Elfogyott termékek

Follow my blog with Bloglovin

Fogynak szépen lassan a termékek, lássuk csak, hogy ebben a posztban mi minden szerepel kiürülve:





Tusfürdő-szekció:


Fa NutriSkin - White Peach krémes tusfürdő, 250 ml: krémes, nem túl folyós, szépen tisztít és mennyeien hidratál, emellett egyáltalán nem tolakodó az illata, igazi gyümivel kevert lágy krémfürdő, nagyon szerettem! Újravásárlós!

Palmolive Naturals golgotavirágos krém tusfürdő, 10 ml: a júliusi Szépségboxhoz volt hozzácsomagolva ez a 10 milis tasi, iszonyatosan sűrű ez a krém, nem könnyű dolgozni vele, az illata pedig mocsok erős: mintha tömény parfümös-vaníliás pudingot próbáltak volna barackkal lágyítani. Nem győzött meg a vásárláshoz.




Testápolás:


A fürdőkádnál és a zuhanykabinnál maradva érkezzenek a lányok legjobb barátjának szánt termékekből az egyik szaklaphoz csomagolt minták:

Nivea zuhanyzás közbeni testápoló normál valamint száraz bőrre, 10 ml: a terméket a normál tusfürdős tisztálkodás után kell alkalmazni, így 1 zuhanyzás alatt letudható a tisztítás és a gondoskodó hidratálás. Ahogy a tasakból kinyerjük a terméket, egészen lágy habos krémet kapunk, ami könnyedén eloszlatható a bőrön.
A lemosásnál kaptam aztán a sokkot: "beszívódás" után meleg vízzel lemosva tömény savanyú izzadságszagúvá vált ez a termék, azt hittem, lefordulok a fürdőszobai kőre! Borzalmas, egy légkondi-mentes BKV buszon sem éreztem még ilyen orrfacsaró szagot!
Alaposan lemostam magamról ezt a cuccot, aztán amikor megtöröltem törülközővel a testápolózott területeket (felkar, alkar, vádli) csúszós filmréteg maradt a bőrömön amin csúszott a törülköző is. Remek! :( Maradok a normál testápolózásnál, nagyon nem jött be, borzalmasat csalódtam!!!




Arcra valók:


Helia-D arctiszító kendők - Alkohol és lanolin-mentes: 10 kendőcskét rejtett a tasak, mely Szépségboxos termék volt. Nem nyújtott semmi extrát, át volt itatva elég rendesen a kendő, végigdörgöltem vele az arcomat és mehetett is a használt kendő a kukába, semmi fakszni. Nem ragaszkodom a megvásárlásához.

Vichy Aqualia Thermal Spa De Nuit éjszakai gél-krém: az utolsó tasakot is elhasználtam a 3-as pakkból, nála is ugyanúgy tudok nyilatkozni: szépen beszívódik, jót tesz az arcbőrömnek, de reggelre kifényesedik tőle az arcom. Nem fogom teljes méretben megvásárolni.





Parfüm:


AVON Ice Sheers körtés eau de toilette, 50 ml: ezer éves parfüm, édes körtés illata volt, végre elfogyott. Nem szerettem bele, nem is venném újra, szerintem ez a termék már ki is futott.





Körmös-szekció:


Florin körömlakklemosó, 75 ml: szerintem ezt a típust a legkisebb ABC-kben is kapni lehet: olcsó, átlátszó, erős és átható illatú. Kissé balszerencsés az üveges csomagolás, mert ha egyszer lekoccolom a mosdókagylónál, vagy ne adj' isten leejtem...
Rendesen leszedte a körömlakkomat, de fehérre szárította a körmömet és a körömágybőrömet. Nem vásárolom újra.






Ismeritek valamelyik terméket a fentiek közül? A Nivea zuhanyzás közbeni testápolóval van tapasztalatotok?


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Hajjaj, pedig pont a palmolive és a nivea termékmintákat tartogatom, most már félek kipróbálni :-D letesztelem őket én is. Egy alkalomra valók?

    VálaszTörlés
  2. Igen, 1-1 tusolásra. A tusfürdőkből ha 8-10 milit csomagolnak, az pont elég szokott nekem lenni, a Nivea-kat csak a stratégiailag fontos területekre kentem fel, azaz a vállak, karok, vádlik és ott alaposan eloszlattam, a teljes test hidratálásához mindkét tasi kellett volna.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is volt olyan Avonos EDT-m citromosban,de annyira nem jött be. A Nivea tusfürdős testápolóját meg szerettem volna venni, de inkább kihagyom.Eszter

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, hogy akik flakonnal kaptak belőle tesztelésre, egytől-egyig imádják, de nálam már elhasalt a termék az első+második használatnál :(

      Törlés
  4. Szia! Én is flakonosat használok és nem tapasztaltam semmi ilyesmit. a szagokra eléggé érzékeny vagyok, de semmi kellemetlen... azért az érdekes dolog, ha különbség van a minta és a teljes termék közt, mivel egy rossz mintát ezer reklámspot sem hoz helyre...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, elég érdekes, hogy a csomagolás ezek szerint mennyire számít. Örülök, hogy Neked bevált! :)

      Törlés
  5. Nekem meg pont bejön a palmovive tusfürdő és szerettem az illatot, mondjuk én szeretem az édes illatokat. A nedves kendőcském nekem is elfogyott.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Barátosném például a totál brutál vaníliáért van oda és nem érti, hogy nem tudom ezt az illatot szeretni :D Szeretted a törlőkendőket, vagy nálad sem csinált semmi extrát?

      Törlés
  6. De érdekes, hogy neked a Nivea zuhanyzás közbeni testápoló ennyire bebüdösödött :S
    Nekem meg nagyon tetszik, finom ápolt illata van utána a bőrömnek.
    Nem lehet, hogy véletlen érte a nap a tasakokat? Lehet megromlott vagy nem is tudom :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szorgos kis hangya módjára kigyűjtöm az újságból a tasikat és rohanok be velük a fürdőszobába, ott max kora hajnalban az első napsugarak érhetik, de további nem. Fura, én sem értem, mi történhetett :(

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt