Garnier Skin Naturals Moisture Match hidratáló arckrém zsíros bőrre: tapasztalatok és vélemény

Follow my blog with Bloglovin

Jóideje használom már a Garnier újdonságát, amelyet kifejezetten zsíros bőrre találtak ki, lássátok hát, mire jutottam a tesztelgetés során:

Nagyon régóta keresem a lehető legproblémásabb területre, az arcomra a megfelelő krémet. Kevert arcbőröm van, vagyis a homlokom csak úgy világít, az orrom száraz és hámlik, az állam pedig hol kiszárad, hol pedig bezsírosodik ott a bőr...nem egyszerű. Eddig bármilyen nappali vagy éjszakai krémmel próbálkoztam, a homlokomról ömlött, aminek nem kellene ömlenie - és még finoman fogalmaztam :( Volt nem egy olyan krémem, ami képtelen volt beszívódni, csak ült az arcomon és fulladtak alatta a pórusaim.

De a Garnier nem ilyen, sőt! Bátran kijelenthetem, hogy a valaha volt legjobb arckrémem!




Kiszerelés
Nagyon könnyen kezelhető krém, a csomagolása igen praktikus, mert a tubust a fejére állítva mindig kéznél van az anyag. A kupak biztonságos záródását egy megnyugtató kattanás jelzi.
50 ml terméket kapunk a tubusban.





Mennyiség
A krémből igen kevés mennyiség is elegendő, mert ahhoz képest, hogy milyen könnyű kis krémzselé, nagyon nagy felületen oszlatható el. Nekem 1 pötty (valamivel kisebb, mint a képen látható) a fél arcomra simán elegendő.




Állag
Ezen a képen igyekeztem jól elkapni a napsütésben, hogy mennyire csodaszép ez az opálos krémzselé, igazi gyöngyházfényű kis csoda :)




Felszívódás
Fél percen belül beszívódik, mire eljutok a sminkcuccaimhoz, már kenhetem is a bőrömre, amit csak szeretnék.


Használat közben
Délben kellett a reggel 7 órakor felkent krémen segíteni a homlokomon, enyhén el kezdett zsírosodni, de közel sem olyan vészesen, mint a korábbi krémek esetében. Délután 4-kor még egy kis igazítás kellett a homlokomon, de az arcom többi része még akkor is tökéletes állapotban volt.



Tapasztalatok
Gyönyörű puha tapintású, selymes a bőröm és egészséges fényű. Az oil control-funkciót illetően egyedül a homlokomon rezeg a léc, de biztos vagyok benne, hogy olyan krémet még nem gyártottak, ami ezen a területen csontszáraz végeredményt produkálna.



Összességében
Könnyű állagú és gyorsan felszívódó krém, amelyet kifejezetten a zsíros és kevert bőrű lyánykáknak találtak ki, igencsak ajánlom, mert egy nagyon kis megbízható termék! 5/5



Elérhetőség
Drogériákban és internetes áruházakban is elérhető ez a krémcsalád 4 különböző bőrtípusra. Rendre egymást váltogatják az akciók, jópár hete a Rossmannban adták a krémet ajándék szemüveggel, jelenleg pedig a Szépségbolt.hu oldalán juthatunk hozzá 25% kedvezménnyel.




Próbáltátok már ezt a krémet? Nektek hogyan vált be?

Pusza: Reni


Megjegyzések

  1. Még nem próbáltam, de ígéretesnek tűnik :)

    VálaszTörlés
  2. Naa hát végre valakinek hasonló bőre van mint nekem!:)
    Nagyon szemeztem ezzel a krémmel de előbb a mostanit akarom elhasználni.De azt hiszem ősszel mindenképp beszerzem:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jujj de jó, akkor én sem vagyok egyedül :)))
      Könnyűszerrel veri ez a tubusos zöldike a korábbi tégelyes Garnier krémeimet is.

      Törlés
  3. Nagyon tetszett a teszt, amit írtál és meg is győztél vele :)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt