Ugrás a fő tartalomra

Brutál shopping: The Body Shop, Flormar, AVON, Mango Outlet, Devergo Outlet, Replay Outlet, brands.hu, Bershka, Tally Weijl, Stradivarius

Follow my blog with Bloglovin

Na ez a bejegyzés címe, amikor a netes rendelésem, az AVON rendelésem és az utolsókat rúgó leárazási shopping összeér. Mutatom őket:


Ruha-szekció

brands.hu:
Neonzöld felső: 2.500 Ft
Piros LOVE póló: 1.900 Ft



brands.hu:
Aztékmintás felső: 2.200 Ft
Királykék tigrismintás felső: 2.200 Ft



brands.hu, Replay Outlet:
Leopárdmintás ruha: 3.200 Ft
I love my skinny jeans póló: 2.670 Ft



Mango Outlet:
Púdersárga-tejeskávé ruha: 1.995 Ft (17.995 Ft helyett)
Melegítő naci-kinézetű miniszoknya: 2.000 Ft körül?



Mango Outlet:
Mango top: 895 Ft (3.000 Ft helyett)
Mango farmer minishort: 2.000 Ft körül?



Tally Weijl:
Aztékmintás haspóló (nyugi, alá felveszek mindig egy hosszú trikót, nem akarom kihívni magamra a háj- és divatrendőrséget :D): 900 Ft
Boyfriend-jeans: 2.500 Ft



Tally Weijl:
Aztékmintás farmer minishort: 1.300 Ft
Sálak: 600 Ft/db


Azték: tudom hogy már mindenki unja, de ez nálam annyira betalált, hogy már függő vagyok:



Ombre-sál:



Fekete-szürke-pink tigrisfej:



Azték-mintás sál:




Tatyó-szekció


Devergo Outlet, Bershka, Tally Weijl:



Devergo Outlet: szerintem évtizedek óta vágytam egy ilyen táskára: állatmintás, bőrhatású, korallszínű, feltűnő, ribis: álmaim táskája!
3990 Ft (13.990 Ft helyett)



Bershka:
Azték minta (ki gondolta volna, hogy nálam ez a szó előfordul :D) rulez! :) Hivatalosan nem pénztárca, hanem mobiltartó a megnevezése alapján és valóban, a középső szekcióba be tudjuk csusszantani a telefonunkat, príma megoldás!
1.795 Ft (3.595 Ft helyett)



Tally Weijl: clutchként, a pánt ráakasztása után pedig vállon vagy keresztbe átdobós kistáskaként is tudjuk használni. Igazi szürkés-pirosas bordó szín, egyértelműen őszt idéz:
1.700 Ft




Lábbeli


Tally Weijl: a világ legkényelmesebb loafere! És még ezüstös csillámokkal is díszítve van az orrocskája, ez ám nálam a nagybetűs szerelem! :)))
1.700 Ft





Szépségápolás+ékszerek





The Body Shop:
30% kedvezménnyel jött velem haza a felső sor, az űbercuki Leona Lewis limitált kollekciós virág alakú, vajpuha púderecsetére pedig 50% kedvezményt adtak!
Cranberry Joy áfonyás kézkrém: 2.590 Ft -777 Ft
Gránátalmás arctisztító érett bőrre (a zuramnak szereztem be): 4.290 Ft - 1.287 Ft
E-Vitaminos arctisztító (erről fogok külön posztot írni, hogyan mentette meg a pofimat): 2.990 Ft - 897 Ft
Leona Lewis blush brush: 5.790 Ft - 2.895 Ft



Bershka:
Statement nyaklánc, buja farsangi gyűrű: hiánypótló termékek az ékszertáramban
Farsangi maszk gyűrű: 695 Ft
Statement nyaklánc: 1.395 Ft



Flormar:
Eddig utáltam minden lakkot, ami mákos meg jelly-sandwich. Aztán egyre több blogon jött velem szembe. Aztán már a Flormar pultnál ácsorogtam, hogy kifizethessem. A pinket kentem fel először, I-MÁ-DOM! :)
Flormar pink és szürke mákos lakkok: 700 Ft/darab, 2 db lakk vásárlásánál 10% kedvezmény lejön



AVON:
AVON Planet Spa testvaj és testradír együtt 2.200 Ft körül adták
AVON Solutions kebel-emelentyű zselé: 1.300 Ft körül


Külcsín: testvaj - csatos üvegben érkezik, mennyire cuki már? :)



Belbecs:




Mango Outlet:
Karkötő: 395 Ft/darab
Fülbevaló: 395 Ft/pár



Stradivarius:
Azték háromszög+indiai szem nyaklánc: 595 Ft együtt
Fényes sötétszürke fejpánt: 595 Ft




Spórolós hónapnak indult, de most már homlokon sz.rom, mert iszonyatosan jó áron jutottam hozzá ezekhez a cuccokhoz, már a szemem sem rebbent, amikor az októberi Glamour-napokról olvastam, jelen állapotomban még ez sem tud meghatni. Nyaralni úgysem voltam, így hát a leárazásokon nyaraltam.

A következő viszont annál inkább lázba hozott: az augusztus 20-ai héten, péntek-szombat-vasárnap a Premier Outlet Centerben 90%-os leárazási dömpinggel várnak...na itt elvesztem. Amúgy is pofátlanul jó árakon szoktam ott találni cuccokat, de mi lesz most? Á, bele sem merek gondolni! Ti mentek?

Hozzáteszem, az outlet cuccok onnan vannak ezeket a szuper árakon... :D



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Na jól be tetszettél vásárolni! :D
    A Flormartól én is a rózsaszínt néztem ki először! De most, egyelőre Aden lakkokból tankoltam fel. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nálam így indul az iskolakezdés :D
      Aden lakkokban mostanában sajnos csalódtam, elkenegetem őket, de nem ceretem :( Írd meg, nálad hogyan szerepeltek ezek a lakkok! :)
      Pusza: Reni

      Törlés
    2. Szeretnék én ilyen iskolakezdést, azt hiszem. :D
      Egyelőre csak 1 Aden lakkom volt eddig, a többire is kíváncsi vagyok, úgyhogy majd azokról is beszámolok majd! Addig is ezeket használd egészséggel!

      Törlés
    3. Kíváncsian várom! :) Köszi, meglesz :D

      Törlés
  2. Nekem is egyre jobban tetszenek ezek a Flormar lakkok :D Jó sok mindent vettél, amiket a Tallyban szereztél be azokat a szegedi üzletben még csak véletlenül sem láttam, pedig nagyon jó cuccok, és nagyon jó áron. Bár nekem is sikerült ott beszereztem néhány jó cuccot potom pénzért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az frankó, ugyanis szerintem ezek érték meg a legjobban az árukat. Lehet meg sem érkeztek ezek a cuccok Szegedre? :(
      Isteni dolgokat vettél ott, szemügyre is vettem a róla írt posztodat :D

      Törlés
  3. a devergo táska nagyon tetszik.végeredményben szinte minden amit vettél.:D

    VálaszTörlés
  4. Azok a ruhák O.O
    Amúgy az Avonos testvajon én is gondolkodtam, csinálsz róla tesztet? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Azrail :)
      Okés megbeszéltük, nyomok róla egy posztot :D

      Törlés
  5. áááá!!!csókollak hogy irtál a permieres leárazásról!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :D Igazán nincs mit, bár félek, hogy a pénztárcák inkább Whiskast vennének :D

      Törlés
  6. devergo outlet, tally Weijl táskák gyönyörűek!!!!!!
    Bershka:gyűrű nyaklánc tetszik nagyon!!
    Flormar pink és szürke mákos lakkok nagyon tetszenek!!! Hol lehet venni??

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Judit! :) A bevásárlóközpontokban a sétálótérben, egy szép hosszú pult formájában települt ki ez a márka, úgyhogy ha többmillió csodás lakkba botlasz hirtelen, akkor ők azok :D

      Törlés
  7. Hűha, jól bevásároltál, van itt számomra is felettébb tetsző darab! :)
    Pl a leopárd mintás ruha, a kék tigrises és a neon zöld felsők nagyon adják! :))

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Teszt: Helia-D Regenero termékcsalád

A hajam elég sok "kínzásnak" van kitéve a szokásos környezeti ártalmak mellett: rendszeresen van festve, hajtőemelővel és hajhabbal megküldve szárítom be forró levegős hajszárítóval és 1-1 nap nyerésére még száraz samponos támadásnak is kiteszem. Elég rossznak hangzik igaz? Szerintem is és végre rámtalált egy olyan komplett termékcsalád, ami szépen helyre tudta tenni nem csak belsőleg a hajszerkezetet, de külsőre is ápolt, puha lett a hajam. Hatalmas köszönetet érdemel a Szépségbolt, amiért látatlanban megtalálták a gyógyírt a hajamra és kipróbálhattam a termékeket:














Helia-D Regenero hajerősítő sampon minden hajtípusra: imádom a könnyed, folyós állagát a maga borostyán színével és citrusos aromájával! A sampon teljes egészében növényi hatóanyagot tartalmaz, 26 különféle gyógynövény kivonatával. Könnyen kinyerhető a kemény, műanyag flakonból, könnyen felpattan a kattanós fedele. A hajon azonnal eloszlatható és szinte azonnal fel is habzik, selymes, ugyanakkor gazdag habot képez…