A szerencse lánya: Bourjois ajándékcsomag

Follow my blog with Bloglovin

A nyereményjátékok és én. Szó szerint 2 külön világ. Soha nem nyertem, izgulni izgultam, de az eredményhirdetéskor mindig tompán puffant egyet a remény a padlón. Ezidáig. Nézzétek csak:






Őket nyertem:




A Krémmánia oldalán Bourjois ajándékcsomagért lehetett játszani, minden huszadik e-mailt küldő nyer. Hmm, úgyis éjnek évadja van, én meg a gép előtt ülök, na akkor én leszek az egyik huszadik. Ne tudjátok meg, mennyire örültem, amikor elolvastam az értesítő mailt, vagy negyed óráig vigyorogva ugráltam ülve a székemben és tapsikoltam. Tisztára mint egy bölcsis, de nagyon-nagyon jólesett! :)))




Egy halvány málnahab színű, selymesen puha és selyemfényű neszesszerbe csomagolva érkezett meg a nyeremény:




Bourjois Paris-minta:





Rettenetesen fekete spirál: Ultra Black 061



Csodásan sűrű, hagyományos kefe:







A másik meglepi egy fekete szemceruza, szintén az Ultra black-családból:




16 órás kényelmet és tartás ígér a kicsike:




Valahol mindig is ezt a 2 dolgot tartottam a sminkkészletem alappillérének, ha ezek nincsenek meg, akkor vége a világnak :D


Hihetetlenül boldog vagyok hogy nyertem, igazán szuper alapdarabokra tehettem ezáltal szert, innen is nagy-nagy köszönet érte minden illetékesnek!!! :))))))))))
Még jópárszor el kell olvasnom ezt a posztot hogy el is higgyem, mert még mindig nem fogom fel, hogy ennyire szerencsés lehettem! :)))




Érkezhet velük egy kora reggel és este fotózott, tartósság-teszt? :)

Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Gratu, gratu! Nem csoda, hogy letörölhetetlen a mosoly az arcodról:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony Detti, lassan már ránckisimító krém után kell nézzek :D

      Törlés
  2. Jajjj de jó, gratulálok Neked! :)

    VálaszTörlés
  3. A neszesszer a kedvencem, hihetetlenül nőies és egyben cuki :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira zabálnivaló, készen vagyok tőle! :D

      Törlés
  4. Gratulálok, amúgy én is így örültem annak mikor kiderült, hogy én nyertem nálad :D Úgyhogy át tudom érezni a helyzetet, főleg hogy a horoszkópunk is azonos :) Mindent mutass :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen Drága, akkor már legalább 2 dologban biztosan egyezünk :D

      Törlés
  5. Tényleg szupi dolgokat nyertél. :-) Tök jó, hogy így örülsz neki, én is minden apróságnak szoktam örülni, bár ez sok lány szívét megdobogtatja kétség kívül. :-)
    Ivett
    http://fairyjuice.blogger.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hjajj nagyon is megdobogtatta, majdhogynem a szomszédból kellett összeszednek a szívemet, annyira kiugrott a helyéről! :)))

      Törlés
  6. Szerintem annyira őszintén örültem a múltkor, hogy nyertél és örvendeztél, hogy a sors most engem lepett meg egy sminkes nyereménnyel. :-) Én is úgy érzem magam szerintem, mint te. :-)
    Ivett
    http://fairyjuice.blogger.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt a mindenit neki, de jóóóóóó! :))) Szuper, máris csekkolom a blogodat :)

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Augusztus-szeptember kedvencei 2016

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

A nagy száraz sampon teszt