Boyfriend TAG

Follow my blog with Bloglovin

Vikinél láttam többek között ezt a hihetetlenül megmosolyogtató tag-et, így hát én is befogtam a zuramat a válaszadásra.
Lila dőlt betűvel az én reakcióimat olvashatjátok :)


1. A TV előtt ül, milyen műsort néz?
Teen Cribs
Így igaz, ez már függőség

2. Elmentek enni valahova. Mit rendel?
Bolognai spagetti
Pontosan. Ha ezt az ételt elrontják, akkor fátylat boríthat az étterem a további látogatásaimra

3. Melyik az az étel, amit nem szeret?
Sütőtök
A világból ki lehet üldözni ezzel a zöldséggel

4. Elmentek valahova, mit iszik?
Alkoholmentes koktél
Mmmajdnem, a ház saját készítésű limonádé-különlegességét

5. Milyen méretű cipőt hord?
39
Helyes :) A fogyásom előtt 40-es cipők kellettek, mert hosszra (?) is ezek passzoltak anno

6. Ha gyűjtene valamit, mi lenne az?
Sok-sok fülbevaló. Meg karkötő. Meg nyaklánc
Már nem feltételes módban érvényes, hanem kijelentő módban :D

7. Kendvenc szendvicse?
Lazac
Igen, ez a némbervan szendvicsem, utána jöhetnek szorosan mögötte a különböző pástétomos csodák

8. Mit enne minden nap, ha tehetné?
Lazac
Khmm, nem magyarázkodom :P

9. Kedvenc gabonapehely?
Nincs
Számomra ez az étel egy komplett értelmetlenség. Reggelire megeszed tejjel, 20 perc múlva pedig korog a gyomrod, így jöhet egy 2. reggeli és így tovább...

10. Kedvenc zene?
Armin Van Buuren
Az a kis kölyökképű Armin csudi dolgokat tud keverni a keverőpultján, sohasem unalmas

11. Kedvenc csapat (sport)?
Nincs
Sosem tudtam komplett csapatokért rajongani vagy nekik drukkolni. Inkább csak 1-1 sportolót tudnék kiemelni, azok között pedig majd' megőrülök a velem egyidős Lewis Hamiltonért :)

12. Szeme színe?
Kék

13. Ki a legjobb barátja?
Nincs

14. Mi az, amit csinálsz és azt kívánja, hogy bárcsak abbahagynád?
Nyűgösködés, hiszti
Ó, de még mennyire...! :)

15. Honnan származik?
Piemont-tartomány, Olaszország
Anyai ágon igen :)

16. Milyen tortát sütnél a születésnapjára?
Amerikai csokoládétorta
Rossz válasz. Az az esküvői tortánk volt. A tortafüggőségem a máktortában teljesedik ki, így kéretik azt sütni nekem mindig! :D

17. Sportolt régebben valamit?
Kézilabda
Ezen kívül kosárlabda és tenisz, terveim közt szerepelt, hogy én leszek a következő Martina Hingis :)

18. Mi az, amit órákon át képes csinálni?
Aludni
Hmm, valami kreatívabbat vártam, úgy mint például blogolni...

19. Miben tehetséges?
Főzés
Valahogy sosem tud megerőltetés lenni a számomra, inkább kikapcsol a mindennapi stressz után

20. Milyen ruhákat szeret hordani?
Mindent a qrvásokon kívül
Nos, leegyszerűsítve, pasiszemmel így van: amióta aktívan foglalkozom a divattal, minden divatirányzatot megnézek magamnak és ami a szívemnek kedves, azt hasznosítom belőle. Vagyis sokrétű az öltözködési stílusom a pár éve csak farmer+top+tornacipő kombóhoz képest

21. Tudtad, hogy ő az igazi?
Nem, elsőre nem tudtam. De most már tudom
Jó válasz :)

22. Mi volt az első benyomásod?
Szép lány, csak nagyon csendes és visszahúzódó
Váhhá, az 11 évvel ezelőtt volt :D Most bezzeg... :)

23. Ki hordja a nadrágot a kapcsolatban?
Én (hatalmas és széles vigyor közepette válaszolja ezt)
Ebben a kapcsolatban én vagyok a hangosabb, ő pedig az erősebb





Hogy tetszett ez a TAG? Töltsétek ki Ti is bátran, akár kommentben, akár blogposzt keretében és linkeljétek be! :)


Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. De cukik vagytok O.O már 11 éve együtt?? Huuuh, gratulálok hozzá! Annyira jó ilyet olvasni :)

    VálaszTörlés
  2. De érdekes volt olvasni :) Az egyik ismerősöm állandóan carbonara spagettit rendel az éttermekben, mondván ha azt elrontják oda nem megy többet :)
    O, a lazac az nagyon jó, bár mostanában már kezdem unni, mert itt elég sokszor van..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Huhh, akkor megnyugodtam, hogy nem csak én csinálok ilyet :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt