevezek a nagy kiszerelésű tesójára a későbbiekben :)





KÖRÖMLAKK-ELTÁVOÍTÁS, PARFÜM


Isana mandulás körömlakklemosó: csak megerősíteni tudom a többi felhasználó véleményét: teszi a dolgát, nem szárít, nem ácsorgok órákat az átitatott vattakoronggal a körmeimen és mormolok el közben jónéhány imát, hogy végre oldja le a lakkot a körmeimről, tényleg szuper! Újravásárlós!

AVON Outspoken by Fergie parfüm: amint az első hűvösebb szellőtől tágra nyíltak hajnalban a pupilláim, indulás előtt már ezt az őszi-téli illatot fújtam magamra, már alig vártam! Ez már a második üveg, szerintem kicsikét mintha szeretném, nem? :D






SMINK




Yves Rocher pirosító: brutál Barbie-pink színe van, de felvive cuki, hamvas pink pírré változik, igazán visszafogott. Nem tudom újravásárolni, mert nem akar fogyni belőle :)))





Miss Sporty folyékony korrektor: a fedése egy jófajta folyékony korrektoré, az elején igazán híg volt, de a levegővel való érintkezés jót tett neki, most félig krémes állagot kapott, egyáltalán nem rossz termék, sőt! Mivel kb. 62 korrektor várakozik elhasználásra, így egyenlőre nem veszem újra őt.

Catrice Camouflage korrektor: ez A korrektorok korrektora! Mint egy sűrű, áthatolhatatlan vakolat, úgy fed, hogy az nem igaz! Érkezik róla külön poszt, mert ez a termék megéri a hype-ot!





Maybelline barna zselés tus: természetesen a csoportképről lemaradt, mert az ecsete éppen mosásban volt és a tégely türelmesen várta, hogy megszáradjon a kis párja :) Egész nyáron ezzel húztam mini farkincás tusvonalat, nagyon-nagyon-nagyon szeretem! Akár barnában, akár feketében, de újraveszem.








ÉKSZEREK


Aztékmintás karkötő, hozzá a sárga bedugós háromszög-füli és a színes C&A gyűrű volt az egyik kombó a színeknél, a másik a pink füli-pink szilikonos karkötő, valamint a kék szekciót a fenti Takko-s fülbevalóval és az agyonhordott kék gyűrűvel képviseltem a nyáron.
Mindegyik szett hűséges kiegészítője ez a New Yorkeres óra volt, nem tud leszakadni rólam :)))


Körömlakkot most nem mutatok be, mert folyamatosan váltogattam a lakkokat a szikrázó napsütésben :)




Nektek milyen kedvenceitek voltak ebben a hónapban?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Ez az Yves Rocher pirosító nekem is megvan, nagyon szeretem! A samponnal pedig felkeltetted az érdeklődésemet, habár elég hűséges vagyok a kis Balea Med változatomhoz, de meglátjuk. A New Yorker-es óra pedig nálam is nagy kedvenc még mindig! *.*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A sampon szó szerint megváltoztatta az életemet: szálló, erőtlen, vékonyszálú hajból erős és egészséges felépítésűt kreált, leborulok ezelőtt a termék előtt! :)

      Törlés
  2. Nekem is meg van az a miss sporty korrektor, igazából csak az van :D mást még nem is próbáltam, szerencsére nem kell, de azért hajt a kíváncsiság, szóval én is másikat fogok majd használni ha ez elfogy, de én is szeretem :) nem egy nagy szám, de jól el vagyok vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Teszi szépen a dolgát ez a kis korrektor, nem kell vesződni vele, szeretem nagyon az ilyen termékeket és örülök, hogy Neked sem okozott csalódást :)

      Törlés
  3. Most vettem meg én is ezt a Catrice korrektort, annyira dicséri mindenki :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én sem értettem a dolgot, de nem bírtam ki, hogy ne járjak én is a végére :)

      Törlés
  4. A parfüm nálam is nagy kedvenc <3 Imádom az illatát (persze a Little Black Dresst nem übereli, de közel van :)) Majd én is készítek egy kedvences posztot, mert már időszerű lesz (az előzőt áprilisban írtam meg). Az azték karkötő nagyon-nagyon tetszik, merre szerezted be?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kíváncsian várom a posztodat :) Még hónapokkal ezelőtt a Takko-ban akadtam rá, egy burgundi kötött őszi ruhával együtt vettem (amit azóta sem mertem felvenni - tipikus én :P)

      Törlés
  5. Nem mondod, hogy Neked is megvan a New Yorkeres óra! :-D Én is megvettem, ráadásul ezüst színben is, őket hordom felváltva... Az Acqua Coloniám pedig mindjárt kifoyg. :-( Holnap lesz testápolásos kedvences videó, szerepelni fog benne :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne már, de komoly! :) Óratesók lettünk akkor és Korinnának is megvan ugyanez az óra (lookfancy blog) :D
      Várom a videót, minden videódat nagyon várom ám! :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

A nagy száraz sampon teszt