Ugrás a fő tartalomra

Termékek amelyek csalódást okoztak: arcápolás, szájápolás, parfüm

Follow my blog with Bloglovin

Őrült beauty-fashion bloggerként az ember lánya mondhatni "valamivel több" terméket vásárol, mint normál esetben, és használja őket buzgón és lelkesen. Nálam sincs ez másképp, a fürdőszoba szekrényem tudna mesélni...maradjunk annyiban, hogy naptej és tusfürdő fronton utánpótlás-ügyileg nem, de helyszűkében az bizony vagyok :)
Ahogy sorra landolnak a kosaramban az akciós/kíváncsivagyokrá/jajeztagyonhájpolták/miértisne termékek, egyre több márka termékeivel találkozom én is és a bőröm is, a low-end és hight-end kategóriában is nézelődök, de ezen típustól függetlenül vannak minden kategóriában olyanok, amelyeket semmiképpen nem ajánlok Nektek megvételre. Ők azok, akik összetörték a szívemet:





Kezdjük azzal a termékkel, amelyet napi szinten használok, hogy végre elfogyhasson:

1.: a Rossmann saját márkás Rival de Loop arctonikja normál és kevert bőrre ginkgo- és uborkakivonattal, valamint alkohol hathatós segítségével



Használat közben: rálöttyintek egy adagot egy vattakorongra és áttörlöm vele az arcomat. Az alkoholt max ráírták a csomagolásra, de a folyadékba már nem került belőle. Nincs frissítő vagy hideg érzés a bőrömön amikor lemosom a napi Főváros+BKV adagomat az arcomról, mintha sima langyos vízzel töröltem volna át. A vattakorong ugyan elszíneződik vagyis a port azt letörli, de 1 óra után elönti a zsírosság a homlokomat, a mitesszerek és pattanásaim meg sem érzik hogy valami tisztító fluid járt rajtuk 1 órája.
Egész egyszerűen nincsen értelme rákölteni azt a párszáz forintot, mert felesleges termék.



2.: Douglasban vettem jó sok pénzért jó hosszú ideje és képtelen elfogyni: Bionsen Total Skin Wellness - Soothing Facial Cleansing Foam: aktív ásványi komplex-el, természetes lótusz és bambusz kivonattal és rizsproteinnel



Vizes kézre fújjunk ebből a folyadékból egy adagnyit, amelyből azonnal egy habgombóc kerül a kezünkre és masszírozzuk bele az arcbőrünkbe - szól az utasítás. Így is tettem, de már lemosásnál érdekes lett a bőrfelületem: mintha egy csúszásgátló anyaggal vontam volna be, nem tudtam a vizes kezemet végighúzni az arcomon, mert meg-megakadt rajta.
Alig, hogy kiszálltam a zuhany alól olyan érzés kapott el, mintha összement volna az arcomon a bőr: ennyire erős húzódó, kiszáradt bőr érzésem még soha azelőtt nem volt, nem győztem sietős mozdulatokkal a hidratáló krémem után nyúlni. Teljesen olyan érzésem volt, hogyha nem kenem be az arcomat, a hajszárítás idejét már nem éli túl a bőröm...
Összességében drága is, bőrgyilkos is, nagyon nemszeretem-termék :(



3.: ismét egy arcrakenős termék, a Bionsen hab továbbfejlesztett, arcbőr-ellenes változata: AVON Solutions Winter Cleanser arctisztító krém




Télen ha olyan termék jön velünk szembe, ami direkt a téli zimankó ellen hivatott kicsit jobban megvédeni a pofikánkat, természetes, hogy szinte rögtön meg is rendeljük a jó öreg AVON-katalógusból. Én most már azt mondom, bár ne tettem volna. :(
Kiindulási pontja "bőrbarát szempontból" a Bionsen archabja, de itt egy sűrű, már-már malter-szerű krémet kapunk amit nedves arcbőrre kell kenegetni, majd rögtön lemosni. Itt is jelentkezett az előbbi terméknél tapasztalt megakadás, mintha furcsa, gumiszerű anyagon húztuk volna le a tenyerünket: nem ment egy mozdulattal, megakad a kezünk a saját arcbőrünkön (OMG!)?
Ha végre kikecmeregtem a tus alól, itt is azonnal a hidratáló krém felé vezetett az út, az egyedüli és azonnali mentsváramhoz.
Még nem tudom, hogyan fogom elhasználni, mert egész egyszerűen nincs szívem egy majdnem teli tubust a kukába dobni - hiába, szegény családból származom eredendően, nálunk az ilyen egyenesen tilos volt :(
Új csomagolásban virít most már Avonéknál ez a téli arclemosó krém, nehogy rendeljetek belőle! Ősszel se!



4.: Íme ajkaim megrontója: BEBE Young Care lip balm




Ugye Ti is voltatok már annyira náthásak, hogy a sorozatos orrfújás és mentolos kenőcs kenegetése miatt hosszában, az orr alatti részről kiindulva egészen a felső ajkatok egészéig megadta magát a bőr és el kezdett lehámlani? És amikor rásegített az ember, el kezdett vérezni alatta? Na, én a nátha közelében sem jártam, de ez a termék pontosan a fenti tüneteket eredményezte, ettől a brutális kiszáradástól ráadásul az alsó és felső ajkam találkozásánál fel is repedt a bőröm, mert felette annyira húzódott a vízelvonástól.
Most szigorú Carmex-kúrán van a szám, kezd helyrejönni nagyon lassan, de erről a termékről bátran kijelenthetem, hogy az évtizedek óta tartó szőlőzsír-Labello-méhviaszos balzsam-Carmex ajakápolóim Szörnyellája!



5.: FM parfüm: Chanel Chance illatának "hiteles" koppintása



Tutira találkoztatok már ezzel a katalógusos parfümmel: mondd meg, melyik a kedvenc méregdrága illatod és az eredeti ár töredékéért megveheted az ő keveréküket. Jelentem: nem működik!
A 10 éve folyamatosan némbervan parfümöm a Chanel Chance nevű illata. Ő az az ordítóan pink dobozos parfüm a Chanelek fekete-barna-bézs dobozokkal tarkított állványán, mindenképpen szagizzátok meg, ha Douglasban, vagy Marrionaudban jártok! Édes, friss, csajos, aww!!! :)
Na, a fenti képen szereplő nem ilyen. Könnyűszerrel bevethető húsvéti kölninek, annyira rossz, émelyítően édes, gagyi parfüm-illata van. Amikor a zuram kezébe nyomtam idén, hogy ezzel járja körbe a "szeretett", elhervadni készülő lányokat, kissé visszahőkölt amikor beleszagolt az üvegcsébe. Igen, ezzel büntetni lehet. Jelenleg wc-illatosítóként használjuk, legalább addig sem kapok szívrohamot a hipermarket polca előtt, amikor meglátom a laza ezer forintos árcímként egy sima levegőillatosító flakon polca alatt, a síncímkére nyomtatva.
Több illatot meg sem próbálok választani ebből az FM-féléből, tartsák meg szépen maguknak!




Nektek volt tapasztalatotok bármelyik fenti termékkel? Mit csináltok azokkal a termékekkel amik nem váltak be? Egyből kuka, vagy találtok nekik valamilyen alternatív felhasználási módot? Ne habozzatok megosztani velem :)



Pusza: Reni

Megjegyzések

  1. Nálam ma került volna ki a csalódásos videó, ha a csodálatos Youtube-nak sikerül a feltöltés... Később újrapróbálkozom. A tusfürdő-túladagolás+helyhiány nálam is ismerős, de hát na, pl. a limitált kiadásokat hogyan hagyhatnám ott??? :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Au, sajnálom mert nagyon kíváncsi vagyok rá!!! :(
      Ugye hogy nem lehet őket otthagyni? :P

      Törlés
    2. Képzeld, ma reggel sikerült neki! Azért durva, hogy háromszor kell próbálkoznom, mire horroreffektek nélkül feltölti...

      Nem lehet, ott kiabálnak, hogy vigyem haza őket, mert limitáltak, és nem tudnak megvárni. :-D

      Törlés
    3. Horroreffekt? Azt meg hogy? Halloween-kiadást csinál belőle a Youtube?

      Törlés
    4. Kockás lesz a kép, és őrülten hangos susogást lehet hallani, egyszer fent maradt egy úgy, írták is a nézők, hogy majdnem infarktust kaptak :-D

      Törlés
    5. OMG, ez kegyetlen! Viszont simán megvan egy ütemezett videód október 31-ére :DDD

      Törlés
  2. Két FM parfümöm volt, az egyik a Light Blue "másolata", totálisan szerelmes vagyok abba az illatba, de igen ritkán veszem rá magam, hogy pénzt költsek rá. A másolat csak nyomokban emlékeztetett (elvileg az ilyen koppintások úgy készülnek, hogy a márka eladja a formula fő jegyeit, és ezen kell változtatni, de meg van adva a változtatás maximális mértéke is, szóval 90+ százalékban egyeznie kellene) a Light Blue-ra, és ekcémás lettem tőle. Most olcsóbb alternatívaként a Halle Berry-féle Closer-t használom, sokkal jobban emlékeztet a Dolce&Gabbana kreációjára.
    Ajakápoló fronton Blistex (mostanában inkább csak rúzs-alapként), és újabban NYC Applelicious rajongó vagyok, Labello, Bebe és társai sok bosszúságot okoztak már. Az Avon Solutions vonalával is úgy vagyok, hogy vannak szuper termékeik, meg vannak amiket sikerült elbaltázni, szerintem az egész Winter Edition félresikerült. A Bionsen lemosóval viszont szemeztem, megmentettél egy felesleges kiadástól :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ekcémás tünetek, komolyan? Ez nagyon kemény!!! Lassan már a kínai piacos parfüm megbízhatóbb lesz? :(

      Törlés
  3. Nekem az Avon Solution arcápoló termékei nem váltak be sajna, viszont a testápolási része érdekes módon igen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, legalább ez a része tudott működni :)

      Törlés
  4. Bebéhez csak annyit, hogy folyamatosan próbálkozom ajakápolókkal, mert a szám hajlamos a kiszáradásra, és a Labello, Bebe csak rontott a helyzeten, pedig többfélét is kipróbáltam. Mígnem egyszer otthon hagytam és kellett sürgősen egy, és beszaladtam a Rossmannba, és megvettem a legolcsóbb saját márkás intensive ajakápolót. Azóta csak ezt használom, eszméletlen jó, nincsenek mellékhatások, már pár kenés rendbe hozta a kicserepesedést, és az ára is nagyon baráti.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi Lina a tippet, feljegyzem magamnak, hogyha legközelebb Rossmannban járok, csekkolom az ajakápolójukat.

      Törlés
  5. "mintha egy csúszásgátló anyaggal vontam volna be, nem tudtam a vizes kezemet végighúzni az arcomon, mert meg-megakadt rajta."
    Nekem van egy pontosan ilyen tulajdonságokkal bíró szappanom, állítólag anyum ismerősének 2 hét alatt pattanásmentessé tette a bőrét. én ritkán használom, amikor arclemosás után érzem, hogy nem teljesen oké az arcom (száraz, vmikor ki is "fehéredik" kis foltokban, annyira kiszárad). De nekem ilyenre ez pont jó. :) Először nekem is fura volt az érzés, de nekem nem húzza az arcom utána.
    A kidobós részhez meg csak annyit, hogy ha nagyon nem jött be a termék, akkor ne használd el, többet ártasz vele magadnak...aztán költheted a pénzt ilyen-olyan csodakrémekre, hogy rendberakd a bőröd. Alternatív ötletként próbáld ki, hátha másra jó! Vagy valamivel kikeverni... ha ez se jönne össze, mindenképp kuka. Pont a héten dobtam ki kb 6-7 "nagyobb" terméket (hajegyenesítő "krém", stb..)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, akkor a hatás valami jónak az előszele, csak a további részét nem dolgozták ki AVON-éknál. Milyen márkájú ez a szappan amit írtál?

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Teszt: Syoss Color Refresher színmegújító hajszínező - egy hab a zuhany alatt

Attól függetlenül, hogy épp milyen "színkedvemben" vagyok, szeretem a hajfestési procedúrát, mert egyrészt akkor anyummal rendkívül jól szórakozunk - leginkább egymáson, emellett odáig vagyok azért a gazdag és élénk hajszínért, amit viszont csak az első pár hajmosásig van lehetőségem viselni. Utána következik a na, vajon milyen fakó vörösre sikerül kikopnom szakasz, amely egészen a következő hajfestésig tart. Nos, a lehető legjobbkor érkezett a Syoss új fejlesztésének, a színfelfrissítő habnak a tesztelési lehetősége, az azon a héten frissen befestett, mokka-árnyalatú hajamon teszteltem a terméket, melyről most bővebben szeretnék mesélni Nektek.

A nagy száraz sampon teszt

Holnap indul a tavasz második őrületi felvonása, remélem már mindenki kivágta előre a kuponjait :) Ha a Toni&Guy száraz samponjára fáj a fogad, akkor mindenképpen olvass tovább:









Syoss
Egy kupacban mutatom most meg az általam eddig használt száraz samponokat, mindegyikhez drogériákban juthattok hozzá. Jöjjenek jobbról balra a termékek, elsőként a Pixibag-be rejtett Syoss termék.

1.000-1.300 forint magasságában mozog az ára, 200 ml terméket kapunk a pénzünkért, ez a termék viszont az én hajamra nem vált be, tele lettem fehér folttal, bármerre és bárhogyan is fújtam a hajamra a porított terméket, a dúsító hatása is hamar tovaszáll (1 óra). Jelenleg úgy használgatom el, hogy a fejemet előre döntve, a hátsó/alsó hajszálakat frissítem fel vele, a látható helyekre vagyis a fejem búbján és oldalt a pofim mellett futó tincsekre a Balea Trend It Up száraz samponját használom.












Balea
A DM-ben az egyik fellelhető száraz sampon a sima kék Balea-s, 700 forintot kóstál 200 ml termék és ezért a pénz…

Teszt: Helia-D Regenero termékcsalád

A hajam elég sok "kínzásnak" van kitéve a szokásos környezeti ártalmak mellett: rendszeresen van festve, hajtőemelővel és hajhabbal megküldve szárítom be forró levegős hajszárítóval és 1-1 nap nyerésére még száraz samponos támadásnak is kiteszem. Elég rossznak hangzik igaz? Szerintem is és végre rámtalált egy olyan komplett termékcsalád, ami szépen helyre tudta tenni nem csak belsőleg a hajszerkezetet, de külsőre is ápolt, puha lett a hajam. Hatalmas köszönetet érdemel a Szépségbolt, amiért látatlanban megtalálták a gyógyírt a hajamra és kipróbálhattam a termékeket:














Helia-D Regenero hajerősítő sampon minden hajtípusra: imádom a könnyed, folyós állagát a maga borostyán színével és citrusos aromájával! A sampon teljes egészében növényi hatóanyagot tartalmaz, 26 különféle gyógynövény kivonatával. Könnyen kinyerhető a kemény, műanyag flakonból, könnyen felpattan a kattanós fedele. A hajon azonnal eloszlatható és szinte azonnal fel is habzik, selymes, ugyanakkor gazdag habot képez…