Elhasználva, elfogyasztva

Follow my blog with Bloglovin

Ismét a fenekére csaptam jónéhány dolognak, jöjjön tehát a szeret-nem szeret szekció:






Arctisztítás


Fria Struccanti arctisztító kendők: még Olaszországból utazott haza velem évekkel ezelőtt, ne kérdezzétek, miért rejtegettem még saját magam elől is ezt a csomagolást :) Nagyon szerettem, mert enyhén radírozott is és miközben a pofimat törölgettem vele, felidéztem magamban az olasz emlékeket. Ha újra eljutok e messzi földre, újraveszem :)

Demak UP Duo+ vattakorong: ami igazából téglalap alakú és szép nagy méretű, igazán kényelmes vele az arctisztítás vagy a körömlakk lemosása. Anyagát tekintve jó kis puha vatta, a hátoldalán pedig négyzethálósan fut a megerősítő cérnaszál - ez különösen csillámos lakk lenyúzásánál lemosásánál jön jól, hisz' nem mállik szét a dörzsöléstől a vattakorongom. Igen jó véleménnyel vagyok róla, bármikor újravásárolnám!




Zuhanyzás

AVON Senses - Waterfall tusolózselé: kék zselé frissítő, édeskés illattal, semmi extra. Még évezredekkel ezelőtt csaptam le rá, amikor ezt az 500 ml-es kiszerelést 500 forintért adták. Nem vásárolom újra.

The Body Shop - kókuszos testradír: már áradoztam erről a testradírról és még most is a legzabálnivalóbb, legszuperebb testradírnak tartom, bátran vásároljátok meg Ti is, én is ezt fogom tenni az itthoni testradírozó só és AVON tubusos testradír elhasználását követően.




Testápolás, parfüm

AHAVA Time to hydrate testápoló normál és száraz bőrre: nemcsak vajpuha, de hihetetlenül selymes lett tőle a bőröm, szó szerint mintha kicserélték volna! Ez az a termék, aminél azt mondom, ha elfogynak az itthoni, mindenféle testápolóim, akkor magasról teszek az árára, ezt fogom megvenni! Hálás vagyok, amiért bekerült a Szépségboxba ez a termék, nagyon ajánlom Nektek is, mennyei!!! :)

FM parfüm: Chanel - Chance: ez a borzadáj valóban WC-illatosítóként végezte, örülök, hogy légfrissítőként el tudtam használni, mert másként nem tudom, hogyan értem volna az üveg végére. Ne próbálkozzatok ezekkel a koppintásokkal Ti sem!




Egyebek



Retro - szemüvegtok: az egyik optikus szaküzletben vettem egy ezresért, valamikor tavaly(?), vékony lila filcréteg borította ezt a szemüvegtokot. Csakhogy az ebédem munkába cipelésénél kiömlött rá a pörköltszaft. Mondom semmi gond, kimosom. Aha, és ez lett a vége, hogy a fele anyag eltűnt és borzalmas látványt nyújt szegénykém :( Megváltam tőle.


AVON óriás körkefe: ezzel igyekeztem beszárítani az én lázadó tincseimet, de a kép felé eső részen már nincs is ott a sörte, szerintem elment nyaralni. A többi részén pedig eldeformálódott és kifehéredett a fésű, használhatatlan, tőle is megváltam.




Ti miket használtatok el mostanában?

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. TBS testradírt kettőt próbáltam, vagyis egyet még most is próbálok :D Az egyik az epres volt, de szerintem tusfürdőnek elmegy, radírnak nem igazán, de amit biztos hogy újra fogok venni az a shea vajas *.* Imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, egyre többen áradoznak erről a shea vajas termékcsaládról, egyre inkább kíváncsi vagyok :)

      Törlés
    2. Az egyik legjobb vétel, a tusfürdőt már kétszer vettem újra, a testvajat meg tartogatom O.O a radír is csoda, írni is szeretnék róla egy tesztet, mert ilyen jót még nem használtam. Szerintem fánk illata van, de más szerint nem igazán :D

      Törlés
    3. Fááánk? Ne, akkor kénytelen leszek megenni! :PPP

      Törlés
  2. Na most, az az Ahava nem arcápoló? A weboldalukon azt írják róla a szépségboxom leírásánál, úgyhogy én az arcomra kenem szorgalmasan, de az angol neve nem túl informatív... :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én simán általános krémnek hittem, jól van, gratulálok magamnak :DDD
      Akkor viszont még szép hogy puhított és bársonyos bőrt varázsolt :P

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt