Hőhullámbúcsúztató inspirációs képek

Follow my blog with Bloglovin

Köszönjük szépen, ideget tépázó forróság, jó volt meleg veled, pápá! :D Jöhetnek hát az utóbbi napok és hetek agyzsibbadásai közepette talált isteni fotók, köszönet érte az internetnek, a blogoknak, a Pinterestnek. Köszönöm Anyukámnak, aki mindig mellettem állt és köszönöm a rajongóknak........hagyjuk, éjjel 2 órát aludtam, mert beszélgetnie támadt kedvem a frissen megoperált cicámnak. De már kutya cica baja :)


Hölgyeim, ezzel mind így vagyunk, ugye? :)



Felháborító, hogy gazdátlan a kicsike :D




Napsütötte Toszkána - ki látta a filmet?




Ha már virágnál tartunk, őt szívesen hordanám az ujjamon :)




Napi szintű függőségem. Szívesen hangot adnék neki én is a forró homokban :D




Halálosan egyszerű, de szerintem pont ezért isteni:




Miért nem tudjuk magunkat sohasem ezzel megnyugtatni? Állandóan csak aggódunk:




Matematikus feleségeknek kötelező! Erre a pasi sem mondhat nemet:




Ha már ennél a színnél tartunk, mennyire durván matchy-matchy? És azték? És fesziválozós? :P




Jelentkezzen nálam, akinek ilyen hűtője van otthon és beköltözöm 1 napra mozizni hozzá: csak nézem és nézem ezt a szélesvásznú étel- és színorgiát:




Hol kezdődik és végződik a körömfestés? :)




Badgley Mischka - ha ezek érkeznek, én is jövök! :)




Boy-talk:




Az ellentétek valóban vonzzák egymást: sosem volt hosszú hajam és sosem álltak jól a kalapok:




Ha már Sziget és ha már trópusi hőség, íme a recept, ami jellemző volt erre a hétre:






Jó hűsölést mindenkinek, én asszem megyek már most alukálni.


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Jaj, még ne igyál a medve bőrére. Remélem tényleg megy a meleg, de hiszem ha érzem.... :D
    A cica remélem jól van és minden okés vele! Tegnap volt a cicák világnapja, ez nem lehet véletlen! Ráérzett a kis négylábúd...:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, jobb mint új korában :D Most éppen a kerek, bézs szőnyegünket őrzi bőszen, védelmezi a testével :)

      Törlés
  2. A Napsütötte Toscána nagyon aranyos film, sokszor megnézem újra és újra :)
    Jó képeket válogattál össze :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is nagyon szeretem azt a filmet :D
      Köszönöm, örülök hogy tetszettek :)

      Törlés
  3. Az első kép, az Outfit és a boy talk abszolút kedvenc :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Imádnivalóak, ahogyan egymással diskurálnak :)))

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt